تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818163939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی اروپایی کانسپت I.D. Buzz فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:خبر خودرو: گروه بین الملل: شرکت فولکس واگن قصد دارد کانسپت الکتریکی I.D. Buzz را برای نخستین بار در خاک اروپا در نمایشگاه خودروی ژنو در معرض نمایش عموم قرار دهد.
به گزارش خبرخودرو، این کانسپت الکتریکی یک نمونه دیگر از ایده یک میکروباس مدرن و دومین نمونه از پروژه I.D.، پس از معرفی مدل هاچ بک این پروژه در نمایشگاه پاریس پارسال می باشد.
این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی بهره می برد که از دو موتور 201 اسب بخاری روی هر اکسل تشکیل شده و روی هم نیرویی معادل 396 اسب بخار تولید می کنند. کانسپت I.D. Buzz قادر است صفر تا صد کیلومتر را در 5.1 ثانیه پر کند.
این خودرو با 4942 میلی متر طول، 1976 متر عرض و 1963 میلی متر ارتفاع، بر پایه پلت فرم MEB که مختص خودروهای الکتریکی است ساخته شده است. این مدل کانسپت همچنین با استفاده از سیستم پایلوت I.D. قابلیت رانندگی خودران را دارند.
پک باتری این خودرو که در کف آن نصب شده ظرفیتی معادل 111 کیلو وات ساعت داشته و با یک بار شارژ در تئوری، 600 کیلومتر مسافت را می تواند طی کند. فولکس ادعا می کند که این خودرو در 30 دقیقه اول شارژ می تواند 80 درصد ظرفیت باتری خود را پر کند.
[ مشاهده متن کامل معرفی اروپایی کانسپت I.D. Buzz فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو در خبر خودرو ]

پنجشنبه ، ۱تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر خودرو]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن