تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817831506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سردار باقری به هزیان‌گویی‌های اجلاس مونیخ


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به ادعای برخی از مسئولان کشورهای دیگر،‌گفت: نیروهای مسلح ایران کاملا هوشیار و آماده هستند و بر تحرکات منطقه اشراف کامل اطلاعاتی دارند.

به گزارش تسنیم، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری جلسات هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره با اظهارات برخی مقامات کشورها در کنفرانس امنیتی مونیخ،گفت: نیروهای مسلح ایران از حیث شاخص‌هایی که میزان امنیت ملی، آرامش، آمادگی و سطح بازدارندگی را نشان می‌دهند در بهترین وضعیت به سر می‌برند.

وی با تاکید بر این که نیروهای مسلح ایران کاملا هوشیار و آماده هستند و بر تحرکات منطقه اشراف کامل اطلاعاتی دارند، افزود: این ‌گونه اظهارات نشان‌دهنده عقب‌ماندگی آنان است و از بابت این موضع گیری‌ها و تندی‌ها به لحاظ امنیت ملی هیچ نگرانی وجود ندارد.

سرلشکر باقری همچنین با اشاره به مصوبات جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این جلسه، عضویت رییس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصوب شد.

به گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، همچنین در این جلسه دو آیین‌نامه ثبت، نگهداری و مراقبت از اماکن، اراضی و آثار به جا مانده از سال‌های جنگ تحمیلی و نگهداری و ثبت اسناد مربوط به دفاع مقدس، مورد تصویب اعضا قرار گرفت. است.

وی با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضای هیئت امنا درباره مشارکت راهیان نور در مسئله درختکاری و کمک به کاهش گرد و غبار در استان خوزستان گفت: اگر دولت مقدمات کار را فراهم سازد، نیروهای مسلح و راهیان نور آمادگی کمک به مردم خوزستان را دارند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: البته نیروهای مسلح ظرف 2 هفته اخیر، خودروهایی که برای شستشوی مقرهای سیستم انتقال برق و سامانه‌هایی که برای انتقال آب مورد نیاز بود، در اختیار وزارت نیرو و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان قرار داد که این کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت و نیروهای مسلح همچون گذشته، آماده همکاری با دولت محترم برای حل مشکلات هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بازدید نزدیک به 6 میلیون نفر از مردم در سال گذشته از مناطق عملیاتی دفاع مقدس،افزود: موضوع دیگری که در جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد تاکید قرار گرفت، بحث راهیان نور و استقبال عظیم ملت شریف و خصوصا جوانان از این جبهه بزرگ فرهنگی بود. امسال هم این روند ادامه خواهد داشت و همه مقدمات برای انجام این کار عظیم فرهنگی صورت گرفته است.

سرلشکر باقری از دیدار آتی خادمین و دست‌اندرکاران راهیان نور با امام خامنه‌ای خبر داد و افزود: با موافقت مقام معظم رهبری جمعی از خادمین و دستندرکاران حرکت فرهنگی عظیم راهیان نور در روز 16 اسفند ماه سال جاری به دیدار مقام معظم رهبری رفته و از بیانات معظم له بهره مند خواهند شد.

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن