تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817263741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف اتوبوس سرقتی/ دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی همدان / کشف سیگار قاچاق در بهار / دستگیری سارقین مسلح / توقیف پراید با ۱۱ هزار و ۵۷۴ مواد محترقه/کشف مواد محترقه در کبودرآهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرهنگ رضا عزیزی گفت: در پی تماس تلفنی مالک اتوبوسی با پلیس راه استان مبنی بر اینکه اتوبوس وی در داخل ترمینال اتوبوس ها به سرقت رفته است، ماموران پلیس راه استان با بهره گیری از سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی) که به تازگی در پلیس راه استان راه اندازی شده است، محل تردد اتوبوس را رهگیری و دنبال کردند.
کشف اتوبوس سرقتی 


رئیس پلیس راه استان از کشف یک دستگاه اتوبوس ساعتی پس از سرقت و دستگیری سارق آن با بهره گیری از سامانه سپهتن پلیس راه خبر داد.
سرهنگ رضا عزیزی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی مالک اتوبوسی با پلیس راه استان مبنی بر اینکه اتوبوس وی در داخل ترمینال اتوبوس ها به سرقت رفته است، ماموران پلیس راه استان با بهره گیری از سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی) که به تازگی در پلیس راه استان راه اندازی شده است، محل تردد اتوبوس را رهگیری و دنبال کردند.
وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در نهایت با هماهنگی مرفوک پلیس راه و مرکز پیام راهور استان در داخل شهر همدان، اتوبوس مورد نظر توسط عوامل راهور متوقف و به همراه سارق تحویل پاسگاه انتظامی شد.
رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: بهره گیری از تکنولوژی های نوین نقش بسیار زیادی در انجام هر چه بهتر ماموریت های پلیس دارد که کشف این اتوبوس نمونه ای بارز از این موضوع است.
دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی همدان
فرمانده انتظامی استان همدان به همراه جمعی از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفت و گو و به مشکلات آنان رسیدگی می کند. 
در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس روز دوشنبه 9 اسفند ماه، فرمانده انتظامی استان همدان به همراه رؤسای بازرسی، پلیس امنیت عمومی، راه و راهور، معاونت وظیفه عمومی، معاونت نیروی انسانی انتظامی استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان در دفتر نظارت همگانی 197 حضور به هم می رسانند. 
گفتنی است، این جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگانی ...
[ مشاهده متن کامل کشف اتوبوس سرقتی/ دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی همدان / کشف سیگار قاچاق در بهار / دستگیری سارقین مسلح / توقیف پراید با ۱۱ هزار و ۵۷۴ مواد محترقه/کشف مواد محترقه در کبودرآهنگ در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakhamadan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن