تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818684325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات نوین بانک شهر قابل رقابت با بانک‌های پیشرفته خارجی است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:
خدمات نوین بانک شهر قابل رقابت با بانک‌های پیشرفته خارجی است
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، صدور کارت هدیه با نرم افزار "شهرنت وی" را افتخاری دیگر از بانک شهر خواند و گفت: این بانک با خدمات دهی نوین، توانایی رقابت با بانک‌های خارجی را دارد.
روز نو : به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن بیگلری با اشاره به خدمات نوینی که اخیرا از سوی بانک شهر ارایه شده است، گفت: بانک شهر با ارایه خدمات نوین بانکی در راستای بانکداری الکترونیک پیشتاز بوده است.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که خدمت جدید بانک شهر در خصوص نرم افزار "شهرنت وی" و ارایه خدمات بانکی با موبایل، برگ زرین دیگری بر خدمات نوین این بانک است، افزود: این‌که مردم بتوانند از خانه و با موبایل خود خدمات به روز بانکی مانند صدور کارت هدیه را انجام دهند نشان از به روز بودن این بانک دارد.
وی ادامه داد: دغدغه مدار بودن بانک شهر در خصوص تسهیل شرایط مردم در استفاده از خدمات بانکی وجه تمایز این بانک با دیگر بانک های کشور است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانک شهر در حال حاضر با خدمات دهی نوینی که در دستور کار خود دارد قابلیت رقابت با بانک‌های کشورهای پیشرفته را دارد.








تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن