تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817581793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل مناسب خانواده در آنتالیا


واضح آرشیو وب فارسی::

سفر کردن و به مسافرت رفتن همیشه یکی از محبوب­ترین کارها در دنیا و در لیست کارهای انسانی بوده است. سفر کردن به تنهایی راحت و سریع است ولی مسافرت کردن با خانواده لذت دیگری دارد. یکی از شهرهایی که همواره مورد توجه مسافران و خانواده­ها بوده است شهر آنتالیا می­باشد. شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده است. این شهر به دلیل وجود دریای مدیترانه و مجاورت با آن سالانه و یا حتی روزانه مسافران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. شهر آنتالیا به دو قسمت لارا و کالچی تقسیم شده است. قسمت لارا قسمت جدید شهر و قسمت کالچی محله های قدیمی شهر آنتالیا به حساب می­آیند. این شهر همواره مورد توجه مسافران قرار گرفته است.



هتل مناسب کودکان در آنتالیا

کودکان از همان ابتدای تولد تا رسیدن به سن بلوغ نیاز به رسیدگی­های خاصی بسته به شرایط و موقعیت­های سنی­شان دارند. در هنگام سفر خانوادگی نیز باید به فکر کودکان خود باشیم. در شهر آنتالیا که یک شهر توریستی خانوادگی است، هتلی ساخته شده است که برای کودکان و مخصوص آنان است، که نام این هتل بی ای گروند ریزوت می­باشد.

هتل بی ای گروند علاوه بر تمامی امکانات رفاهی و تفریحی خود، یک پارک آبی بزرگ را در خود جای داده است که استخرهای موجود در این پارک با عمق کم ساخته شده اند. در این هتل غذاهایی سرو می­شود که مخصوص کودکان است و در درون این هتل فیلم­هایی متناسب با کودکانه نمایش داده می­شود.


هتل­های دارای پارک آبی در آنتالیا که مناسب خانواده­ها می­باشند

در این شهر هتل­های بسیاری وجود دارد که در محوطه آن­ها پارک آبی نیز وجود دارد. این هتل­ها عبارتند از: اکرا هتل / هتل لنگ داف کینگدام / هتل لیبرتی / آی سی هتل گرین پلاس / هتل گرانادا / هتل شرود و غیره.




سفر خانوادگی به آنتالیا

انتخاب یک شهر مناسب برای مقصد سفر یکی از اقدامات مهمی است که هر خانواده باید قبل از مسافرت و حرکت به آن بپردازد. بعد از انتخاب شهر مناسب، برگزیدن قسمت­های دیدنی، جذاب، گردشگری، تاریخی و فرهنگی آن شهر که برای خانواده­ها مفید باشد در درجه بعدی قرار می­گیرد. آنتالیا یکی از شهرهایی است که اغلب خانواده‌ها آن را انتخاب می‌کنند. محل‌های مورد نظر برای بازدید در سفر خانوادگی آنتالیا عبارتند از:

1. مسیر لیسیان: لیسیان یک مسیر طولانی به طول ۵۴۰ کیلومتر است که به شهر دنیز می‌رسد. این مسیر در راه خود جاذبه­های طبیعی بسیاری دارد که خانواده­ها را به خود جذب کرده است و پیمودن این مسیر با خانواده لذت خاصی دارد.

2. آبشار کورسانلو: وجود کاج­های زیبا در این مسیر طبیعت جذابی شکل داده­اند. آبشار کورسانلو محل مناسبی برای استراحت و تفریح خانواده­ها به حساب می­آید.

3. لارا بیچ: لارا یک ساحل بسیار آرام و زیبا است که خانواده­ها را به سمت خود می­کشاند. این ساحل مکان مناسبی برای تفریح خانواده­ها در شهر آنتالیا محسوب می­شود.

4. موزه اسباب بازی: این موزه با وجود اسباب بازی­های مختلفی که در درون خودش دارد یک مکان مناسب دیدنی برای خانواده­ها و کودکان محسوب می­شود.

5. آکواریوم آنتالیا: در این موزه ۱۳۱ تونل وجود دارد که همه موجودات دریایی درون آکواریوم­های  این تونل تعبیه شده‌اند. همه خانواده­هایی که به این شهر سفر می­کنند از آکواریوم آنتالیا هم بازدید می­کنند.

 

شما می­توانید برای فهمیدن اینکه از چه راهی می­توانیم به آنتالیا سفر کنیم،روی لینک کلیک کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن