تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818207243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردو 30 روزه در انتظار سرعتی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: اردو 30 روزه در انتظار سرعتی ها
اردو 30 روزه در انتظار سرعتی ها

پیست دوچرخه سواری ثامن مشهد به مدت یک ماه میزبان تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان خواهد بود به گزارش ایلنا، طبق اعلام مدیر تیم های ملی، دوچرخه سواران سرعتی کشورمان از 25 مردادماه سال جاری لغایت 25 شهریورماه به مدت 30 روز جهت برگزاری اردو تدارکاتی به مشهد مقدس می روند.
سلگی در خصوص این اردو گفت: 10دوچرخه سوار طبق نظر سرمربی تیم ملی به این اردو دعوت خواهند شد که این 10 نفر از مسابقات قهرمانی کشور و همچنین بر اساس نتایج گذشته انتخاب می شوند و در کنار این نفرات چند نفر از دوچرخه سواران جوان کشورمان نیز در اردو حضور خواهند داشت و ورزشکاران منتخب به مسابقات داخل سالن ترکمنستان اعزام می شوند.
سلگی هدف از برگزاری این اردو را آمادگی دوچرخه سواران برای شرکت در مسابقات بازیهای اسیایی داخل سالن ترکمنستان بیان کرد و افزود دلیل حضور جوانان نیز آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی اسیا2018 می باشد.
وی با بیان این موضوع که در صورت امکان قصد برگزاری مرحله دوم لیگ برتر پیست را در شهر مشهد خواهیم داشت بیان کرد، امیدواریم ورزشکاران به اوج آمادگی خود تا مسابقات ترکمنستان برسند.

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ ۱۶:۱۷:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن