تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817589170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا پرواز تهران به آمریکا وجود دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

با گسترش ارتباطات و امکان اطلاع‌رسانی در کم‌ترین زمان ممکن در سراسر جهان، مردم دنیا با کشورهای دیگر، جاذبه‌ها، امکانات و فرهنگ‌شان آشنا شدند و کجکاوی برای ارتباط با یک‌دیگر، تماشای دیدنی‌های جذاب و استفاده از امکانات مختلفی که در کشورهای گوناگون دردسترس مردم قرار می‌گرفت، افراد زیادی را برای سفر به سرزمین‌های دورونزدیک و گردش و تفریح وسوسه کرد. امروزه صنعت توریست یکی ‌از منابع درآمد مهم بسیاری‌ از کشورهای جهان به‌شمار می‌رود. افزایش رفاه و امکانات سفر، خدماتی که کشورهای میزبان به مسافران ارائه می‌دهند و... همگی بر روند چشم‌گیر روبه‌جلو گردشگری اثرگذار بوده ‌است. آمریکا هم به‌عنوان یک کشور وسیع، پرجمعیت و توسعه‌یافته از این قاعده مستثنی نبوده و هرسال افراد زیادی برای تفریح، استفاده از خدمات درمانی و... به این کشور وارد می‌شوند. اما باتوجه به شرایط خاص سیاسی حاکم بر روابط ایران و آمریکا، تهیه بلیط هواپیما آمریکا و پرواز به‌مقصد هریک از ایالت‌های این کشور با سفر به اغلب کشورهای دیگر دنیا تفاوت‌هایی دارد. در این مطلب قصد بررسی این سوال را داریم که آیا پرواز تهران به آمریکا وجود دارد؟




پرواز تهران به آمریکا

اگر پیگیر خرید بلیط آمریکا بوده‌اید حتما تابه‌حال با موضوع پرواز غیرمستقیم آشنا شده‌اید. درحقیقت برای گرفتن بلیط هواپیما آمریکا باید از ایرلاین‌هایی استفاده کنید که پروازی با یک یا تعدادی بیشتر توقف بین مسیر ایران تا آمریکا دارند. این حقیقت که نمی‌توان با دردست‌داشتن بلیط هواپیما آمریکا از تهران به‌صورت مستقیم به این کشور رفت، درباره کشور کانادا هم صدق می‌کند. چنانچه برای تفریح، کار، سرزدن به اقوام، کارهای درمانی و... قصد خروج از ایران و رفتن به آمریکا را دارید، خوب است با مفهوم و شرایط سفر هوایی غیرمستقیم و فرودگاه ترانزیت آشنایی پیدا کنید.

پرواز غیرمستقیم به آمریکا

پس‌ از انجام اقدامات اداری لازم و دریافت پاسپورت برای خروج از کشور، باید برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما آمریکا به سایت‌های فروش بلیط مانند علی بابا، آژانس‌های مسافرتی یا شرکت‌های هواپیمایی سربزنید. خرید بلیط را پیش‌ از اینکه بخواهید برای وقت سفارت آمریکا و کسب ویزای توریستی از سفارت کاری انجام دهید، پیگیری کنید. این قدم هم مستلزم سفر به کشورهای دیگر مثل ترکیه خواهد بود؛ چون در ایران سفارت و کنسولگری آمریکا وجود ندارد. از آنجاکه بلیط هواپیما آمریکا با پرواز مستقیم از تهران درحال‌حاضر وجود ندارد، باید از پروازهای غیرمستقیم بهره‌ ببرید. در پرواز غیرمستقیم شما حداقل یک توقف در کشوری ثالث دارید؛ سپس با تغییر هواپیما به مقصد اصلی خود پرواز می‌کنید.

شاید با تعریف فوق، این‌گونه تصور کنید که پرواز غیرمستقیم یعنی گرفتن دو بلیط؛ یکی برای شهر واسطه و دیگری از آن‌جا به کشور اصلی. البته انجام این کار هم غیرممکن نبوده و با گرفتن دو بلیط جداگانه می‌توان به آمریکا رفت؛ ولی این اقدام با دریافت بلیط پرواز غیرمستقیم کمی فرق می‌کند. برای مثال وقتی برای پرواز تهران به آمریکا پرواز غیرمستقیم می‌گیرید، درواقع هنگام ورود به کشور واسطه و تغییر شماره پرواز، چمدان‌های‌تان را دریافت نمی‌کنید؛ بلکه آن‌ها را در مقصد نهایی یعنی آمریکا به شما تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید : شرایط پاسپورت برای سفر هوایی به ترکیه

علاوه‌براین اگر هنگام رزرو بلیط آمریکا ایرلاین موردنظر شما، توقف کوتاه نداشته‌ باشد، (اقامت شما در کشور ثالث بیش ‌از هشت ساعت طول بکشد) به‌احتمال زیاد ایرلاین مربوطه برای مدت زمانی که مجبور به توقف در آن کشور هستید، محل اسکانی برای‌تان درنظر می‌گیرد. البته برای آگاهی از خدمات ایرلاین و اطمینان از تامین محل اقامت، قبل ‌از تهیه بلیط هواپیما آمریکا حتما شرایط و امکانات خطوط مختلف هوایی را بررسی کنید.



فاصله زمانی در پرواز به آمریکا

برای تهیه بلیط آمریکا به فاصله میان پروازها توجه کنید. اگر بنا باشد توقف اول شما در فرودگاه بزرگی باشد، احتمالا با وجود فاصله دو ساعت بین پروازها از هواپیمای بعدی جا می‌مانید. حداقل فاصله زمانی بین فرود در کشور سوم و پرواز بعدی را دو ساعت درنظر بگیرید. همان‌طورکه گفتیم این زمان باید متناسب با مقصد فرعی شما یعنی فرودگاه ترانزیت باشد. نکته مهمی که برای پرواز تهران به آمریکا باید بدانید، مساله اخذ ویزای ترانزیت است. شما در کشوری که مقصد نهایی‌تان محسوب‌ نمی‌شود، فرود می‌آیید و اگر فاصله تا پرواز بعدی کم باشد، در سالن ترانزیت فرودگاه منتظر پرواز بعدی می‌مانید. اگر فرودگاه پرواز بعدی، با فرودگاهی که در آن هستید، تفاوت دارد باید قبل ‌از پرواز بعدی، خود را به فرودگاه مدنظرتان برسانید. همه پروسه‌ای که در کشور میانه طی می‌کنید، چه از نوع اول و چه دوم، در بیشتر مواقع به داشتن ویزا نیاز دارد. وقتی کارهای مربوط به ویزای آمریکا را تکمیل و این ویزا را دریافت کردید، باید برای دریافت ویزایی که اجازه ورود شما به کشور واسطه را می‌دهد نیز وارد عمل‌ شوید؛ این روادید، ویزای ترانزیت نامیده می‌شود. دو نوع ویزای ترانزیت وجود دارد که باتوجه به ماندن شما در فرودگاه یا تعویض فرودگاه‌تان، باید نسبت به گرفتن هریک اقدام کنید.

پروازهای تهران به آمریکا

در حالت عمومی، ایرلاین‌های متعددی را می‌توانید برای پروازهای غیرمستقیم از تهران به آمریکا پیدا کنید. اگر خود را برای سفری کم‌هزینه‌تر و کوتاه‌تر آماده کرده‌اید، شرکت‌های هواپیمایی اروپایی برای این کار مناسب‌تر به‌نظر می‌رسند. ایرلاین‌هایی مانند بریتیش‌ایرویز و لوفت‌هانزا نمونه‌ای از خطوط هوایی اروپایی هستند. اگر این شرکت‌ها انتخاب شما بود، برای بررسی ویزای ترانزیت در کشورهای مختلف اروپایی تحقیقات لازم را انجام دهید تا در آن‌جا به مشکلی برنخورید. میزان سخت‌گیری و قوانین مرتبط با ویزای ترانزیت برای ایرانی‌ها، بین کشورهای عضو شنگن و آن‌هایی که عضو شنگن نیستند، فرق دارد. درصورتی‌که کیفیت پرواز را به زمان و هزینه ترجیح می‌دهید، ایرلاین‌های ترکیش و قطرایرویز، امکانات خوبی را هنگام سفر دراختیارتان می‌گذارند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن