تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818703566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صورتحساب بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت هفته آینده ارایه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: رییس سازمان خصوصی سازی جزییات توزیع سود سهام عدالت را تشریح و اظهار داشت: از طریق اینترنت صورتحساب ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ مشمول سهام عدالت هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.
ایران اکونومیست -
به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست؛ میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی امروز شنبه در نشستی خبری با بیان این که، اوایل هفته آینده با حضور مقامات رونمایی از عملیات ارائه صورتحساب انجام خواهد شد، گفت:سازمان خصوصی سازی بر اساس مصوبه هفته گذشته شورای عالی اصل ۴۴ موظف شد که سود سهام عدالت را به مشمولان تقدیم کند.
رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سهام عدالت دیگر متعلق به دولت نیست، افزود: مقرر شد تا سازمان خصوصی سازی کار تقسیم سود را بین دارندگان سهام عدالت انجام دهد. با توجه به اینکه دوره ۱۰ ساله واریز سود سهام عدالت به خزانه به اتمام رسیده حال مشمولین اجازه دارند که آورده نقدی داشته باشند. برای دوره مالی سال ۹۵ مطابق روال قانونی شرکت ها تا ۴ ماه فرصت برای شناسایی سود و غیره دارند که در نهایت تا پایان سال ۹۶ با مهلت ۸ ماهه مهلت خواهند داست.
وی با انتقاد از برخی رسانه ها بیان داشت: برخی تصور کردند که سود سهام عدالت به دلیل همزمانی با انتخابات سال ۹۶ بین مشمولان توزیع می شود و حتی این امر را با قضیه توزیع سیب زمینی شبیه سازی کردند که اتفاق تلخی بود.
پوری حسینی با بیان این که سهام عدالت مربوط به جناح سیاسی خاصی در کشور نیست اذعان داشت: اولین مصوبه توزیع سهام عدالت در انتهای دولت هشتم به تصویب رسیده است و پس از آن در دولتهای نهم و دهم این کار ادامه یافته است و دولت یازدهم نیز این طرح به سرانجام خواهد رساند؛ بنابراین همه گرایش های سیاسی در این زمینه سهیم بوده اند و نباید سهام عدالت را مختص یک جناح سیاسی قلمداد کنیم.
معاون وزیر اقتصاد در تشریح مرحله اول ساماندهی سهام عدالت برای ارائه صورتحساب و پیش درآمد ...
[ مشاهده متن کامل صورتحساب بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت هفته آینده ارایه می شود در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]اخبار پیشنهادی:


جمعه ، ۲۶خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن