تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817580720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای سفر به کیش و تور کیش


واضح آرشیو وب فارسی::

جزیره کیش در قسمت جنوبی ایران ، در خلیج فارس واقع شده است. این یکی از برترین مقاصد گردشگری در ایران است. اماکن تاریخی ، ساحل زیبای آن و مراکز خرید فراوان آن را به مکانی ایده آل برای بازدید کسانی که در سفر به ایران مدتی مرخصی می خواهند تبدیل کرده است. سالانه حدود دو میلیون گردشگر از جزیره کیش بازدید می کنند. یک راهنمای سفر به جزیره کیش می تواند به شما کمک کند مناسب ترین مکان ها را برای بازدید در طول اقامت خود پیدا کنید.

کارهایی که باید در کیش در زمان تور کیش انجام شود

هنگام رفتن و سفر به جزیره کیش تفریحات زیادی وجود دارد. این جزیره در طول تاریخ حتی از دوران امپراطوری هخامنشی نیز مورد توجه بوده است. به همین ترتیب ، از نظر تاریخی بسیار مورد توجه است. شهر باستانی حریره یکی از مهمترین مکانهای باستانی جزیره است که تاریخچه آن به هشت قرن پیش برمی گردد. این جزیره همچنین مملو از پارک های تفریحی و مراکز تفریحی از جمله باغ وحش ، آکواریوم ، باغ پرندگان ، مراکز خرید متعدد و پارک آبی در ساحل زیبای خود است که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به این جزیره جذب می کند. کیش همچنین یکی از بهترین مکانها برای اجاره خودرو در ایران است و بسیاری از جدیدترین مدلها را می توان با نرخ مقرون به صرفه اجاره کرد. آدرس این موسسات را می توانید در یک راهنمای سفر به جزیره کیش و تور کیش بیابید.

هتل های جزیره کیش :

هتل های کیش از بهترین هتل ها در کل کشور هستند. این جزیره همیشه یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران قلمداد شده است. در نتیجه ، سرمایه گذاری در بخش گردشگری آن طی سالهای گذشته همچنان قابل توجه بوده است. این واقعیت در کیفیت خدمات هتل در این جزیره منعکس شده است. هتل داریوش کیش ، هتل مارینا پارک کیش ، هتل ترنج و هتل ایران کیش از بهترین هتل های این جزیره هستند. راهنمای سفر به جزیره کیش به شما کمک می کند تا بهترین هتل ها ی کیش را با توجه به بودجه و نیاز خود پیدا کنید.

چه چیزهایی را باید در اطراف کیش دید

شما باید به راهنمای سفر کیش در سایت سفرهای گالیور مراجعه کنید تا بفهمید چه چیزهایی را در اطراف کیش ببینید. می توانید برای خرید سوغاتی به یکی از مراکز خرید این جزیره بروید ، از مکانهای تاریخی این جزیره مانند کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز دیدن کنید یا اوقات خوبی را در ساحل و یکی از شهرهای تفریحی لذت ببرید . غذاهای ایرانی را می توان در تمام رستوران های سراسر جزیره یافت. همراه داشتن راهنمای سفر به جزیره کیش به شما کمک می کند تا به راحتی از جزیره عبور کنید.

 

شهر زیرزمینی کیش (کاریز کیش)

جاذبه اصلی شهر زیرزمینی کیش (کاریز کیش) شبکه آبرسانی 2500 ساله آن است که از سیستم قنات استفاده می کند. علاوه بر لذت بردن از این شگفتی دنیای باستان ، بازدید کنندگان همچنین می توانند از امکاناتی که اخیراً ساخته شده اند برای ارائه خدمات مختلف به گردشگران استفاده کنند. این امکانات شامل فروشگاه های فروش صنایع دستی ایرانی ، رستوران هایی که غذاهای ایرانی در آن سرو می شود و موزه است. اگر در یکی از تورهای گردشگری ایران هستید ، بازدید از شهر زیرزمینی کیش (کاریز کیش) یکی از اولویت های اصلی شما باشد.

شهر باستانی حریره که در ضلع شمالی جزیره واقع شده ، شهری هشتصد ساله است که طبق کاوش ها ، تا همین چهارصد سال پیش فعال بوده است. این سایت باستانی شامل حمام ، مسجد ، شبکه قنات ، کارگاه شیشه سازی و یک عمارت قدیمی است.

خانه اشرافی کیش

در شهر باستانی هاریره خانه ای اشرافی واقع شده است که طبق کاوش های انجام شده در این مکان ، بازمانده دوران ایلخانان است. ایوان ، مهمانسرا و آشپزخانه از جمله نقاط قابل تمیز این خانه است که می تواند مورد بازدید گردشگران قرار گیرد.

ساحل مرجان ساحل کیش یکی از زیباترین سواحل این جزیره است. انواع امکانات برای راحتی بازدیدکنندگان فراهم شده است تا اقامت آنها در این ساحل را فراموش نشدنی کند. شهربازی و مرکز غواصی از جمله مکان هایی است که می توانید در ساحل بروید. علاوه بر این ، کلاه فرنگی تمیز در دسترس است تا به شما در آرامش در ساحل کمک کند.

مجتمع درخت سبز کیش واقع در کنار شهر باستانی حریره ، بزرگترین پارک در این جزیره است. جاذبه اصلی منطقه یک درخت بنه است که بیش از پنج قرن قدمت دارد.

پارک دلفین های کیش به عنوان اولین پارک دلفین ها در ایران یکی از جاذبه های دیدنی جزیره است. علاوه بر دلفین ها ، شیرهای دریایی ، والورها ، پنگوئن ها و بسیاری از موجودات دریایی دیگر در پارک دیده می شوند. بیش از پنجاه گونه پرنده در باغ پرندگان پارک جمع شده اند.

بهترین رستوران های کیش

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران است و به همین ترتیب تعداد زیادی رستوران در این جزیره وجود دارد که غذاهای با کیفیت ارائه می شود. اگر به دنبال غذاهای سنتی ایرانی هستید ، کوه سنگی بهترین گزینه شماست. برای منوی متنوع تر با غذاهای بین المللی ، رستوران رویال استار را امتحان کنید. برای یافتن بهترین رستوران ها می توانید با یک راهنمای سفر به جزیره کیش مشورت کنید.

علاوه بر کیش مشهد مقدس یکی از مهم ترین شهرهای توریستی کشورمان است پس اهمیت زیادی دارد که هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد و مراکز اقامتی این شهر مذهبی و مهم کشورمان بررسی شود که این بررسی در سایت سفرهای گالیور قسمت خدمات سفر مشهد مقدس انجام شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن