تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818244586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبه گری بانوان شاغل در ادارات اردبیل مطلوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
مطالبه گری بانوان شاغل در ادارات اردبیل مطلوب نیست

اردبیل – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سطح مطالبه گری بانوان شاغل در ادارات استان را نامطلوب دانست و به ضرورت اصلاح آن تأکید کرد.
به گزارش�خبرنگار مهر ، مهدی ستوده بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه امور بانوان و خانواده اردبیل تصریح کرد: به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های جامعه لازم است به نقش بانوان توجه شود.
وی افزود: در ادارات سطح مطالبه گری بانوان به واقع اندک است و اغلب اتاق هایی که برای محل اشتغال بانوان در نظر گرفته شده نسبت به کارمندان مرد نامطلوب تر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: در عین حال موارد متعددی مشاهده می شود که به دلیل روحیه بانوان چندین مسئولیت به آن ها سپرده شده که این امر صحیح و جایز نیست.
ستوده متذکر شد: علاوه بر این در بازار اشتغال نوعی برده داری نوین مشاهده می شود؛ بطوریکه بانوان با دستمزدهای اندک در حد ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان به کار گرفته می شوند که انتظار می رود نسبت به این موضوع رسیدگی شود.
وی همچنین به ضرورت الگوسازی برای بانوان در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: وارسته ترین الگوی رفتاری و کرداری بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: فاطمه زهرا (س) نه تنها الگوی بانوان در جامعه اسلامی بلکه الگوی تمام بشریت است.
[ مشاهده متن کامل مطالبه گری بانوان شاغل در ادارات اردبیل مطلوب نیست در خبرگزاری مهر ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن