تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818116282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذرخش با نداری ها در لیگ برتر فوتسال ماند/برخی افراد از رو نمی روند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
آذرخش با نداری ها در لیگ برتر فوتسال ماند/برخی افراد از رو نمی روند

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ضمن انتقاد از کسانی که به بیان دانسته هایشان و عدم توانایی این تیم سخن می گویند، اظهار کرد: آن هایی که باعث دیر شروع شدن تمرینات و ایجاد مشکلات کنونی در تیم فوتسال آذرخش شدند در پشت صحنه پنهان شده اند.
عباس روزپیکر در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: بازی بسیار خوبی بود و در فاز حمله به خوبی و با برنامه کار می کردیم و توانستیم موقعیت های فراوانی خلق کنیم اما تیم حریف که تنها پنج موقعیت داشت توانست به خوبی از تک موقعیت هایش بهره ببرد و در مقابل تیم آذرخش با این تعداد موقعیت نتوانست امتیازی کسب کند.
برخی افراد خود را پشت صحنه پنهان کرده اند
وی بابیان اینکه عدم گلزنی و استفاده از موقعیت ها را از نقاط ضعف مهم تیم آذرخش دانست و عنوان کرد: تمامی این موارد علت دارد و بسیاری از کسانی که در ابتدای فصل مسبب دیر شروع شدن تمرینات و تلف شدن وقت کافی برای آغازی مناسب شدند در حال حاضر خود را در پشت صحنه پنهان کرده اند.
راضی به پذیرش سرمربیگری تیم آذرخش نبودم
روزپیکر با اشاره به اینکه از ابتدای فصل به واسطه وجود چنین افرادی و ایجاد شرایطی برای عدم موفقیت تنها نماینده لیگ برتری هرمزگان راضی به پذیرش سرمربیگری تیم آذرخش نبودم، تصریح کرد: می دانستم زمانی که سوت آغاز مسابقات لیگ برتر به صدا دربیاید دیگر برای تماشاگران مهم نیست که چه سرنوشتی پیش از فصل بر سر تیم آمده و نحوه آماده سازی چگونه بوده است بلکه آن ها انتظار نتیجه و موفقیت دارند و از بازیکنان و کادر فنی نتیجه می خواهند.
با لشکری از مصدوم به میدان رفتیم
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه برای ...
[ مشاهده متن کامل آذرخش با نداری ها در لیگ برتر فوتسال ماند/برخی افراد از رو نمی روند در خبرگزاری دانشجویان ایران ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khalijefars.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن