تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818227153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام بازیکنان ستون خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می‌دهند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: کدام بازیکنان ستون خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می‌دهند؟
کدام بازیکنان ستون خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می‌دهند؟

کی‌روش برای رسیدن به ترکیب ایده‌آلش برای جام جهانی ابزار لازم را در اختیار دارد با این حال هنوز نمی‌توان ترکیب ثابت تیم ملی بخصوص در خط دفاع را حدس زد، چرا که سرمربی تیم ملی اصولا اهل تغییر مهره‌ها است. به گزارش ایلنا، او در خط دفاع تقریبا دو مهره ثابت دارد. مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان دو بازیکنی هستند که به نظر تا حدودی خودشان را در ترکیب ثابت تیم ملی ثبت کرده‌اند. وریا غفوری دیگر مدافع راستی است که پیش از این توانسته نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند. وریا هر از چند گاهی در ترکیب قرار می‌گیرد و جای رضاییان را می‌گیرد اما به نظر می‌رسد انتخاب کی‌روش برای سمت راست خط دفاع همان رضاییان باشد.
در دفاع چپ اما میلاد محمدی آنقدر در این بازی‌های اخیر تیم ملی خوب بوده است که کماکان می‌تواند مهره اصلی کی‌روش باشد و شاید همین موضوع باعث شود تا کی‌روش برای استفاده از تمام ظرفیت تیم، به استفاده از دو هافبک دفاعی رو بیاورد، چرا که یک چپ پای دیگر هست که کی‌روش نشان داده به بازی او علاقه‌مند است. او احسان حاجی‌صفی است. بازیکنی که در تمام سال‌های اخیر یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی تیم ملی بوده و با مربیان مختلفی چون علی دایی، افشین قطبی، علیرضا منصوریان و کارلوس کی‌روش کار کرده است.
 با این وصف نبود میلاد محمدی در بازی برابر توگو باعث خواهد شد که نه تنها حاجی‌صفی احتمالا در دفاع چپ بازی کند؛ بلکه احتمال بازی با روش 1-3-2-4 را نیز کاهش بدهد. درباره دفاع وسط و در پست کناری پورعلی گنجی ابهام وجود دارد. سیدجلال حسینی که اکنون نامش در فهرست تیم ملی وجود دارد، مدتها است که نتوانسته در تیم ملی و پرسپولیس بازی کند. محمد انصاری که در بازی‌های اخیر تیم ملی ثابت بوده نیز در این دوره توسط کی‌روش از تیم ملی خط خورد. در این پست و برای دو بازی تدارکاتی پیش رو روزبه چشمی و محمد حسین کنعانی زادگان تنها گزینه‌ها به غیر از سیدجلال هستند و این خودش مساله خط دفاعی تیم ملی را جذاب‌تر هم می‌کند.  

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن