تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818264691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمرک عراق کالای قاچاق گمرک ایران را برگشت زد/ قاچاقچی های ایرانی در مسیر سبز باقالی می رقصند+ اسناد


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا:
گمرک عراق کالای قاچاق گمرک ایران را برگشت زد/ قاچاقچی های ایرانی در مسیر سبز باقالی می رقصند+ اسناد

یک شرکت چند کامیون کالا را تحت عنوان باقلای سبز به گمرک یزد اظهار و محموله به بهانه تسهیل صادرات بدون هیچ کنترلی در مسیر سبز قرارگرفته و به سمت عراق از طریق گمرک پرویزخان خارج می شود و پس از خروج از طرف گمرک عراقی مشخص می شود که محموله باقلای خشک بوده است.
گروه اقتصادی: این روزها تبلیغات گسترده ای که از سوی رئیس کل گمرک در خصوص سامانه گمرکی و پنجره واحد تجاری صورت گرفته سبب شده تا مسئولین اقتصادی کشور نتوانند واقعیت آنچه را در گمرکات می گذرد ببینند.

به گزارش بولتن نیوز، اینکه به بهانه ایجاد تسهیلات در واردات و صادرات ۷۰ درصد کانتینرهای وارده بدون هیچ کنترلی از مسیر سبز و زرد گمرکی خارج می شوند امری است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.
در کشورهایی که این میزان کالا از مسیر سبز و زرد عبور می کنند تماماً کالاها از دستگاه های XRay عبور می کنند و تصاویر کالا همواره در سوابق ضبط می شود و همیشه قابل ردیابی هستند اما در گمرکات ایران به دلیل فقدان دستگاه و XRay یا فرسوده بودن این گونه دستگاه ها کمترین کنترلی روی کالاهای خروجی، حتی در گمرکات بزرگ وجود ندارد. به همین دلیل است که در گمرکات مهم ولی دورافتاده ای مانند پرویزخان قاچاقچیان جولان می دهند.
در این رابطه ماه گذشته یک شرکت چند کامیون کالای صادراتی خود را تحت عنوان باقلای سبز طی اظهارنامه کوتاز 681111 به گمرک یزد اظهار و محموله به بهانه تسهیل صادرات بدون هیچ کنترلی در مسیر سبز قرارگرفته و به سمت عراق از طریق گمرک پرویزخان خارج می شود و پس از خروج از کشور به مقصد سلیمانیه و اعاده آن به کشور از طرف گمرک عراقی مشخص می شود که محموله باقلای خشک بوده است.

پس ازاین، محموله ...
[ مشاهده متن کامل گمرک عراق کالای قاچاق گمرک ایران را برگشت زد/ قاچاقچی های ایرانی در مسیر سبز باقالی می رقصند+ اسناد در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن