تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798438907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: هیچ فرد یا باشگاهی برخلاف برنامه‌ریزی سازمان لیگ اظهار نظر نکند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کی‌روش: هیچ فرد یا باشگاهی برخلاف برنامه‌ریزی سازمان لیگ اظهار نظر نکند
کی‌روش: هیچ فرد یا باشگاهی برخلاف برنامه‌ریزی سازمان لیگ اظهار نظر نکند سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی رئیس جمهوری یک کشور کار شما را تایید می‌کند که شما مسیر درستی را می‌روید.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ کارلوس کی‌روش در نشست با سردبیران رسانه‌ها در مورد اینکه چرا او نسبت به همه چیز واکنش شدید و احساسی نشان می‌دهد گفت: وقتی افرادی مثل دکتر ظریف و رئیس جمهور محترم دکتر روحانی صحبت هایی در مورد تیم ملی می‌کنند آن زمان مطمئن می‌شویم و ایمان پیدا می‌کنیم که کار درستی را انجام می‌دهیم. رئیس جمهور یک کشور کار شما را تایید می‌کند که شما مسیر درستی را می‌روید مطمئنا با اعتماد به نفس بیشتری حرکت می‌کنید. بازیکنان این حق را دارند که وقتی پیراهن تیم ملی ایران را می‌پوشند وظیفه‌شان این است که جایگاه تیم ملی را ارتقا بدهند. شما درست فرمودید وقتی عکس العملی فراتر نشان می‌دهیم برای خودمان هم خوب نیست اما نمی‌توانید بگویید که من صبور نبودم زیرا خیلی از اوقات نیمی از قضیه را نمی‌دانید اما قسمت مهم این است که هیچکس حق ندارد مخل آرامش مردم شود.وی ادامه داد: وقتی حس می‌کنم اینگونه مسایل به بازیکنان و تیم لطمه می‌زند آنجا هست که کنترل  حد و مرز سخت می‌شود.سرمربی تیم ملی در مورد زمین تمرین گفت: وقتی از من می‌پرسند که آیا بازیکنان می‌توانند در این زمین تمرین کنند می‌گویم بله می‌توانند تمرین کنند اما سوال اینجاست آیا آنها می‌توانند در این زمین پیشرفت کنند؟سرعت پاسکاری و  تمرین و بازی در چنین زمینی کند خواهد بود و به هیچ عنوان مثل بازی شب گذشته فرانسه و انگلیس نخواهد بود. اگر من مهندس هستم می‌گویم دیواری که من می‌بینیم یک یا دو یا سه سال دیگر روی سر شما فروخواهد ریخت. من با کمال احترام به شما می‌گویم ما اکنون اول آسیا هستیم و تمام تیم‌ها را هم شکست داده‌ایم صدرنشین گروه هم هستیم با همین شرایط  مردم ما را باور دارند. وی ادامه داد: فوتبال پایه و زیر ساخت‌ها تجهیزات می‌خواهد. فوتبال باید رو به جلو حرکت کند. این‌ها را گفتم تا بدانید در یک دوره سخت حرکت می‌کنیم. کسی درخواست چنین کاری از من نداشته است.کی روش در خصوص برنامه‌هایش و ۹۹ روز تمرین در بازهای ۳۰۰ روزه و اینکه باید در لیگ بین هر ۵ روز لیگ بازی برگزار شود افزود: ۵ اردوی ما در لیگ برگزار می‌شود و بقیه اردوها بعد از اتمام فصل انجام می‌شود. لیگ هم تا فروردین برگزار می‌شود و با این شرایط فاصله بازی‌ها بیشتر از ۵ روز است و ۶ یا ۷ روز فاصله خواهد بود. تنها استثنای ما در این بین پرسپولیس است. مثل همه باشگاه‌های بزرگ دنیا که به مرحله بالا و خوبی صعود کردند باید زحمات این تیم را هم دید. در منچستر در ۳۰ روز ۱۱ بازی انجام دادیم. اگر می‌خواهید در آن سطح باشید باید تلاش کنید. همچنین باید بگویم که ما با سازمان لیگ مسائل را مطرح کردیم و سعی می‌کنیم بهترین راهکار را انجام دهیم. الان دیگر کار سازمان لیگ است تا با مشورت با باشگاه‌ها بهترین برنامه را طراحی کند. دقیقا نکته کلیدی این است که وقتی این برنامه تائید و نهایی شد هیچ فرد یا باشگاهی برخلاف آن اظهار نظر نکند.کی روش تصریح کرد: برزیل و پرتغال از نظر توسعه فوتبال در سطح بالاتری قراردارند. نگرش و نگاه من این است  که بهترین تیم آسیا از نظر رده بندی هستیم اما آیا این کافی است؟ باید با بهترین تیم‌های دنیا رقابت کنیم. ادامه این روند ثابت یعنی اینکه روی یک خط صاف پیش می‌رویم. آلمان، پرتغال هیچ کدام دست از کار نمی کشند و همه در حال ادامه دادن پیشرفت هستند. در 10 سال اخیر اگر پیشرفتی داشته باشیم بازهم تفاوت همان هست. احتیاج به این داریم که موشک پیشرفت سوار شویم و از آن استفاده کنیم.

منبع: فارس


96/3/24 - 19:27 - 2017-6-14 19:27:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن