تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818584685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه ۱۱۰۰دلاری استفاده از فیلترشکن در روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جریمه ۱۱۰۰دلاری استفاده از فیلترشکن در روسیه
دومای روسیه قانون ممنوعیت استفاده از وی پی ان را در این کشور تصویب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از پسکوسکوی اینفورماتسیا، نمایندگان دومای روسیه این قانون را با ۳۷۳ رای موافق در برابر دو رای ممتنع و دو رای مخالف تصویب کردند که براساس آن، فروش و استفاده از خدمات وی پی ان و پروکسی برای دسترسی به سایت هایی که دولت روسیه محتوای آن را جرم تشخیص داده و مسدود کرده ممنوع است.

قانون گذاران روسیه برای متخلفان از این قانون جریمه ای تا ۷۰۰هزار روبل (۱۱۰۰ دلار) در نظر گرفته اند.

همچنین شرکتهای ارایه کننده خدمات شبکه موظف به رعایت قانون ممنوعیت استفاده از وی پی ان، در برنامه های خود هستند و باید اطلاعات کاربران متخلف را در اختیار نهادهای قانونی روسیه قرار دهند.

این قانون در صورت تصویب در مجلس نمایندگان و همچنین  امضای رئیس جمهور روسیه از اول نوامبر ۲۰۱۷ میلادی به اجرا درخواهد آمد.

برخی از کارشناسان اقدام نمایندگان دومای روسیه را مقابله با سرویس پیام  رسان تلگرام در این کشور می دانند که تا کنون حاضر به همکاری با دولت روسیه جهت انتقال سرورها به این کشور نشده است و در آستانه مسدود شدن کامل قرار دارد.

شرکت تلگرام برای دسترسی کاربران خود در صورت فیلترینگ، وی پی ان داخلی را در نرم افزارش تعبیه کرده که با توجه به تصویب این قانون در روسیه، استفاده از آن جرم محسوب شده و جریمه سنگینی را به همراه دارد.



۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن