تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817344255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ بوکس در مازندران به راه می افتد/ ایجاد رینگ ساحلی بوکس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس هیئت بوکس مازندران: لیگ بوکس در مازندران به راه می افتد/ ایجاد رینگ ساحلی بوکس


لیگ بوکس در مازندران به راه می افتد/ ایجاد رینگ ساحلی بوکس
نوشهر - رئیس هیئت بوکس مازندران با بیان اینکه مازندران قطب بوکس کشور به شمار می رود، انجام مسابقات لیگ استانی با شش تیم را از برنامه ها برشمرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر مدرسی پیش ازظهر پنجشنبه در مجمع هیئت‌های بوکس استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران پشتوانه ورزش کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: مازندران در رشته‌های مختلف از جمله بوکس دارای عناوین مختلف و پرچمدار استان در ورزش به شمار می‌رود. وی از مازندران به عنوان قطب بوکس کشور یاد کرد و گفت: باید همچنان نام مازندران را در ورزش بوکس کشور بر سر زبان‌ها نگه داریم. مدرسی با اشاره به برخی حواشی در ورزش بوکس استان گفت: این حواشی سبب شده تا از سکوهای افتخار فاصله‌ای گیریم و دچار افت شویم. رئیس هیئت بوکس مازندران با اظهار اینکه اصلاح ساختار کمیته‌ها با نگاه شایسته سالاری را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: احکام برخی مسئولان کمیته‌های هیئت بوکس صادر شده است. وی تهیه اطلاعات از جامعه آماری ورزش بوکس استان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در حال حاضر اطلاعات کافی در زمینه شمار ورزشکاران، باشگاه‌ها و مربیان در استان نداریم و باید اطلاعات مورد نیاز جمع آوری تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای آینده داشته باشیم. مدرسی برنامه ریزی و تهیه تقویم ورزشی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برای برگزاری برنامه‌ها طبق تقویم ورزشی اقدام می‌شود تا تیم‌های استان به جایگاه هاو رده‌های قبلی بازگردند. رئیس هیئت بوکس مازندران با عنوان اینکه مازندران، قهرمانی‌های پیاپی و عنوان‌های بین المللی زیادی را در گذشته در ورزش بوکس داشته است، گفت: برنامه مسابقات لیگ و جام رمضان از جمله تقویم ورزشی است و طبق برنامه امیدواریم لیگ استان را با حدود شش تیم برگزار کنیم. وی فعال کردن هیئت‌های ورزشی غیرفعال را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: هیئت‌های شهرستانی بازوان استان هستند و باید تمامی هیئت‌ها را فعال کنیم. مدرسی با اظهار اینکه در برخی شهرستان‌ها، هیئت بوکس نداریم تصریح کرد: برنامه ریزی می‌شود تا با انتخاب مسئول، بوکس را در این شهرستان‌ها فعال کنیم. وی برپایی دوره‌های آموزشی ویژه مربیان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: مازندران در حوزه داوری بوکس در کشور حرف برای گفتن دارند و پتانسیل و ظرفیت خوبی در زمینه مربیان بوکس در استان وجود دارد و با برگزاری دوره‌های بازآموزی باید سطح ورزش بوکس را ارتقا دهیم. مدرسی با عنوان اینکه رشته بوکس در زمینه آسیب‌های ورزشی پایین‌تر از برخی رشته‌ها نظیر فوتبال قرار دارد، تاکید کرد: ایجاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای استعدادیابی در دستور کار قرار دارد. وی ساخت سکوی رینگ در سواحل را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: تلاش داریم با تعامل با شهرداری‌ها این سکو را در ساحل برای برگزاری مسابقات ساحلی آماده کنیم.

کد خبر 4833205









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن