تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798936005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)
این خودرو که Intensa Emozione نام دارد از همین ابتدا تلاش کرده با انتخاب اسمی ایتالیایی قدرت خود را به رخ سایرین بکشد. به گفته گامپرت تنها 10 عدد از این ماشین تولید خواهد شد و هر کدام از آنها نیز 3 میلیون دلار قیمت دارند اما مشخص نیست چرا شخصی باید با این مبلغ به جای خریدن یک بوگاتی به گامپرت علاقمند باشد.
مجله سخت افزار- اگر اخبار دنیای اتومبیل را با دقت پیگیری کنید احتمالا با خودروی آپولو گامپرت آشنایی دارید. ماشینی بسیار قدرتمند، سریع و البته نه چندان زیبا که چندین سال از زمان معرفی آن توسط این کمپانی (در سال 2008) می گذرد. پس از بازنشسته شدن آپولو این شرکت یک مدل نه چندان قدرتمند دیگر با نام Tornante را نیز در سال 2011 معرفی کرد و از آن پس تصمیم گرفت تا زمانی که تجربه مناسبی در دنیای ساخت ابرخودروها به دست نیاورده بار دیگر بین بزرگان حاضر نشود. اما ظاهرا آنها پس از گذشت شش سال سرانجام تجربیات لازم را به دست آورده اند و حالا با یک غول 3 میلیون دلاری به رقابت بازگشته اند.  
خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)
این خودرو که Intensa Emozione نام دارد از همین ابتدا تلاش کرده با انتخاب اسمی ایتالیایی قدرت خود را به رخ سایرین بکشد. به گفته گامپرت تنها 10 عدد از این ماشین تولید خواهد شد و هر کدام از آنها نیز 3 میلیون دلار قیمت دارند اما مشخص نیست چرا شخصی باید با این مبلغ به جای خریدن یک بوگاتی به گامپرت علاقمند باشد. با وجود تاییدیه های لازم برای استفاده از IE در جاده، کمپانی تولید کننده آن را تنها برای پیست های مسابقه ای در اختیار خریداران گمنام قرار خواهد داد. بر خلاف آپولو، IE از شاسی ساخته شده از فیبرکربن استفاده می کند که تنها 105 کیلوگرم وزن دارد و حتی بخش هایی مانند سقف و محافظت های جلو و عقب نیز از فیبر کربن ساخته شده اند. در نتیجه استفاده از این ماده وزن کل ماشین تنها 1250 کیلوگرم است.  
خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)
در دپارتمان فنی، قدرت این ماشین توسط پیشرانه 6.3 لیتری با آرایش V12 که در مرکز بدنه قرار گرفته تامین می شود. همه 769 اسب بخار تولید شده توسط این موتور توسط یک جعبه دنده شش سرعته مسابقه ای به چرخ های عقب منتقل می شوند. به سبک ماشین های کلاسیک ایتالیایی هیچ خبری هم از تقویت کننده های الکتریکی و هیبریدی نیست. گامپرت اعلام کرده که پیشرانه به کار گرفته شده در IE جزو مدل های اولیه پروژه F150 فراری است که توسط متخصصین ایتالیایی Autotecnica Motori بهینه سازی و بازطراحی شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 2.7 ثانیه عنوان شده و حداکثر سرعت آن نیز 335 کیلومتر در ساعت خواهد بود.  
خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)
با اینکه مدیران گامپرت اعلام کرده اند Intensa Emozione قرار نیست در مسابقه درگ با ابرخودروهایی مانند مک لارن P1 و پورشه 918 رقابت کند و هدف اصلی آنها شکستن رکورد مسابقه در پیست است، اما شاید موفقیت تیم جوان ساخت این خودرو (که مدیران اصلی آن کمتر از 30 سال سن دارند) بتواند گامپرت را به ساخت ماشین های قدرتمند تر، زیباتر و شاید در آینده ماشین های استاندارد خیابانی هم امیدوار کند.
خودروی گران قیمت گامپرت با 770 اسب بخار قدرت (+عکس)








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن