تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818771864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟/مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟/ مراقب فتنه مذهبی قومی در کشور باشید/ حقوق بشری که عربستان دست اندر کارش باشد را باید دور انداخت/ مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟
به گزارش  تابناک فارس : فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس دعوت مردم به مصرف کالاهای تولید داخل بود.همچنین توصیه به کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری و شرکت و کاشت درخت در روز درختکاری.
کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟
امام جمعه شیراز با بیان این که تورم بر روی کاغذ کاهش پیدا کرده است، تأکید کرد که مردم باید کاهش تورم و شکسته شدن رکود را در زندگی خود احساس کنند.
خطیب جمعه شیراز با بیان این که آمارهای ارائه شده در خصوص تورم و اشتغال، تنها آمار و اعداد و رقم است، گفت: در آمار کسی که در ماه 2 ساعت کار داشته باشد به عنوان شاغل محسوب می شود، در حالی که شغل از نگاه مردم کاری است که زندگی فرد را تأمین کند.

مراقب فتنه مذهبی قومی در کشور باشید
امام جمعه شیراز ضرورت توجه به این فتنه مذهبی را متذکر شد و گفت: باید نسبت به فتنه مذهبی و جنگ مذهبی و قومیت های مختلف در کشور حساس و هوشیار بود.
حقوق بشری که عربستان دست اندر کارش باشد را باید دور انداخت
امام جمعه شیراز تصریح کرد: ما باید در حقوق بشر از حالت دفاعی خارج شده و حالت تهاجمی داشته باشیم، معنا ندارد آن ها نسبت به حقوق بشر برای ما تصمیم گیری کنند، حقوق بشری که عربستان بخواهد پنل آن را در سازمان ملل در اختیار داشته باشد معلوم است چه سنخ حقوق بشری است.
مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تصویب کرده است حقوق یک کارمند تا 24 میلیون تومان می تواند باشد حال آنکه حقوق کارگر هم 800 هزار تومان است.
وی در ادامه گفت: آیا مقایسه ای بین این دو سطح حقوق ...
[ مشاهده متن کامل کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟/مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟ در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakfars.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن