تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818126528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهام عدالت تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سهام عدالت تا سه ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود
روز نو : در جلسه کمیسیون اقتصاد با وزیر اقتصاد توافق شد که در راستای آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت این سهام به مردم طرح یا لایحه ای تا ۳ ماه آینده به سرانجام برسد.


 محمد رضا پور ابراهیمی در گفتگو با مهر، در خصوص جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد گفت: در این نشست وزیر اقتصاد و معاونانشان حضور داشتند و در خصوص برنامه های کاری این وزارتخانه در ۴ سال آینده صحبت شد.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت مسائل اجرایی کشور درباره مسائل اقتصادی است و در این راستا قصد داریم با تعامل و همکاری با وزارت اقتصاد براساس یک جدول زمانبندی به مشکلات اقتصادی رسیدگی شود.


وی ادامه داد: در جلسه امروز تأکید شد که با همکاری وزارت اقتصاد و نهادهای مسئول به موضوعاتی مانند اصلاح نظام بانکی رسیدگی شود.


پورابراهیمی افزود: بحث آزادسازی سهام عدالت و انتقال مالکیت این سهام به مردم در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد در این رابطه طرح یا لایحه ای تا ۳ ماه آینده به سرانجام برسد.


رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: نهایی شدن قانون مالیات برارزش افزوده از محورهای دیگر مورد بررسی در جلسه کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد بود و در این راستا همکاری های خوبی بین تیم مالیاتی وزارت اقتصاد با کمیسیون اقتصاد مجلس وجود دارد.


وی افزود: لایحه اصلاح نظام گمرکی و همچنین توجه جدی به خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس کمیسیون اقتصاد افزود: امیدوارم با تفاهم و تعامل بین مجلس و دولت گام های مثبت در اقتصاد کشور برداشته شود.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن