تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817867238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اندیشکده یقین: جادوی پولی و مالی دنیا بشر را نابود کرده است/ کمتر از 2 سال 180 هزار میلیارد تومان در بورس تهران نابود شد


واضح آرشیو وب فارسی:مناظره: رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه جادوی پولی و مالی دنیا، بشر را نابود کرده است، گفت: افسران جوان جنگ نرم کسانی هستند که به قواعد تعریف شده جهانی شک می کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن عباسی عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم که در سالن همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سیره فاطمی باید مبنای زندگی عمومی در جامعه قرار گیرد.
وی با اشاره به سخنان روز گذشته ترامپ در رابطه با بدهی های آمریکا و دو برابر شدن میزان آن، اضافه کرد: یک سوم بدهی جهان متعلق به آمریکا است.
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه بدهی جهانی از مرز 60 تریلیون دلار عبور کرده است، گفت: این موضوع به معنی ورشکسته شدن اقتصاد جهانی است.
عباسی با اشاره به اینکه در دنیای امروز بر روی بدهی ها نیز معامله می شود، افزود: برخلاف سیاست های جهانی شدن که ادعای برداشته شدن مرزها را داشت، طی یک سال گذشته سه کشور چین، آمریکا و انگلیس به سوی سیاست درهای بسته حرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه هر تلاشی که امروز برای کنار گذاشتن دلار از معادلات جهانی انجام شود، برای آمریکا حکم جنگ اتمی را دارد، اظهار کرد: این کشور این موضوع را تحمل نخواهد کرد.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه جنگ ارزی بدتر از جنگ اتمی بوده و پیچیده ترین جنگ ها است، تصریح کرد: این جنگ ارزی در حال حاضر بر علیه چین و همچنین بر علیه در ایران صورت گرفته است.
عباسی با اشاره به اینکه کشور چین در حدود یک سال است که به سوی سیاست درهای بسته رفته است، گفت: انگلیس نیز با خروج از اتحادیه اروپا این سیاست را در پیش گرفته است.
وی با بیان اینکه کار برای آمریکایی است، شعار ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا است، اظهار کرد: بحران سه کشور چین، انگلیس و آمریکا اشتغال بوده و به همین دلیل به سوی سیاست درهای بسته رفته ...
[ مشاهده متن کامل رئیس اندیشکده یقین: جادوی پولی و مالی دنیا بشر را نابود کرده است/ کمتر از 2 سال 180 هزار میلیارد تومان در بورس تهران نابود شد در پورتال مناظره و گفتگو ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مناظره]
[مشاهده در: www.monazereh.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن