تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817294900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاغذ دیواری با کیفیت و ارزان از کجا بخریم ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

کاغذ دیواری به یکی از پر استفاده ترین المان های تزیینی و طراحی و دکوراسیون داخلی در سال های اخیر تبدیل شده است و بسیاری از کسانیکه سعی در تنوع بخشی به دیزاین منزل خود و طراحی آن دارند سعی بر این دارند که این تغییرات را با کمترین هزینه و مقرون به صرفه ترین حالت ایجاد کنند. در سال های نه چندان دور کاغذ دیواری به عنوان یک کالای لوکس شناخته می شد که افراد محدودی می توانستند آن را بخرند و از آن استفاده کنند، اما با انقلاب صنعتی و اختراع دستگاه های تولید پیشرفته تر، سرعت تولید کاغذ دیواری مانند سایر محصولات افزایش یافت و قیمت کاغذ دیواری نیز به دنبال این تولید انبوه کاهش داشته است به طوری که بسیاری از افراد طبقه متوسط ​​می توانند آن را بپردازند. از این رو می بینیم که امروزه کاغذ دیواری در بسیاری از خانه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از همین رو در این مقاله بر آن شدیم تا شما را در زمینه چگونگی خریداری کاغذ دیواری ارزان راهنمایی کنیم پس با رونیا همراه باشید.

در بسیاری از موارد یکی از روش های که می توان از طریق آن دسترسی به کاغذ دیواری ارزان داشت اطلاع از انبارگردانی مموعه های بزرگ است. زیرا در این زمان ها بسیاری از کاغذ دیواریهای از مد افتاده به قیمت های بسیار پایین تر به فرو می رسند. این بدان معنا است که بسیار از فروشگاه ها به منظور تخلیه انبارهای خود با حراج طرح هایی که تعدادی از آنها فروش نرفته و یا با استقبال کمتری مواجه بوده اند به قیمت خرید یا بعضاً کمتر از آن به فروش و مزایده میگذارند در چنین حالت های شما می توانید کاغذ دیواریهایی ارزان قیمت خریداری نمایید.اما باید به این موضوع توجه داشت که طرح های باقی مانده از نظر طرح و رنگ به اندازه طرح های دیگر جذاب نیستند.

ویژگی های کاغذ دیواری ارزان

اما قبل از آنکه کاغذ دیواری های ارزان رو مورد بررسی قرار دهیم بهتر است بهتر است دلیل ارزان بودن و ویژگی های ان ها را مورد بررسی قرار دهیم با فروشگاه بزرگ رونیا همراه باشید تا شما را در خرید کاغذ دیواری همراهی کنیم کاغذ دیواری ارزان قیمت نوعی کاغذ دیواری است که در ساخت آنها از روکش های ضد آب استفاد نشده است و همین موضوع سبب می‌شود تا این موارد قابلیت شست و شو را نداشته باشند. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که از نظر قیمت نیز ارزان هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که طرح های آنها بی کیفیت یا قدیمی هستند. اما کیفیت کاغذ و چاپ دارای استاندرهایی می باشد که نمی توان از این نظر بر روی آنها عیب و ایرادی گذاشت. همچنین طرح های آنها جدید و با کیفیت بالا بر روی کاغذ بدون روکش چاپ شده است. 

چه مدل کاغذ های دیواری معمولا ارزانتر از سایرین می باشد

آلبوم های کلاسیک رز و النا به طور معمول از سایر مدل هایی که در فروشگاه پیدا میکنید ارزان تر از سایر رقبا می باشد. اما طرح های آنها نیز جدید است. ممکن است در این آلبوم ها با طرح های گلدار که امروزه بسیار پرطرفدار هستند مواجه شوید. با گل های صورتی و برگ های بنفش یکی از جدیدترین کاغذ دیواری ها می باشد. می توانید از این والپیپرها در مکان هایی که می خواهید به طور موقت زندگی کنید استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید دائما دکوراسیون خود را تغییر دهید، این نوع کاغذ دیواری برای شما مناسب است. این موارد برای خانه های اجاره ای بسیار مناسب می باشد زیرا قرار نیست هزینه ی چندانی برای شما در بر داشته باشید. هیچ محدودیتی برای نصب این نوع کاغذ دیواری وجود ندارد. فقط در مکان های مرطوب مانند حمام یا توالت و یا در تماس با آب از آن استفاده نکنید. زیرا این نوع از کاغذ های دیواری از پوشش های زد آب یهره مند نیستند و در صورتی که با آب برخورد داشته باشند به طور کلی جنس و بافتشان را از دست می دهند. به غیر از این، هیچ محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد.

کاغذ دیواری مختلف و روش های نصب آنها 

به طور کلی نصب انواع کاغذ دیواری چه ارزان قیمت و چه گران قیمت تفاوت چندانی ندارند با یکدیگر و به طور کلی از یک الگو روش نصب آنها پیروی میکند. اما در ادامه با فروشگاه بزرگ رونیا همراه باشید تا قدم به قدم با شما در نصب انواع کاغذ دیواری همراه شویم. 

قدم به قدم در نصب کاغذ دیواری 

در قدم اول چیزی که مهم است اماده کردن دیواری است که قرار است کاغذ دیواری ارزان بر روی آن نصب شود. پس ابتدا باید زیر کاغذ دیواری را آماده نمایید، در قدم بعدی بر طرف کردن منافذی است که ممکن است بر روی دیوار در اثر عوامل مختلف ایجاد شده باشد. پس منافذ دیوارها را با بتونه پر می کنید،  بعد از آنکه سطح صاف و نسبتا سیقلی ایجاد کردید وقت آن رسیده تا المان ها را در کنار هم بر اساس الگوهایی که دارند در کنار یکدیگر قرار دهید که به این مرحله منتاژ کاری نیز گفته می شود. حال وقت آن رسیده تا از پرایمر استفاده کنید این محصول در ابزار فروشی ها موجود است و شما می توانید به راحتی آن را از فروشگاه های ابزار فروشی خریداری کنید. با این کار برداشتن کاغذ دیواری از روی دیوار برای شما آسان تر می شود. همانطور که می دانید برخی از بزرگوارانی که اقدام به نصب کاغذ دیواری میکنند امکان دارد هزینه تجهیزات و هزینه های رفت و آمد را نیز محاسبه کرده و در فاکتور نهایی که ارائه میکنند از شما درخواست نمایند. از همین رو ممکن است در بعضی از موارد قیمت نهایی با آنچه که در فروشگاه با نصاب طی کرده اید متفاوت باشد. 

خرید کاغذ دیواری ارزان

 شما میتوانید کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ارزان خود را از فروشگاهی که تمایل دارید خریداری نمایید اما باید به ابن  نکته توجه داشته باشید که کاغذ دیواری در مکان هایی ارزان است و به نوعی با قیمت معقول به فروش می رسند که از تمامی برندها در آن فروشگاه مانند فروشگاه رونیا وجود دارد. از همین رو برای ابن موضوع پبشنهاد میکنیم مکان هایی که مرکز مستقیم فروش کاغذ دیواری از برندهای مختلف هستند خرید خود را انجام دهید. می توانید کاغذ دیواری را مستقیما از این مکان با قیمت های بسیار کم و مقرون به صرفه خریداری کنید فروشگاه رونیا ( www.roniya.ir ) با در اختیار داشتن طرح های متنوعی از انواع کاغذ دیواری و هیمنطور با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب طراحی و دکوراسیون داخلی می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بسیاری از سایت های اینترنتی کاغذ دیواری را به صورت تخفبف دار به فروش کی رسانند که فروشگاه رونیا نیز یکی از آنها می باشد. مزیتی که در فروشگاه اینترنتی برای شما وجود دارد این است که شما این امکان را دارید تا انواع مختلف کاغذ های دیواری را با یکدیگر مقایسه کنید و قیمت آنها را با انواع کاغذ دیواری که در  بازار  به فروش می رسد مورد بررسی قرار دهید و ارزانترین نمونه ها را خریداری کنید همچنین باید به یاد داشته باشید که در حال خرید کاغذهای اصلی و با کیفیت هستید، زیرا اکنون بسیاری از کشورها کاغذ دیواری ارزان قیمت تولید می کنند. کاغذ هم در ایران و هم در خارج از کشور تولید می شود که یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت کشور تولید کننده آن است. البته کیفیت برخی از کالاهای خارجی تولید شده در این زمینه بهتر از کالاهای ایرانی است، اما ناگفته نماند کیفیت کالاهای ایرانی. این بسیار رقابتی است و می تواند برای شما بسیار کارآمد و موثر باشد زیرا در قیمت نهایی و هزینه ای که برای کاغذ دیواری می پردازید بسیار موثر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 400]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن