تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817744000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف: خروج آمریکا از برجام نقض تعهدات بین المللی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: لاوروف: خروج آمریکا از برجام نقض تعهدات بین المللی خواهد بود
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: برجام بخشی از قوانین بین المللی است و خروج آمریکا ازاین توافق، نقض تعهدات بین المللی واشنگتن خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

لاوروف با بیان این که در صورت تصمیم آمریکا برای خروج از برجام هیچ اقدامی نمی توانیم بکنیم، اظهار داشت: خروج از این توافق، نقض تعهدات بین المللی آمریکا و نقض ابتکاراتی خواهد بود که از سوی دولت سابق این کشور پیشنهاد شده بود.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سخنان لاوروف در کنفرانس بین المللی رم نوشت: برجام بخشی از قوانین بین المللی است. اگر چیزی خراب نشده نباید تعمیر کرد.

وزیرخارجه روسیه گفت: اگر آمریکا الان از برجام خارج شود،حرکت قابل اعتمادی در انظار افرادی که خواهان توقف برنامه هسته ای کره شمالی هستند، نخواهد بود.

وی افزود: ما همه، ازجمله آمریکا خواهان توقف برنامه هسته ای کره شمالی و آغاز مذاکرات در باره مسائل امنیتی و عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح های هسته ای هستیم. اما اگر ایالات متحده از برجام خارج شود، رهبر کره شمالی چه برداشتی از موضع آمریکا خواهد کرد. در آن صورت کیم جونگ این خواهد گفت چرا کره شمالی باید باامضای توافقنامه ازبرنامه هسته ای خود صرف نظر کند و مشخص نیست در دوره رئیس جمهوری بعدی آمریکا چه خواهد شد.

وزیر خارجه روسیه پیشتر با تاکید بر موضع این کشور در حمایت از برجام، گفته بود که با بازنگری پیمان بین المللی با ایران مخالف است و چین، آلمان، فرانسه و انگلیس نیز مخالف چنین اقدامی هستند.

وی با بیان اینکه برجام «پیمانی موفق» است، از رویکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد این سند بین المللی ابراز تاسف کرده بود.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه نیز به تازگی اعلام کرد: مسکو همچنان از برجام حمایت می کند و تا زمانی که همه طرف ها به تعهدات خود در شورای امنیت سازمان ملل پایبند هستند، این رویکرد ادامه می یابد.

رییس جمهوری روسیه روز 12 مهر ماه در نشستی بین المللی تصریح کرد: تمامی گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی حکایت از آن دارد که ایران تعهدات خود را در برجام کامل انجام می دهد.

وی ادامه داد: از این گزارش ها پیروی می کنیم و از برجام که با مشارکت دولت سابق آمریکا و با وجود اختلافات در مسائل دیگر با این دولت عقد شد، همچنان حمایت خواهیم کرد.

اظهارنظرهای ضدبرجامی ترامپ رییس جمهوری آمریکا تاکنون بارها توسط مقام های بلندپایه اتحادیه اروپا، روسیه و چین رد شده است و مقامات این کشور تاکید کرده اند، این توافق بین المللی مستند به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای همه طرفین لازم اجرا است و واشنگتن نیز نمی تواند از تعهدهای خود بین تهران و 1+5 سرپیچی کند.



۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن