تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797573393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی چند محصول نوین در دکوراسیون داخلی


واضح آرشیو وب فارسی::



در زمان های گذشته به این صورت بود که وقتی می خواستیم دکوراسیون یک محیط را عوض کنیم مجبور بودیم تمام بنا را دستکاری کنیم و از مصالح مختلف استفاده نماییم که علاوه بر هزینه‌های زیاد بلکه زمان زیادی صرف می شد تا دکوراسیون کلی یک محیط را تغییر بدهیم ولی خوشبختانه محصولات جدیدی وارد عرصه ساختمان سازی شده اند که ما می‌توانیم به واسطه آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون اینکه خستگی زیادی داشته باشد فضای دکوراسیون داخلی را تغییر بدهیم و از جمله این موارد که با استقبال گسترده از مشتریان روبرو شده است می‌توان به شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای و غیره اشاره نمود.

در ادامه به توضیح اجمالی هر کدام از این محصولات پرداخته ایم تا اگر شما هم تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود دارید بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را انجام بدهید.

شیشه بالکن ؛ ایده ی جدید برای طراحی مدرن

شیشه بالکن یکی دیگر از مواردی است که می توانیم به عنوان بهترین ایده برای طراحی مدرن از آن استفاده کنیم. این شیشه ها علاوه بر اینکه زیبایی چشمگیری داشته اند بلکه می توانند نور را از خودشان عبور کرده و فضای درونی محیط را نیز روشن کنند.

 شیشه بالکن که برای بالکن ها استفاده می شود دارای استحکام فوق‌العاده‌ای بوده و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و البته طول عمر بالایی نیز داشته و به همین جهت به نوعی طراحی می شوند که در مقابل هر نوع طوفان شدید و باد نیز مقاومت بالایی را از خود نشان بدهند. استفاده نمودن از این شیشه ها یک مانع در برابر گرد و غبار نیز به شمار می‌رود.

شیشه‌ بالکن در هر نوع آب و هوای مختلفی می توانند نصب شوند؛ البته یک نکته مهم در خصوص انتخاب شیشه بالکن این است که با توجه به شرایط آب و هوایی ضخامت مناسب برای آنها در نظر گرفته شود. در طراحی بالکن از شیشه بالکن استفاده می‌شود تا فضا بزرگتر نشان داده شود؛ از به همین جهت می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در تراس و بالکن های کوچک به شمار بیاوریم.

شیشه بالکن به نوعی است که علاوه بر موارد ذکر شده بلکه قابلیت انعطاف پذیری بالا نیز داشته باشد به همین جهت این شیشه ها باز شونده و تا شونده نیز می باشند و همین موارد از جمله نقاط قوت شیشه بالکن محسوب می شود.

با نصب شیشه بالکن یک فضای نشیمن خصوصی را به وجود می آوریم که در هر فصل از سال میتوان از بالکن مورد نظر استفاده نمود. در بالکن های تمام شیشه با نصب شیشه بالکن ۷۰ درصد آلودگی صوتی کاهش خواهد داشت

یک ایده جذاب و جدید برای بالکن یا تراس استفاده از شیشه بالکن است که قطعاً دکوراسیون شما را بسیار زیبا خواهد کرد.

 

لزوم استفاده از پارتیشن شیشه ای

افرادی که در حوزه دکوراسیون و فضای داخلی ساختمان ها مشغول به فعالیت هستند از پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد برای این افراد محسوب می‌شود و آنها در موارد زیادی برای تفکیک و جداسازی قسمتهای مختلف یک ساختمان از این نوع پارتیشن (پارتیشن شیشه ای ) استفاده می‌کنند.

 البته پارتیشن بندی تنها به واسطه پارتیشن شیشه ای صورت نمی گیرد بلکه مدل‌های دیگری همچون پارتیشن چوبی نیز مطرح می باشد ولی بهترین و پر طرفدار ترین نوع پارتیشن به منظور تفکیک سازی و جدا ساختن هر قسمت در یک ساختمان پارتیشن شیشه ای می باشد.

جالب است بدانید که استفاده از پارتیشن شیشه ای تنها به یک بخش ساختمان مثل پذیرایی یا اتاق خواب مربوط نمی شود بلکه می تواند در تمامی قسمت های یک ساختمان از جمله سرویس بهداشتی و حمام نیز از پارتیشن استفاده کرد.

در صورتی که ساختمان موردنظر بزرگ باشند قطعاً حمام و سرویس بهداشتی به صورت کاملا از یکدیگر مجزا می باشد اما اگر فضای در اختیار داشته کوچک باشد مجبور به استفاده از حمام و سرویس بهداشتی مشترک هستیم.شاید برای عده ی این موضوع ناخوشایند باشد که بخواهند به صورت مشترک سرویس بهداشتی و حمام را در اختیار داشته باشند به همین جهت به سراغ استفاده از پارتیشن شیشه ای میروند.

یکی از مواردی که در خصوص تفکیک و جداسازی بخش های مختلف استفاده می شود پارتیشن شیشه ای به صورت شیشه حمام است که در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

شیشه ای حمام به شکل‌های متنوعی وجود دارد که افراد می‌توانند در حمام های خود به راحتی از آن استفاده کند و کاملا قسمت دوش را از سرویس بهداشتی مجزا کند البته دقت داشته باشید که مشترک بودن این دو قسمت از فضای مسکونی علاوه بر اینکه جلوه خوشایندی ندارد بلکه دردسرهای نیز به همراه دارد، مثلاً افراد اگر از شیشه حمام استفاده کنند رطوبت تنها به قسمتی محدود خلاصه می‌شود و این رطوبت به دیگر فضاهای حمام نفوذ نخواهد کرد و در این شرایط تمیز کردن این شیشه ای حمام به راحتی انجام می‌شود اما اگر شیشه ای حمام وجود نداشته باشد و در ساختمان برای تفکیک سازی این دو بخش استفاده نگردد قطعاً پس از هر بار دوش گرفتن افراد مجبور خواهند بود کل فضا را تمیز کنند که این کار هم وقت گیر است و هم می تواند برای عده ای سخت باشد.

علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم استفاده از شیشه حمام در منازل مسکونی، هتل، استخرها و.... علاوه بر اینکه سبب تفکیک سازی می شود بلکه میتواند به شیک شدن و زیبایی محیط نیز بیانجامد.

از پارتیشن شیشه ای در اداره ها، سازمان ها، کارگاه ها و حتی منازل مسکونی استفاده می شود و در بکارگیری آن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

در زمان ورود به هر مکانی یک درب قرار داده می‌شود این درب از زمانهای گذشته تا کنون به اشکال مختلفی طراحی می‌شود که در زمان ساخت آن از جنس های مختلفی استفاده می‌گردد. یکی از امروزی ترین نوع درب هایی که طرفدار های بسیار زیاد نیز همانند پارتیشن شیشه ای، شیشه حمام، شیشه بالکن و... دارد درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که البته در خصوص این نوع درب ها می توان گفت بهترین انتخاب برای ورودی می باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای در فضاهای مختلف اداری، تجاری، مجتمع های مسکونی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای هر شرایط مناسب هستند. درب های اتوماتیک پس از اینکه به بازار وارد شدند با استقبال خوبی از مشتریان قرار گرفتند و تا حدی که امروزه در مراکز پر رفت و آمد از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند.

در صورتی که شما از افرادی هستید که یک مجموعه این چنینی را مدیریت می کنید و می خواهید برای درب ورودی مجتمع خود بهترین تصمیم را بگیرید و البته قصد تغییر دکوراسیون را دارید ما به شما درب اتوماتیک شیشه ای را معرفی می کنیم که برای انواع فروشگاه ها و فضاهای اداری تجاری مناسب می باشد. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن