تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798695617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟
ماجرای عجیب محرومیت 3 بازیکن جوان استقلال؛ نامه گمشده آبی‌ها کجا بود؟

محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای بازیکنان جوان استقلال تهران در نظر گرفته شده با یک سهل انگاری از سوی فدراسیون فوتبال همراه است. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران به همراه بازیکنانش به ارمنستان سفر کرد تا اردوی پیش فصلش را در کمپ ایروان برگزار کند. این سفر با خریدهای جدید و بازیکنان جوان استقلال همراه بود و زمان برگزاری اردوی شاگردان منصوریان مصادف شد با اردوی تیم ملی جوانان؛ مسئله‌ای که به محرومیت 3 بازیکن استقلال را به دنبال داشت. از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان و امیرحسین پیروانی اعلام شد که سید مجید حسینی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن و مهدی قائدی چهار بازیکن دعوت شده استقلال به اردوی پیش از اعزام تیم ملی زیر 23 سال ایران به رقابت های آسیایی هستند و سرمربی آبی ها موظف است طبق قوانین این چهار بازیکن را راهی تهران کند. این چهار جوان اردوی استقلال را ترک نکردند و تیم ملی هم با اتمام تمریناتش به قرقیزستان سفر کرد تا در این رقابت ها حاضر شود اما از صعود به مرحله بعدی بازماند تا شاگردن پیروانی تنها در دو دیدار از رقابت های مقدماتی حاضر شوند. این اقدام سرمربی استقلال موجب شد تا سیدمجید حسینی، امید نورافکن، مهدی قائدی از سوی کمیته انضباطی به محرومیت حضور در میادین تا اطلاع ثانوی محکوم شوند. تصویر منتشر شده از نامه علیرضا منصوریان و کادر فنی استقلال برای سیدرضا افتخاری که در نهایت به فدراسیون فوتبال یک روز پس از دعوت شدن بازیکنان جوان این تیم به اردوی تیم ملی صادر شد،  نشان می دهد سرمربی آبی ها برحسب نیازش و مصدومیت مگویان و پادوانی قرار بود سید مجید حسینی و امید نورافکن را در اردوی ارمنستان در اختیار داشته باشد اما سهرابیان و قائدی به تیم ملی ملحق شوند، اقدامی که صورت نگرفت.
استقلال

استقلال2
نامه سرمربی و کادر فنی باشگاه استقلال به مدیعامل باشگاه استقلال به همراه رونوشتی برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد و ظاهرا در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گم شد تا به همراه پرونده این 4 بازیکن جوان که در نهایت سه تای آنها از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شدند، قرار نگیرد. استناد محمدرضا ساکت برای محرومیت بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ البته به ماده ای از آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است که به نظر می رسد هنوز در هیات رئیسه تصویب نشده زیرا محرومیت بازیکنان استقلال ذیل ماده 83 آیین نامه انضباطی که به حضور بازیکنان در تیم های ملی در روزهای فیفا اشاره می کند، تفسیر نمی شود تا استقلالی ها بر اساس همین ماده به دنبال تعلیق رای فدراسیون باشند. آبی ها تهرانی امروز در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند که تراکتورسازی تبریز که شرایطی همانند استقلال داشت و بازیکنان جوانش را دراختیار تیم ملی قرار نداد با کوچکترین محرومیتی مواجه نشد و در عین ناباوری 3 بازیکن از 4 بازیکن جوان استقلال با محرومیت مواجه شده اند.

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ ۰۱:۴۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن