تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818838723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاريان بين‌المللي ايران در حاشيه بيست‌و‌پنجمين‌ دوره مسابقات بين‌المللي رقابت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: قاريان بين‌المللي ايران در حاشيه بيست‌و‌پنجمين‌ دوره مسابقات بين‌المللي رقابت مي‌كنند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: حجت‌الاسلام«مصلحي» با اشاره به برگزاري مسابقات بين‌المللي امسال در مشهد گفت: يكي از بحث‌هاي جدي و پيش‌بيني شده در كنار مسابقات بين‌المللي امسال برگزاري مسابقه‌اي بين قاريان بين‌المللي كشورمان است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين «مصلحي»، نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور روز گذشته، ششم تيرماه با حضور در مراسم افتتاحيه تلاوت تحقيق مجلسي كل قرآن كريم در امامزاده صالح تهران طي سخناني با اشاره به آغاز تلاوت تحقيق كل قرآن با صداي كريم منصوري اظهار كرد: برنامه تلاوت تحقيق مجلسي كل قرآن كريم يكي از برنامه‌هايي است كه سازمان اوقاف و امور خيريه در راستاي توسعه و نشر فرهنگ قرآني و ايجاد انگيزه براي هرچه‌ بيشتر روي آوردن به قرآن و بهره‌برداري و حاكم كردن آن در همه ابعاد زندگي در كشور دنبال مي‌كند.

مصلحي تصريح كرد: وقتي در سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر اين حركت را به مقام معظم رهبري عرض كردم ايشان با استقبال از اين حركت به خلاصه نشدن اين كار براي يك قاري و اين‌كه نظير همين كار براي قاريان ديگر نيز تكرار شود تأكيد كردند.

وي افزود: در اين حركت قاريان قرآن كريم در يك برنامه معنوي و الهي بحث قرائت 30 جزء قرآن كريم را به روش تحقيق دنبال خواهند كرد كه اين حركت با تلاوت‌ استاد كريم منصوري آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور تأكيد كرد: اين بشارت را به جامعه قرآني كشور مي‌دهم كه نظير همين حركت در سطح كشور توسعه پيدا خواهد كرد و از قارياني كه با صداي زيباي خود در كشورهاي اسلامي و غير اسلامي افتخارات بسياري را براي كشورمان به‌دست آورده‌اند استفاده خواهد شد.

مصلحي با اشاره به آيات 20 و 21 سوره مباركه حديد خاطرنشان كرد: خداوند در اين آيات به بحث درباره مسابقه‌اي كه در اين عالم بين ماديون و معنويون وجود دارد مي‌پردازد، مسابقه‌اي كه بين افراد مادي و جود دارد و مسابقه‌اي كه بين افراد معنوي و افرادي كه در مسابقه معنوي شركت مي‌كنند خداوند وعده بهشت برين را كه «عَرْضُهَا كَعَرْضِ السَّمَاء وَالْأَرْضِ» است به آن‌ها داده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امروز دنياي استكبار خود را در برابر هجمه سنگين نورانيت قرآن مي‌بيند و انديشمندان و علماي غربي به سوي قرآن روي آورده‌اند و غرب در برابر همه تبليغات و توهين‌ها كه به انحاء مختلف به قرآن روا داشته است نتيجه عكس مي‌بيند.

يادآوري مي‌شود، بيست و پنجمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن ايران، از 9 مرداد ماه سال جاري با حضور قاريان و حافظاني از سراسر نقاط دنيا در مشهد برگزار مي‌شود.
گزارشي از آئين افتتاحيه را در اينجا بخوانيد
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن