تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823953597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مترو اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر خودرو:
۵۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مترو اختصاص یافت

عصر خودرو- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده مجوز فروش ۵۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تکمیل شبکه مترو کلان شهرهای کشور درنظر گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری« عصرخودرو » به نقل از ایرنا، علی لاریجانی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح مقداد، افزود: برای سامان دادن به وضعیت ترافیکی شهرهای کشور از جمله راهکارهایی کارشناسی شده، استفاده از خطوط مترو است که می تواند گره های عبور و مرور را باز کند.
وی با اشاره به اقدام های انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی استان قم گفت: بهره برداری از طرح های عمرانی همچون تقاطع غیر همسطح مقداد می تواند با سامان دادن به عبور و مرور خودرو ها در مسیرهای اصلی، وضع ترافیکی شهر قم را بهبود بخشد و باعث آرامش بیشتر مجاوران و زائران حرم حضرت معصومه(س) شود.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شهر قم شاهد رشد جمعیتی بالایی بود و این موضوع باعث شد بسیاری از خیابان های قم به دلیل جانمایی های انجام شد، کشش حجم بالای جمعیت را نداشته باشد.
لاریجانی گفت: یکی از اصلی ترین راهکارها برای کاهش حجم جمعیتی شهر قم، استفاده از خط مترو است که می تواند بار ترافیکی را به شیوه معقولی حل کند.
وی افزود: خطوط مترو شهر قم نیز با توجه به اقدام های انجام شده در مرحله تکمیل نهایی قرار دارد و امسال برای عملیاتی شدن سریعتر این طرح در بودجه سال 96، ردیف بخصوصی درنظر گرفته شد.
عملیات اجرایی احداث خط A مترو قم در نیمه دوم سال 88 با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آغاز شد؛ راه اندازی خط مترو قم به 2 مرحله تقسیم بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان مطهری تا ایستگاه مسجد مقدس جمکران راه اندازی می شود.
طبق طرح اولیه خط A قطار شهری قم با طول حدود 14 هزار ...
[ مشاهده متن کامل ۵۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مترو اختصاص یافت در پایگاه اطلاع رسانی خودرو ]

شنبه ، ۳تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر خودرو]
[مشاهده در: www.asrekhodro.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن