تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818096124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وانت احتمالیBMW +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:
وانت احتمالیBMW +عکس

در حالیکه بنز از پایه نیسان ناوارا برای کلاس x استفاده کرده، بی ام و که فاقد شریک متخصص در این حوزه است از مدل های خود بهره می برد.
گزارش تابناک یزد، زمانی که شرکت بزرگ مرسدس اعلام کرد که قصد دارد، یک پیک آپ لوکس را بسازد، جهان به سختی این مسئله را باور کرد. همزمانی اعلام این تصمیم بزرگ بنز با روز اول آوریل به عنوان روز جهانی دروغ بر دیرباوری مردم جهان و مضحک تر شدن این تصمیم بنز افزود.
با این وجود ساخت کلاس X اتفاق افتاد و بنز در دو مدل از آن رونمایی کرد. مسلما ساخت یک پیک آپ از سوی چنین شرکتی حرکتی جسورانه بود. شرکتی که در بخش ساخت پیک آپ ها اسم و رسمی ندارد و در لوکس سازی تعداد محدوی از خودروسازها به پای آن می رسند.
اگر کلاس X بنز موفقیت خود را اثبات کند، خودروسازان دیگر نیز این راه را ادامه خواهند داد. بی ام و در سال گذشته اعلام کرد که اگر پذیرش کلاس X با توجه به واکنش های اولیه به این مدل مفهومی مثبت باشد، در واقع مرسدس یک برگ برنده بالقوه را در دستان خود دارد و باید از مزیت های دست اولی خود بهره ببرد.

حال تصور کنید همین رقیب همیشگی بنز قصد دارد، یک پیک آپ را به جنگ کلاس x بفرستند. پیک آپی که داستان جنجالی ساخت آن سال ها در محافل خبری ومیان مردم نقل می شود.
به گزارش عصر ایران به نقل از"کاراسکوپ"، ...
[ مشاهده متن کامل وانت احتمالیBMW +عکس در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


سه شنبه ، ۳۰خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن