تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 24 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1829231400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه پارامتر عام که باید برای ما خاص شود؛اصلاح‌طلب،جوانان، گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:



گیل نگاه/سید مسعود شفیعی جوداسم یا نام واژه یا نام یکی از مقوله‌های واژه در دستور زبان است. اسم کلمه‌ای است که می‌تواند مستقیماً نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص، اشخاص، شی یا مفهومی به کار برود. در تمام نام‌گذاری‌ها برای استفاده از اسم عام قاعده و قانونی زبان دلالت می‌کند که نمونه آن فراوانی دربرگیرنده آن اسم عام است و بر اساس رضایت از آن مجموعه و یا از یک پروسه دموکراتیک آن مجموعه گذر می‌کند.برای نمونه با احترام به اشخاص، چگونه من، دوستم و دوستانش «یدک‌کش» اسم عامی همچون اصلاح‌طلب بوده و آن را به جمع خاصی لقب بدهیم؟پرواضح است که رشت را نمی‌توان محور تمام جریان اصلاح‌طلبی قرار دهیم و فرد یا افرادی که در آستارا و تالش، رودبار و لوشان، فومن و صومعه‌سرا و سایر شهرستان‌ها هستند را جدا از این جریان بدانیم و خونمان را رنگین‌تر از سایرین ببینیم ؛چون این باور انحصارطلبی است!در جریان اصلاح‌طلبی همیشه پایبندی به قانون یکی از ارکان و گفتمان اصلاحات بوده و نمی‌شود برای خودمان قانونی گذاشته که از فلان سال به بالا جوان بوده و مابقی جوان نیستند! تعریف سن جوانی در کشور عزیزمان وزارت ورزش و جوانان است و در قوانین معاونت جوانان به‌وضوح دیده می‌شود که جوان تعریفی داشته (۲۹ سال ۱۱ ماه و ۲۹ روزبه کمتر). درنتیجه نمی‌شود بگوییم اصلاح‌طلب و حامی دولتیم اما قوانین مربوطه را با سلایق شخصی قبول داریم!حدیث نامرادی‌های پی‌درپیپیام از غفلتی داردکه رنگش،رنگ خودخواهی ست . . .“فرزین خورشیدوند”گيل نگاه: انتشار اخبار و یادداشت‌های دريافتی به معنای تائید محتوای آن نيست و صرفاً جهت انجام رسالت مطبوعاتی و احترام به مخاطبان منتشر می‌شود.
۱ مرداد ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن