تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818244278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند


واضح آرشیو وب فارسی:شارا:
عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین امنیت شغلی خبرنگاران در دستور کار مجس شورای اسلامی است.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) -عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین امنیت شغلی خبرنگاران در دستور کار مجس شورای اسلامی است.
حسین مقصودی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار با حضور در غرفه سبزوار نیوز و رادیو اظهارداشت: از مهمترین دلایل تشکیل این فراکسیون بررسی کمبود ها، عدم نگاه تخصصی به شغل خبرنگاری است.
وی با بیان اینکه روزنامه نگاران در مناطق مختلف از جمله مناطق جنگی همواره مورد تعرض قرار می گیرند ادامه داد: در برخی موارد مشاهده می شود که اخبار خبرنگاران با نام افرادی دیگری در رسانه ها درج می شود.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خبرنگاران جوان تلاش های خود را برای انجام فعالیت های خبری می گذارند و این در حالی است که در معرض خطرات زیادی هستند.
** خبرنگاران بی تخصص در هر امری اظهار نظر می کنند
مقصودی با بیان اینکه عدم نگاه تخصصی به موضوع خبرنگاری سبب شده تا امروز خبرنگاران بی تخصص در هر امری اظهار نظر می کنند عنوان کرد: برخی از رسانه ها نیز به جای فعالیت های رسانه ای به سمت فعالیت های تجاری و بازرگانی رو آورده اند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع در استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار بیش از پیش دیده می شود افزود: این موضوع در فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: وضعیت رسانه ها باید ساماندهی شود و در این زمینه از خبرنگاران و اهالی رسانه انتظار می رود تا نظرات خود را به این فراکسیون ارائه کنند تا در غالب قوانین مورد بررسی و ...
[ مشاهده متن کامل عضو هیات رئیسه فراکسیون روابط عمومی های مجلس: برخی رسانه به جای فعالیت های خبری به تجارت رو آورده اند در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۲۴خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شارا]
[مشاهده در: www.shara.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن