تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817592262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای یکسره کار کردن یخچال را از زبان کاردون بشنوید!


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر می خواهید دلایل فنی یکسره کار کردن یخچال را بدانید با ما باشید و در صورتی که برای رفع این مشکل نیاز به تعمیرکار متخصص دارید به کاردون اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید. یخچال فریزهای مختلف با توجه به برندهای مختلف و متنوع موجود در بازار اجزا و قطعات متفاوتی دارند بنابراین برای رفع عیب دستگاه شما باید حتما دستگاه توسط تکنسین های مجرب بازدید و عیب یابی شود.

توجه داشته باشید کمپرسور یا موتور یخچال قلب تپنده یخچال می باشد. وظیفه کمپرسور تبدیل گاز یخچال به سرماست اگر کمپرسور سرما تولید نکند ترموستات دمای مورد نظر را از سنسور دریافت نخواهد کرد در نتیجه برق کمپرسور قطع نخواهد شد و یخچال یکسره کار می کند. در صورتی که کمپرسور یخچال شما مشکل داشته باشد فقط تعمیرکاران یخچال می توانند آن را عیب یابی کنند و باید تعویض گردد زیرا تعمیر این قطعه مقرون به صرفه نخواهد بود و تضمینی برای دوباره خراب شدن آن وجود ندارد بنابراین تجربه ثابت کرده است که تعویض کمپرسور در صورت خرابی یکی از انتخاب های درست و به صرفه خواهد بود.

چرا یخچال یکسره کار می کند ؟

خاموش نشدن یخچال یا به اصطلاح یکسره کار کردن یخچال یا اتومات نکردن یخچال هر سه دارای معانی یکسانی می باشد که این روزها از آن استفاده می شود. برخی افراد به دلیل نداشتن آگاهی کامل در این باره برخی برند های یخچال را متهم به این موضوع می کنند ولی باید بگوییم این مشکل هیچ ارتباطی به برند خاصی ندارد و باید برای عیب یابی از متخصصین و تکنسین های مجرب کاردون بخواهید تا برایتان رفع مشکل نمایند.

کاردون برای تعمیر و سرویس یخچال ال جی شما فقط یک تماس با شما فاصله دارد هر زمان که با شرکت تماس بگیرید می توانیم با ارائه خدمات با کیفیت بالا در خدمت شما باشیم. برای تعمیر یخچال ال جی باید ابتدا مشکل دستگاه را تشخیص دهیم برای این کار باید از سرویسکار و تعمیرکاران مجرب و با تجربه بخواهید تا در محل به صورت حضوری یخچال شما را بررسی کنند.

یکی از مشکلاتی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد خنک نشدن مواد غذایی در یخچال است که در بیشتر مواقع باعث خراب شدن مواد غذایی می شود. اگر یخچال ال جی شما با این مشکل مواجه شده است تنظیمات دمایی را بررسی کنید. از بسته شدن کامل درب یخچال مطمئن شوید در صورتی که درب یخچال به طور کامل چفت نشود امکان خروج هوای سرد از داخل یخچال افزایش می یابد. مطمئن شوید که از آب سرد کن آب چکه نکند. اگر با بررسی این موارد مشکل یخچال ال جی شما برطرف نشد کار را به کاردون بسپارید. 

آیا می خواهید یخچال بخرید؟

یخچال و فریزر یکی از ضروری ترین و در واقع اصلی ترین لوازم خانگی در هر خانه ای می باشد و باید هنگام خرید و انتخاب برند آن مدلی را انتخاب کنیم که متناسب با نیاز و بودجه ما باشد. امروزه یخچال فریزر های زیادی با مارک های ایرانی وجود دارد که انتخاب ما را سخت می کند. قیمت محصول، مصرف برق یا همان انرژی یخچال ملاک هایی است که برای ما الویت دارند یخچال ها اکثرا در سایز استاندارد تولید می شوند.

ولی امروزه با آمدن تکنولوژی و امکانات بهتر یخچال فریزر هایی داخل بازار با مارک های متنوع می بینیم که خیلی پیشرفته شدن دیگه از برفک خبری نیست مصرف برق خیلی کم، فضای مناسب و صدای کمتر امکاناتی است که توانستن کار ما را خیلی ساده کنند.

ما در اینجا می خواهیم از نسل گذشته یخچال ها شما را به نسل امروز یخچال نزدیک کنیم تا تفاوت را کاملا احساس کنید در سال های گذشته یخچال هایی داخل خانه های ما بود که بعد از مدتی فریزر آن دچار برفک می شد و همیشه با این مشکل رو به رو بودیم و بعد از این اتفاق حتما باید چند ساعت یخچال را خاموش نگه می داشتیم تا برفک های آن آب شود و این مشکل باعث می شد هم مواد غذایی ما داخل آن دچار مشکل شود در ضمن وقت ما رو هم می گرفت !

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن