تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798774483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری آزمایشی راه‌آهن تهران-همدان/فرصت‌سوزی درفرودگاه همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان عنوان کرد:
بهره‌برداری آزمایشی راه‌آهن تهران-همدان/فرصت‌سوزی درفرودگاه همدان

سفر وزیر راه و شهر سازی به استان همدان


شناسهٔ خبر: 3966670 - دوشنبه ۱۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از بهره‌برداری آزمایشی راه‌آهن تهران - همدان در روزهای آینده خبر داد و گفت: طبق قول وزارت راه و شهرسازی عملیات فنی پروژه تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود. امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از مدیران گذشته و فعلی استان برای تلاش در تسریع اجرای راه‌آهن تهران - همدان گفت: سرانجام پس از سال‌ها تلاش و پیگیری مستمر، مردم همدان صدای سوت قطار را خواهند شنید. خجسته بابیان اینکه روز گذشته عملیات اجرایی ریل‌گذاری راه‌آهن تهران- همدان با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان به پایان رسید که طی روزهای آتی به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: طبق قول وزارت راه و شهرسازی عملیات فنی و تخصصی باقی‌مانده از جمله اجرای عملیات جوش، رگلاژ و زیرکوبی، جوشکاری درزهای ریل و نصب علائم هشداردهنده از تجرک به همدان طی ۲ ماه آینده به پایان خواهد رسید. خجسته گفت: راه‌آهن تهران- همدان دارای ۱۲ ایستگاه است که ۳ ایستگاه آن ایستگاه های فامنین، رباط شورین و ایستگاه جنب پایانه اتوبوس‌های همدان را شامل می شود. غیرکارشناسی بودن ساخت ایستگاه رباط شورین و فاصله ۱۵ کیلومتری آن با همدان امیر خجسته ادامه داد: با توجه به غیرکارشناسی بودن ساخت ایستگاه رباط شورین و فاصله ۱۵ کیلومتری آن با همدان و انتقاد مسئولان، نمایندگان و وزیر راه و شهرسازی به درنظر گرفتن این مکان برای ساخت ایستگاه، مطالعات کارشناسی در خصوص ساخت ایستگاه نزدیک به مرکز شهر به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته زمینی به مساحت ۶ هکتار برای ساخت ایستگاه اصلی راه‌آهن همدان در مجاورت پایانه اتوبوس‌های همدان اختصاص یافت که عملیات ساخت آن شروع شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: با توجه به اینکه ساخت این ایستگاه مدت زمانی طول خواهد کشید، شهروندان و مسافران،   به صورت موقت از ایستگاه رباط شورین استفاده خواهند کرد که بعد از اتمام ساخت ایستگاه اصلی، ایستگاه رباط شورین به عنوان ایستگاه باربری استفاده خواهد شد. عملیات اجرایی ایستگاه فامنین با دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی آغاز شد خجسته شروع عملیات اجرایی ایستگاه فامنین را ضروری دانست و گفت: عملیات اجرایی ایستگاه فامنین با دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی آغاز شده که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته در زمان‌بندی اعلام شده به پایان برسد. وی همدان را به عنوان بارانداز و شاهراه ریلی غرب کشور دانست و افزود: در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد مطالعات راه‌آهن ملایر- همدان در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: با توجه به احداث راه‌آهن تهران- همدان و همدان- سنندج، در آینده‌ای نزدیک همدان به عنوان بارانداز و محور تردد اصلی ریلی غرب کشور به مرکز کشور متصل خواهد شد که این موضوع می‌تواند در جهت توسعه و اعتلای اقتصادی استان نقش فزاینده‌ای داشته باشد. بلیت فروشی تا ۳ ماه آینده آغاز می‌شود عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و قول مسئولان تا ۳ ماه آینده کار بلیت فروشی آغاز می شود و مردم همدان با قطار به تهران و مشهد عزیمت می‌کنند. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عنوان کرد: حال که نظام جمهوری اسلامی شیرینی خدمت را به کام مردم همدان و مردم کل کشور چشانده امیدواریم تکمیل این پروژه استمرار داشته باشد و به تاخیر نیفتد کمااینکه در مجلس نیز با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

خجسته به وضعیت فرودگاه همدان نیز اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت فعلی گفت: علیرغم وعده مسئولان در خصوص تسریع توسعه فرودگاه بین‌المللی همدان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، در حال حاضر عملیات اجرایی در این فرودگاه تعطیل است. فعالیت‌های عمرانی در فرودگاه همدان تعطیل است خجسته گفت: طبق قول مسئولان فرودگاهی کشور عملیات محوطه‌سازی، ساخت پایانه حجاج و برج مراقبت فرودگاه همدان باید تا پایان سال ۹۵ و نهایتاً پایان ۶ ماه نخست سال ۹۶ به پایان برسد که علیرغم گذشت حدود ۴۰ روز از آغاز فصل کاری سال جدید فعالیت‌ها در این فرودگاه تعطیل است که فرصت‌سوزی در این باره پذیرفتنی نیست. وی ضمن انتقاد از وضعیت فعلی فرودگاه همدان و بیان اینکه با هر اقدامی که مانع توسعه همدان شود برخورد می‌کنم و کوتاه نخواهم آمد، گفت: این قصور در فرودگاه همدان غیر قابل گذشت است و این موضوع را پیگیری می‌کنم چراکه تعلل مسئولان نباید باعث ضرر و نارضایتی مردم شود. خجسته در ادامه با انتقاد شدید از تأخیرهای طولانی در پروازهای اخیر از فرودگاه همدان به مشهد و بالعکس گفت: اینکه مسافران پرواز همدان به مشهد حدود ۱۳ ساعت در فرودگاه معطل شوند جای بسی تأسف است و ناراحت‌کننده‌تر اینکه این تأخیر در مسیر بازگشت هم یک بار دیگر تکرار شده و هواپیمای حامل مسافران و زائران حرم رضوی به فرودگاه همدان، در فرودگاه مهرآباد تهران فرود آمده و مسافران مورد بی‌احترامی قرار گرفته‌اند. خجسته در این باره افزود: از دستگاه‌های نظارتی استان درخواست شده به این موضوع ورود پیدا کرده و از حقوق مسافران دفاع کنند کمااینکه تیمی را مأمور بررسی و پیگیری علل تأخیر در پروازها خواهم کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن