تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798641076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش حقیقت دارد؟ +عکس | پایگاه خبری تحلیلی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش حقیقت دارد؟ +عکس

در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است نیوشا ضیغمی به همراه همسرش حاضر شد تا به تمام شایعات پیرامون جدایی اش خاتمه دهد.


در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است نیوشا ضیغمی به همراه همسرش حاضر شد تا به تمام شایعات پیرامون جدایی اش خاتمه دهد.
 نمناک؛ شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و دارد. نیوشا ضیغمی بازیگر سریال در چشم باد مدتی بود که بدون همسرش در مراسم های مختلف حاضر میشد و همین کافی بود تا شایعه سازان به فکر مطرح کردن شایعه جدایی این بازیگرجوان بیوفتند. حضور نیوشا ضیغمی به همراه همسرش در مراسم اکران فیلم ثبت با سند برابر است به شایعات پایان داد.
نیوشا ضیغمی با حضور در اکران خصوصی فیلم ثبت با سند برابر است به همراه همسرش به شایعه های اخیر پیرامون جدایی شان پایان دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه است و حضور او بدون همسرش در مراسم های مختلف تنها یک اتفاق بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.
جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش حقیقت دارد
نیوشا ضیغمی بازیگر جوان کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است و با سریال در چشم باد در میان اهلی تلویزیون شناخته شد. نیوشا ضیغمی در سریال تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمدعلی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی است و در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند. این دو ماجرای ازدواج جالبی دارند که همسر نیوشا ضیغمی در یک گفتگو به ماجرای آشنایی شان اینگونه اشاره کرده است. :من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود. مدتی پیش شایعاتی درباره بچه دار شدن نیوشا ضیغمی به گوش میرسید که این شایعات توسط این بازیگر جوان تکذیب شد. نیوشا ضیغمی در یک گفتگو اعلام کرد :پدر و مادر شدن تصمیم بسیار بزرگی است و شما برای رسیدن به این تصمیم باید از هر جهت آمادگی داشته باشید. تا به امروز من هنوز این آمادگی را در خودم حس نکردم به همین جهت این موضوع را به زمان دیگری موکول کردیم هرچند که مدتی قبل شایعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودی صاحب فرزند دختری می شوم. شنیدن این شایعات بی اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.
جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش حقیقت داردپ
ثبت با سند برابر است فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه کنندگی مجتبی متولی با بازی امین حیایی و نیوشا ضیغمی پس از دو سال انتظار نیمه آبان اکران میشود. ثبت با سند برابر است داستان پنج رفیق است که از جایی چند دختر هم به آن ها اضافه می شوند و فضای مفرح و سرحالی دارد و عنصر غافل گیری تا دقیقه نود در فیلم هست. امین حیایی ، مجید صالحی ، علی مسعودی ،فرزاد حسنی و سپند امیرسلیمانی نقش این 5 نفر را بازی می کنند.  
جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش حقیقت دارد
بازیگران فیلم ثبت با سند برابر است :امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی ، سحر قریشی ، الهام حمیدی ،علی مشهدی ، سپند امیرسلیمانی ، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی ، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا .

 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


یکشنبه, 05 آذر 1396 ساعت 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن