تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817604459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معروف ترین برندهای لباس زنجیره ای در کشور ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی::


ترکیه یکی از کشورهایی است که نقش مهمی در صنعت فشن و استایل دارد و همیشه نام برندهای لباس ترک در میان برند های محبوب دنیا دیده می شود. هر ساله جشنواره های مد و طراحی لباس بسیاری در ترکیه برگزار می گردد به همین دلیل ترکیه یکی از بهترین مقاصد تجارت دنیا محسوب می شود. در ترکیه مراکز خرید بسیاری وجود دارد که می توان انواع پوشاک از بهترین برندها را در آن ها یافت. تورهای ترکیه معمولا بازدید از این مراکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند. اگر شما نیز جزطرفدارن مد و لباس هستید به شما توصیه می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بامعروف ترین برندهای لباس ترک بیشتر آشنا شوید.

سفر به ترکیه

ترکیه و به ویژه شهر استانبول به دلیل موقعیت وجاذبه هایی که دارد یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری محسوب می شود وسالیانه گردشگران و تاجران زیادی به این کشور سفر می کنند، به همین دلیل بلیط هواپیما استانبول یکی از پر فروش ترین بلیط ها محسوب می شود. لباس ها زنانه، مردانه و بچگانه ترک در ایران طرفداران زیادی دارند و ایران یکی از مهم ترین بازارهای فروش لباس های برند ترک می باشد.



مشهور ترین شهر ترکیه در زمینه صنعت مد و لباس

استانبول مهم ترین و معروف ترین شهر ترکیه از نظر فعالیت در زمینه صنعت لباس می باشد به همین دلیل اهمیت ویژه ای برای کشور ترکیه دارد. در این شهر شما می توانید انواع لباس های معمولی گرفته تا لباس های مجلسی و اداری گران قیمت و لوکس را از بهترین برندهای ترک خریداری نمایید. وجود مراکز خرید متعدد در استانبول موجب شده است که این شهر طرفداران بسیاری از پیر و جوان گرفته تا کودک و بزرگسال داشته باشد.

معروف ترین برندهای لباس ترک

برند های زیادی در کشور ترکیه در زمینه تولید پوشاک، کیف و کفش و انواع اکسسوری ها فعالیت دارند که تعداد قابل توجهی از این برند ها نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان نیز مشهور هستند. از معروف ترین برندهای لباس ترک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برندLC Waikiki

این برند ابتدا فعالیت خود را در سال 1988 در فرانسه آغاز نمود اما پس از آن در سال 1997 ترک ها این برند را خریداری نمودند. برند ال سی وایکیکی یکی از معروف ترین برندهای لباس ترک می باشد که دارای 880 شعبه در 38 کشور مختلف می باشد. لباس های تولید شده توسط این برند با وجود کیفیت بسیار عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

برند ایپک یول

این برند ترک که فعالیت خود را از سال 1989 آغاز نمود در طی سال های فعالیت خود توانست به یکی از محبوب ترین برندهای ترک تبدیل گردد. برند ایپک یول دارای 142 شعبه در کشور ترکیه می باشد و تمامی علاقه مندان به لباس های این برند از سراسر دنیا نیز می توانند به صورت آنلاین برای خرید لباس مورد نظر خود اقدام نمایند. کشورهای کویت، قطر، عربستان سعودی، عراق، قبرس و آذربایجان از جمله کشورهایی هستند که فعالیت خوبی در زمینه عرضه لباس های برند ایپک یول دارند. آنچه که باعث شهرت بیشتر این برند شد طراحی لباسی در سال  2016 بود که با هرسایز بدنی مطابقت داشت و تمامی بانوان با هر اندامی می توانستند از آن استفاده نمایند، به عبارتی سایز یا فرم بدن برای این لباس بی معنا بود.

برند دفکتو

این برند در حال حاضر324 شعبه در ترکیه و 123 شعبه در مصر، تونس، روسیه و قزاقستان دارد و فعالیت خود را از  سال 2005 آغاز نمود. برند دفکتو برای تمامی اعضای خانواده از کودک و پیر گرفته تا بزرگسالان و جوانان شیک ترین لباس ها را با بالاترین کیفیت تولید می کند و سعی می کند که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه نمایند. همین مسئله موجب شده است که این برند طرفداران بسیاری در سراسر دنیا داشته باشد. از طرفی محصولات این برند دوست دار محیط زیست هستند و این ویژگی موجب شده است که برد دفکتو از محبوبیت بیشتری برخوردار شود.

برند Hotic

این برند که در زمینه تولید لباس های مردانه فعالیت دارد از قدیمی ترین برندهای ترک محسوب می شود. برندHotic دارای 132 شعبه در داخل و خارج از ترکیه می باشد و تمامی محصولات خود را با استفاده از چرم واقعی تولید می کند. اگر می خواهید به منظور خرید و تجارت سفری به ترکیه داشته باشید می توانید بلیط هواپیما را از وب سایت مستر بلیط به صورت آنلاین خریداری نمایید.

برند کاتون

این برند از دیگر برندهای محبوب ترک است که از سال 1988 فعالیت خود را در زمینه تولید لباس مردانه آغاز نمود. لباس های برند کاتون در کشورهای منطقه خاورمیانه، آلمان و روسیه طرفدران بسیاری دارد.

برند هری

این برند که در زمینه تولید انواع لباس زنانه فعالیت دارد،فعالیت خود را از سال 1992 در ترکیه آغاز نمود. امروزه شاهد طراحی لباس های جدید مطابق مد روز دنیا از برند هری هستیم که طرفداران بسیاری در سراسردنیا دارد.

برند جیزیا

این برند یکی از محبوب ترین برندهای زنانه ترک در دنیا می باشد که طرفداران بسیاری دارد. طرح های لباس تولید شده توسط این برند بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و برگفته از دنیای اطراف جیزیا این طراح لباس زن ترک می باشند.

برندAcar Kids

این برند مشهور در زمینه تولید پوشاک بچگانه فعالیت دارد و یکی از محبوب ترین برندها در میان برندهای فعال در زمینه تولید پوشاک بچگانه در ترکیه محسوب می شود. از پرطرفدارترین محصولات این برند می توان به پیراهن کودکانه، شلوار جین بچگانه، تیشرت کودکانه، و کفش و صندل کودکانه اشاره نمود. برند Acer نه تنها به تولید لباس های مجلسی بچگانه می پردازد بلکه در زمینه تولید لباس های راحتی کودکان نیز فعالیت گسترده ای دارد.

برند کاتون کیدز

این برند نیز در زمینه تولید پوشاک بچگانه فعالیت دارد و تنوع طرح ها، مدل ها و پارچه هایی که این برند استفاده می کند بسیار بالا است به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

از دیگر برندهای معروف لباس ترک که طرفداران زیادی در بسیاری از کشورهای دنیا دارند می توان به برند تکنور و آنجل  در زمینه تولید لباس های راحتی ترک، برند LTB Kids در زمینه تولید لباس بچگانه، برندMiss Poem ، ilmio، Alchera  وSarar  در زمینه تولید لباس مجلسی و لباس شب زنانه اشاره نمود.



خرید لباس از بهترین برندهای ترک

اگر مطالب ارائه شده در بالا را مطالعه نمایید بیشتر می توانید با برترین برندهای لباس ترک آشنا شوید و در زمان سفر به ترکیه انتخاب لباس از میان تنوع بالایی از برندها برای شما راحت تر خواهد بود. برای سفر به ترکیه می توان بلیط هواپیما خارجی را تهیه کرد و سفری راحت و هیجان انگیز به ترکیه را  تجربه نمود. در ترکیه علاوه بر استانبول در آنکارا و آنتالیا نیز مراکز خرید متعددی وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید محصولات بسیاری از برترین برندهای ترک را مشاهده نمایید. تنوع قیمت محصولات برندهای ارائه شده در این مراکز بسیار بالا است و شما به راحتی می توانید لباس با کیفیت و ارزان قیمتی را خریداری نمایید. همچنین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به لباس های خاص علاقمند هستید به شما توصیه می کنیم که در سفر به ترکیه حتما سری به مراکز خرید معروف استانبول بزنید و از شیک ترین لباس های مد روز از برندهای ترک دیدن نمایید.

 

 







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن