تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا/پیش بینی وضعیت هوای کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ورود سامانه بارشی به کشور از فردا/پیش بینی وضعیت هوای کرمانشاه
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نزدیک شدن سامانه‌ای بارشی به کشور خبر داد و گفت: با ورود این سامانه ابتدا بارش‌های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور آغاز می‌شود و در روز دوشنبه بر میزان و وسعت بارش در این مناطق افزوده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :  احد وظیفه با اشاره به پایداری جو حاکم در بیشتر مناطق کشور در روزهای شنبه و یکشنبه اظهار کرد: در این دو روز در شهرهای صنعتی و پر جمعیت  افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. از روز یکشنبه روند افزایش دما در استان‌های حاشیه دریای خزر پیش بینی می‌شود. دمای هوا در این استان‌ها در روز دوشنبه به بالاترین دما می‌رسد. هوای نسبتا گرمی در روز سه شنبه در این مناطق باقی خواهد ماند.


وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید گرم جنوبی برای گیلان و اردبیل رخ می‌دهد. از بعدازظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن سامانه‌ای بارشی به کشور ابتدا بارش‌های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور آغاز می‌شود و در روز دوشنبه به میزان و وسعت بارش در این مناطق افزوده می‌شود.


به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در این روز بارش پراکنده برف در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز غرب خلیج فارس، مواج بودن، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید را تجربه می‌کنند.


وظیفه همچنین اضافه کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با فعالیت بیشتر این سامانه، بارش تمام نیمه غربی کشور را در برمی‌گیرد. سه شنبه بارش در مناطق غرب و جنوب غرب کشور شدت بیشتری دارند و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز شرقی بارش‌ها به شکل برف خواهند بود. همچنین به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی عراق، از بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه پدیده گردوخاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.


وظیفه درباره وضعیت آب و هوای استان کرمانشاه نیز توضیح داد و گفت: امروز برای استان کرمانشاه آسمانی صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای امروز ۱۹ و کمینه آن به یک درجه بالای صفر می‌رسد. همچنین برای روز یکشنبه نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری، به تدریج وزش باد و افزایش ابر برای کرمانشاه پیش بینی شده است. دمای هوا در سردترین ساعت پنج درجه و در گرمترین ساعت ۱۸ درجه بالای صفر خواهد بود.


به گفته وی، استان کرمانشاه در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد و بارش پراکنده‌ را پشت سر می‌گذارد. بیشینه دمای روز دوشنبه نیز ۱۶ و کمینه آن هشت درجه پیش بینی شده است.


وظیفه درباره وضعیت آب وهوای استان تهران در ۴۸ ساعت آینده نیز گفت: برای روز یکشنبه – ۲۸ آبان- این استان شاهد آسمانی کمی ابری و غبارمحلی دربعدازظهر همراه با افزایش ابر است. بیشینه دما نیز ۱۷ و کمینه آن هشت درجه سانتی گراد خواهد بود.


وی ادامه داد: در روز دوشنبه نیز استان تهران وضعیت جوی کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با غبارمحلی پیش بینی شده است. دمای هوا در گرم‌ترین ساعت به ۱۸ و در سردترین ساعت به ۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.




۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن