تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818263926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوی: باید از منصوریان حمایت کامل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تقوی: باید از منصوریان حمایت کامل کرد
تقوی درباره کادرفنی استقلال حمایت را بهترین کار دانست و در این باره گفت: راه نجات استقلال تعویض مربی نیست، ابدا نباید این کار را کرد، راه حل موفقیت استقلال اکنون آرامش است و باید با تمام توان به حمایت از کادرفنی این تیم پرداخت.




مدیرفنی پدیده می گوید راه حل استقلالی ها برای خروج از بحران استعفا و برکناری کادرفنی این تیم نیست، در شرایط فعلی همه باید از منصوریان پشتیبانی کنند. 


به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی پس از پایان دیدار و پیروزی در این دیدار گفت: من نمی گویم ما تمام بازی های مان را پیروز خواهیم شد اما اعتقاد دارم هر تیمی مقابل ما فوتبال بازی کند نمی تواند به راحتی در برابر ما  پیروز شود و به مشکل خواهد خورد. 


او درباره بازی های اخیر استقلالی ها گفت: چهار بازی اخیر استقلالی ها را دیده بودیم، به غیر از بازی اول که خوب نبود در بازی های بعدی توانست به خوبی بازی کند؛ البته فکر می کنم در دیدار امروز نیز نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. نمی دانم چرا آنها در این دیدار خوب نبودند؛ اما تصور می کنم به دلیل مسائل روانی آنها نتوانستند به مانند همیشه باشند، بازیکنان استقلال در این دیدار با استرس زیادی در میدان حضور داشتند. 


بازیکن سابق استقلالی ها دلیل بلند نشدن خود از روی نیمکت پس از گلزنی را احترام به هواداران دانست و در این باره گفت: صددرصد به همه کسانی که هر چه دارم از آنهاست احترام می گذارم. 


تقوی درباره کادرفنی استقلال حمایت را بهترین کار دانست و در این باره گفت: راه نجات استقلال تعویض مربی نیست، ابدا نباید این کار را کرد، راه حل موفقیت استقلال اکنون آرامش است و باید با تمام توان به حمایت از کادرفنی این تیم پرداخت.


تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 22 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن