تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823941612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی برای افتتاح پنج طرح پتروشیمی در سال آینده/ افق پنج ساله ظرفیت 100 میلیون تن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس:
برنامه ریزی برای افتتاح پنج طرح پتروشیمی در سال آینده/ افق پنج ساله ظرفیت 100 میلیون تن

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : سال آینده تکمیل و راه اندازی پنج طرح پتروشیمی برنامه ریزی شده و این درحالی است که برای افق پنج سال آینده ظرفیت این بخش از میزان 60 میلیون تن فعلی به 100 میلیون تن خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، « مرضیه شاهدایی» روز یکشنبه در حاشیه همایش ملی چالش ها و فرصت های صنعت پتروشیمی در جمع خبرنگاران راه اندازی 12 واحد پتروشیمی و افزایش 6 میلیون تنی محصولات این واحد ها را در سال گذشته خاطرنشان ساخت و گفت : انتظار می رود واحد های باقیمانده نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور در سال گذشته بود، گفت: سال 94 پس از توافق برجام و اجرای آن، راه اندازی واحدهای پتروشیمی و صادرات محصولات آنها افزایش یافت و طبق آخرین آمار میزان صادرات محصولات پتروشیمی ۱۹ میلیون تن به ارزش حدود ۱۰ میلیارد دلار بود.
شاهدایی میزان صادرات پتروشیمی را حاصل بهبود تعاملات بین المللی دانست و گفت: اجرای برجام، شرایط بیمه ها و حمل و نقل بهبود یافت و واحدها توانستند تولید خود را افزایش دهند.
به اعتقاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ایران کشوری مناسب برای سرمایه گذاری در این بخش است به ویژه تامین انواع خوراک واحد های مربوطه ، مرزهای آبی، سازندگان و پیمانکاران توانمند به لحاظ دانش تخصصی و همه این موارد باعث شده که تمایل برای سرمایه گذاری در ایران در این صنعت افزایش یابد.
شاهدایی افزود: رکود بین المللی، ارتقای دانش فنی و فناوری بالا در کشورهای دیگر از تهدیدهای صنعت مزبور محسوب می شوند و باید بتوانیم فناوری با ارزش افزوده بالا در کشور را مورد استفاده قرار دهیم
وی مساله تحریم های بین المللی را تهدیدی برای این بخش دانست و گفت: ایران در زمان تحریم ها تجربه خوبی کسب کرد و ممکن است این تحریم ها به اقتصاد ایران باز گشت داشته باشد، بنابراین باید برای آن آمادگی داشت.
...
[ مشاهده متن کامل برنامه ریزی برای افتتاح پنج طرح پتروشیمی در سال آینده/ افق پنج ساله ظرفیت 100 میلیون تن در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن