تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798659421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین در تهران به دنبال چیست؟ / او نمی خواهد ایران را از روسیه دور کند اما...


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


تحلیل العرب:
پوتین در تهران به دنبال چیست؟ / او نمی خواهد ایران را از روسیه دور کند اما...
منابع دیپلماتیک آمریکا تاکید می کنند که با وجود هیاهویی که در مورد دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده برانگیخته شده، واشنگتن امیدوار است که توافق بین روسیه و آمریکا بتواند راه را برای یک راه حل جدی در سوریه هموار کند. العرب نوشت: روسیه برای رسیدن به راه حل نهایی در مورد سوریه، به حمایت اروپایی آمریکایی نیاز دارد و پوتین در سفرش به ایران به استراتژی آمریکایی متمسک می شود.
روز نو : منابع دیپلماتیک آمریکا تاکید می کنند که با وجود هیاهویی که در مورد دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده برانگیخته شده، واشنگتن امیدوار است که توافق بین روسیه و آمریکا بتواند راه را برای یک راه حل جدی در سوریه هموار کند.


العرب نوشت: روسیه برای رسیدن به راه حل نهایی در مورد سوریه، به حمایت اروپایی آمریکایی نیاز دارد و پوتین در سفرش به ایران به استراتژی آمریکایی متمسک می شود.


به گزارش روز نو ؛ رئیس جمهور روسیه در سفر خود به تهران، پرونده سوریه را روی میز همتای ایرانی خود، حسن روحانی می گذارد.


روسیه به سمت افکاری گرایش دارد که هیمنه و نفوذ آن در مورد در اختیار گرفتن پرونده سوری در سایه حضور آمریکا در این کشور را ثابت می کند.


براساس بیانیه کرملین، رئیس جمهور روسیه برای انجام مذاکراتی با روحانی و الهام علی اف، به ایران رفته است. این در حالی است که به گزارش منابع آگاه روسی، مسئولان روسیه در هفته های اخیر، بویژه در سایه موضع جدید آمریکا در مورد نفوذ ایران در تمام منطقه،گزینه های در دسترس مسکو را بررسی کرده اند.


طرف روسی پیشنهادهای مستقیمی را از آمریکا دریافت کرده است، از جمله این پیشهادات درخواست واشنگتن از مسکو برای متحد شدن با تلاش های کاخ سفید در راستای مقابله ایران و شبه نظامیان تابع آن در داخل سوریه است.


منابع دیپلماتیک در آمریکا تاکید می کنند که با وجود هیاهویی که در مورد دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده برانگیخته شده، واشنگتن امیدوار است که توافق بین روسیه و آمریکا بتواند راه را برای یک راه حل جدی در سوریه هموار کند.


کارشناسان مسائل استراتژیک بر این عقیده هستند که پوتین تناقض موجود بین نیروهای روسی و ایرانی در سوریه را درک می کند، اما آماده دور کردن کشورش از ایران و ریسک هماهنگی با استراتژی آمریکا نیست؛ استراتژی که اساسا مورد تایید هم پیمانان ایالات متحده قرار نگرفته است.


مسکو بر ائتلافهای خود با تهران در پرونده های مختلفی در منطقه تکیه دارد و پیشرفت چشم گیر در روابط روسیه با عراق بویژه در زمینه انرژی، تنها بر پایه رابطه استوار با شریک ایرانی ممکن می شود.


به عقیده تحلیلگران مسائل مسکو، پوتین در تهران برای ایجاد راه سومی تلاش می کند که حدّ مقبولی از منافع را برای ایران تضمین کند به نحوی که با مزاج بین المللی نیز در تعارض نباشد.


رئیس جمهور روسیه به مشارکت و همکاری با ایران در مذاکرات آستانه تکیه خواهد کرد تا تهران را در مورد واگذاری حل مساله سوریه به ایران و روسیه، اقناع کند و موضوع سوریه به شکلی حل شود که منافع ایران در سوریه در نظر گرفته شود.


منابع نزدیک به دی میستورا فاش کردند که روسیه ائتلاف خود با ایران را بعنوان برگه ای در نظر می گیرد که در هر سازش و حل پیش رو در سوریه از آن بهره می گیرد.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن