تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1836848307
اعتراض کارگردان «بیست ویک روز بعد» به نادیده گرفته شدن فیلمش - هشدار نیوز
واضح آرشیو وب فارسی:هشدار نیوز: کارگردان فیلم «بیست ویک روز بعد» گفت: از روز اول از دبیرخانه پرسیدیم چرا تنها فیلم بخش مسابقه باید دو روز بعد از اعلام نامزدی باشد؟ به گزارش ایسنا، سید محمدرضا خردمندان در نشست رسانه ای فیلمش در برج میلاد بیان کرد: من به همه کارگردان هایی که فیلم در جشنواره داشتند احترام می گذارم اما مسئله من این است چرا در بخش مسابقه که ۳۴ فیلم حضور پیدا می کنند، فیلم ما را دو روز بعد از اعلام نامزدها و در زمان سوخته به نمایش می گذارند اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان جشنواره پاسخ ندادند. تهیه کننده فیلم این پرسش را از تک تک مسئولان دبیرخانه جشنواره پرسید اما هیچ کدام پاسخی ندادند. من تعمدی به این موضوع می بینم زیرا ضربه آخر را داوران به فیلم ما زدند. او با بیان اینکه «بیست ویک روز بعد» فیلم منتخب آرای مردمی است، افزود: خود ما به تک تک سالن هایی که فیلم اکران شد سرزدیم و این قضیه را از نزدیک پیگیری کردیم. مخاطبان وقتی سالن را ترک می کردند از این فیلم راضی بودند. آیا فیلم ما کمدی است؟ شوخی جنسی بد دارد؟ «بیست و یک روز بعد» یک فیلم اجتماعی با کاراکتر نوجوان است. چرا این فیلم شایستگی حضور درهیچ بخشی را به جز جلوه های ویژه نداشته است؟ جالب است بدانید که اتفاقا همین بخش که کاندید شده است، ناقص بود و ما قرارداد بستیم که بعد از جشنواره آن را کامل کنیم. ما هنوز نسبت به این مسئله سوال داریم و حرف مان این است اگر داوران فیلم ما را دیدند. در چه شرایطی آن را تماشا کرده اند. کارگردان فیلم «بیست ویک روز بعد» درباره ادغام بخش نگاه نو با فیلم اولی ها را نیز اظهار کرد: این کار در ابتدای امر خوب به نظر می رسید و من فکر کردم که حتما مسئولان تدبیری برای آن اندیشیده اند که فیلم اولی ها را در کنار کارگردانانی که سابقه زیادی دارند، گذاشته اند. من چهار سال از عمرم را برای فیلمنامه و این فیلم گذاشتم و تمام عوامل با جان و دل پای کار آمدند. چرا باید اینقدر راحت فیلم نادیده گرفته شود؟ حالا در روز آخر جشنواره می بینیم که این ادغام با این نحوه داوری کاملا اشتباه است. خردمندان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره فیلم گفت: من متاثر از فضای کارهای مجیدی هستم اما فیلم در شرایط معاصر اتفاق افتادده است و مسئله آن فراتر از کودک و نوجوان است. این فیلم از نگاه یک نوجوان به یک منظر اجتماعی می پردازد و این وجه تمایز کار من با کارگردانانی مثل اقای مجیدی است. این موضوع می تواند برای نوجوان جذاب باشد اما می بینیم که جشنواره کودک و نوجوان هم در حال انقراض است. کارگردان فیلم «بیست ویک روز بعد» با بیان اینکه این فیلم یکی از پر لوکیشن ترین فیلم های جشنواره فجر است، گفت: این فیلم ۴۰ لوکیشن دارد و ما سعی کردیم اوج و فرودها را در آن هماهنگ کنیم. او با تشکر از اهالی رسانه که در اخرین روز جشنواره این فیلم را دیده اند، اظهار کرد: فکر نمی کردم در ایامی که برج میلاد بعد از اعلام کاندیدها به حالت نیمه تعطیل در می آید این تعداد از اهالی رسانه و منتقدان برای تماشای فیلم بیایند. شما من را هیجان زده کرده اید. با این که یک سری از حرف ها را آماده کرده بودم که بگویم اما آن قدر حالم خوب است که نمی خواهم حرف بزنم. تهیه کننده این فیلم نیز در بخش دیگری از نشست گفت: متاسفانه استارت فیلم ما در آخر جشنواره خورد و توقع نداشتیم این حضور پررنگ را ببینیم. همینکه مسئولان جشنواره به ما نگفتند هنگامی که از برج بیرون می روید چراغ ها را هم خاموش کنید، خیلی است. فکر می کنم حالا که فیلم ما را دیدید، به اشکالاتی که در اعلام کاندیداها مطرح کردید بیشتر بپردازید. من که از این موضوع نمی گذرم. ساره بیات بازیگر این فیلم نیز در انتهای نشست بیان کرد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و تا کنون نیز کسی از من صدایی نشنیده، من در این مدت فقط سکوت کردم و حدود ۱۵ سال است که برای مملکتم، مردم و سینمای ایران فعالیت می کنم. من ساره بیات هستم و برای کسانی که فکر می کنند من را نمی شناسند خودم را معرفی می کنم. آن هایی که من را می شناسند به شعور و شخصیت من توهین می کنند، این بی احترامی را نمی بخشم. این بازیگر ادامه داد: من امسال سفر نرفتم. از خانواده ام زدم تا پروژه هایم را به پایان برسانم. در این روزها بسیاری از نویسندگان و منتقدان با من تماس گرفتند و از من بابت اینکه نادیده گرفته شدم، عذرخواهی کردند. وقتی لیست روزهای اکران را در اختیارم گذاشتند دیدم فیلم «بیست و یک روز بعد» بعد از اعلام آرا اکران می شود به همین دلیل در همه اکران های فیلم حضور داشتم تا بگویم فیلم خوبی است. او خطاب به کارگردان فیلم گفت: آقای خردمندان فیلم خوب مسیر خودش را پیدا می کند. من از تو معذرت می خواهم که جشنواره فیلم فجر از تو که فیلم اولی بودی استقبالی نکرد و عذرخواهی می کنم که فیلم تو و عواملش را نادیده گرفتند. بیات در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ که فیلم بازی کردم جایزه هایی متفاوتی گرفتم. دیپلم افتخار جشنواره فجر را دارم و برای چندین کار در خانه سینما برگزیده شدم. بیش از ده ها جایزه بین المللی دارم که یکی از آن ها جایزه حلقه منتقدان و نویسندگان لندن است. مریل استریپ یکی از کسانی بود که در کنار من کاندید بود. این بازیگر با نشان دادن یک پاکت ادامه داد: من جریان این پاکت را نمی فهمم. چرا مسئولان جشنواره برای آن از من عذرخواهی نمی کنند. برای من کارت کاندیدا می فرستند در حالی که اسم من در لیست نیست. اگر اشتباه کرده اید حداقل اشتباهات خود را بپذیرید. این چه بازی مسخره ای است؟ متاسفم که این فیلم را نادیده گرفتید و من را ببخشید که مجبور شدم حرف هایی که نباید را بزنم. در ادامه این نشست دو خبرنگار سایت خبری برای تبلیغات رایگان این فیلم اعلام آمادگی کردند. همچنین صداگذار فیلم با انتقاد از تنظیم صدای فیلم پخش شده در برج میلاد بیان کرد: صدای این برج یک معضل شده و امیدوارم این معضل برای سال های آینده برطرف شود. در ادامه صحبت های او، رضا اسدی (مسئول بخش فنی جشنواره) توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش ایسنا، علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، احسان ثقفی (فیلمنامه نویس)، محمد رضا شفاه (تهیه کننده)، مهدی قربانی و حسن شریفی (بازیگران) از دیگر عوامل حاضر در نشست رسانه ای بودند. فیلم «بیست ویک روز بعد» درباره کودکی است که به فیلمسازی علاقه دارد و در عین حال که تلاش می کند برای یک جشنواره فیلم بسازد، تصمیم دارد که به مادرش که مبتلا به سرطان است کمک کند. انتهای پیام ----------------------------------------------------------------------------- تذکر: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی هشدار نیوز لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه ای منتشر نشده است از طریق بخش " تماس با ما " برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه های لازم، در بخش ویژه منتشر گردد. به گزارش ایسنا، سید محمدرضا خردمندان در نشست رسانه ای فیلمش در برج میلاد بیان کرد: من به همه کارگردان هایی که فیلم در جشنواره داشتند احترام می گذارم اما مسئله من این است چرا در بخش مسابقه که ۳۴ فیلم حضور پیدا می کنند، فیلم ما را دو روز بعد از اعلام نامزدها و در زمان سوخته به نمایش می گذارند اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان جشنواره پاسخ ندادند. تهیه کننده فیلم این پرسش را از تک تک مسئولان دبیرخانه جشنواره پرسید اما هیچ کدام پاسخی ندادند. من تعمدی به این موضوع می بینم زیرا ضربه آخر را داوران به فیلم ما زدند. او با بیان اینکه «بیست ویک روز بعد» فیلم منتخب آرای مردمی است، افزود: خود ما به تک تک سالن هایی که فیلم اکران شد سرزدیم و این قضیه را از نزدیک پیگیری کردیم. مخاطبان وقتی سالن را ترک می کردند از این فیلم راضی بودند. آیا فیلم ما کمدی است؟ شوخی جنسی بد دارد؟ «بیست و یک روز بعد» یک فیلم اجتماعی با کاراکتر نوجوان است. چرا این فیلم شایستگی حضور درهیچ بخشی را به جز جلوه های ویژه نداشته است؟ جالب است بدانید که اتفاقا همین بخش که کاندید شده است، ناقص بود و ما قرارداد بستیم که بعد از جشنواره آن را کامل کنیم. ما هنوز نسبت به این مسئله سوال داریم و حرف مان این است اگر داوران فیلم ما را دیدند. در چه شرایطی آن را تماشا کرده اند. کارگردان فیلم «بیست ویک روز بعد» درباره ادغام بخش نگاه نو با فیلم اولی ها را نیز اظهار کرد: این کار در ابتدای امر خوب به نظر می رسید و من فکر کردم که حتما مسئولان تدبیری برای آن اندیشیده اند که فیلم اولی ها را در کنار کارگردانانی که سابقه زیادی دارند، گذاشته اند. من چهار سال از عمرم را برای فیلمنامه و این فیلم گذاشتم و تمام عوامل با جان و دل پای کار آمدند. چرا باید اینقدر راحت فیلم نادیده گرفته شود؟ حالا در روز آخر جشنواره می بینیم که این ادغام با این نحوه داوری کاملا اشتباه است. خردمندان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره فیلم گفت: من متاثر از فضای کارهای مجیدی هستم اما فیلم در شرایط معاصر اتفاق افتادده است و مسئله آن فراتر از کودک و نوجوان است. این فیلم از نگاه یک نوجوان به یک منظر اجتماعی می پردازد و این وجه تمایز کار من با کارگردانانی مثل اقای مجیدی است. این موضوع می تواند برای نوجوان جذاب باشد اما می بینیم که جشنواره کودک و نوجوان هم در حال انقراض است. کارگردان فیلم «بیست ویک روز بعد» با بیان اینکه این فیلم یکی از پر لوکیشن ترین فیلم های جشنواره فجر است، گفت: این فیلم ۴۰ لوکیشن دارد و ما سعی کردیم اوج و فرودها را در آن هماهنگ کنیم. او با تشکر از اهالی رسانه که در اخرین روز جشنواره این فیلم را دیده اند، اظهار کرد: فکر نمی کردم در ایامی که برج میلاد بعد از اعلام کاندیدها به حالت نیمه تعطیل در می آید این تعداد از اهالی رسانه و منتقدان برای تماشای فیلم بیایند. شما من را هیجان زده کرده اید. با این که یک سری از حرف ها را آماده کرده بودم که بگویم اما آن قدر حالم خوب است که نمی خواهم حرف بزنم. تهیه کننده این فیلم نیز در بخش دیگری از نشست گفت: متاسفانه استارت فیلم ما در آخر جشنواره خورد و توقع نداشتیم این حضور پررنگ را ببینیم. همینکه مسئولان جشنواره به ما نگفتند هنگامی که از برج بیرون می روید چراغ ها را هم خاموش کنید، خیلی است. فکر می کنم حالا که فیلم ما را دیدید، به اشکالاتی که در اعلام کاندیداها مطرح کردید بیشتر بپردازید. من که از این موضوع نمی گذرم. ساره بیات بازیگر این فیلم نیز در انتهای نشست بیان کرد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و تا کنون نیز کسی از من صدایی نشنیده، من در این مدت فقط سکوت کردم و حدود ۱۵ سال است که برای مملکتم، مردم و سینمای ایران فعالیت می کنم. من ساره بیات هستم و برای کسانی که فکر می کنند من را نمی شناسند خودم را معرفی می کنم. آن هایی که من را می شناسند به شعور و شخصیت من توهین می کنند، این بی احترامی را نمی بخشم. این بازیگر ادامه داد: من امسال سفر نرفتم. از خانواده ام زدم تا پروژه هایم را به پایان برسانم. در این روزها بسیاری از نویسندگان و منتقدان با من تماس گرفتند و از من بابت اینکه نادیده گرفته شدم، عذرخواهی کردند. وقتی لیست روزهای اکران را در اختیارم گذاشتند دیدم فیلم «بیست و یک روز بعد» بعد از اعلام آرا اکران می شود به همین دلیل در همه اکران های فیلم حضور داشتم تا بگویم فیلم خوبی است. او خطاب به کارگردان فیلم گفت: آقای خردمندان فیلم خوب مسیر خودش را پیدا می کند. من از تو معذرت می خواهم که جشنواره فیلم فجر از تو که فیلم اولی بودی استقبالی نکرد و عذرخواهی می کنم که فیلم تو و عواملش را نادیده گرفتند. بیات در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ که فیلم بازی کردم جایزه هایی متفاوتی گرفتم. دیپلم افتخار جشنواره فجر را دارم و برای چندین کار در خانه سینما برگزیده شدم. بیش از ده ها جایزه بین المللی دارم که یکی از آن ها جایزه حلقه منتقدان و نویسندگان لندن است. مریل استریپ یکی از کسانی بود که در کنار من کاندید بود. این بازیگر با نشان دادن یک پاکت ادامه داد: من جریان این پاکت را نمی فهمم. چرا مسئولان جشنواره برای آن از من عذرخواهی نمی کنند. برای من کارت کاندیدا می فرستند در حالی که اسم من در لیست نیست. اگر اشتباه کرده اید حداقل اشتباهات خود را بپذیرید. این چه بازی مسخره ای است؟ متاسفم که این فیلم را نادیده گرفتید و من را ببخشید که مجبور شدم حرف هایی که نباید را بزنم. در ادامه این نشست دو خبرنگار سایت خبری برای تبلیغات رایگان این فیلم اعلام آمادگی کردند. همچنین صداگذار فیلم با انتقاد از تنظیم صدای فیلم پخش شده در برج میلاد بیان کرد: صدای این برج یک معضل شده و امیدوارم این معضل برای سال های آینده برطرف شود. در ادامه صحبت های او، رضا اسدی (مسئول بخش فنی جشنواره) توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش ایسنا، علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، احسان ثقفی (فیلمنامه نویس)، محمد رضا شفاه (تهیه کننده)، مهدی قربانی و حسن شریفی (بازیگران) از دیگر عوامل حاضر در نشست رسانه ای بودند. فیلم «بیست ویک روز بعد» درباره کودکی است که به فیلمسازی علاقه دارد و در عین حال که تلاش می کند برای یک جشنواره فیلم بسازد، تصمیم دارد که به مادرش که مبتلا به سرطان است کمک کند. انتهای پیام
شنبه ، ۳۰اردیبهشت۱۳۹۶
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: هشدار نیوز]
[مشاهده در: www.hoshdarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]
صفحات پیشنهادی
خردمندان: «بیست و یک روز بعد» درباره رویای فیلمسازی نوجوانان است - هشدار نیوز
سینماپرس سیدمحمدرضا خردمندان کارگردان فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد گفت این اثر سینمایی درباره رویای فیلمسازی نوجوانان است و چالش های نوجوانان برای دستیابی به این رویا را به تصویر کشیده است وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود مضمون اصلی بیست و یک روز بعد تلاش و اراده انسانادعا و اعتراض تهیه کننده «بیست و یک روز بعد»: ساره بیات ساعاتی پش از اعلام رسمی کاندیدا شده بود ...
تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد برخورد با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را عادلانه ندانست و از مردم به دلیل حمایت از فیلم تشکر کرد به گزارش سلام سینما محمدرضا شفاه تهیه کنندهفیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان با اعتراض به ناماعتراض تهیه کننده «بیست و یک روز بعد»/ حق فیلم ما در فجر ناحق شد - پایگاه خبری ستاره ها
تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد برخورد با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را عادلانه ندانست و از مردم به دلیل حمایت از فیلم تشکر کرد به گزارش ستاره ها به نقل از مهر محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان با اعترااعتراض تهیه کننده «بیست و یک روز بعد»/ حق فیلم ما در جشنواره فجر ناحق شد
تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد برخورد با این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را عادلانه ندانست و از مردم به دلیل حمایت از فیلم تشکر کرد به گزارش سوره سینما محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان با اعتراض به نامزنیشگون نیوز؛ قسمت ۳۱ بعد از مظلومیت بانک ها، نوبت به «روحانی» رسید/ پذیرایی گرم از رسانههای منتقد د
نیشگون نیوز قسمت ۳۱بعد از مظلومیت بانک ها نوبت به روحانی رسید پذیرایی گرم از رسانههای منتقد دولت در روز خبرنگار سی و یکمین قسمت از بسته خبری نیشگون نیوز با رویکرد طنز منتشر شد به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس شبکه اطلاع رسانی راه دانا سی و یکمین قسمت از بسته خبری &lاسکورت یک هواپیمای پاکستانی در انگلیس در پی بروز تهدید امنیتی - هشدار نیوز
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس روز سه شنبه جنگنده های نیروی هوایی انگلستان برای اسکورت هواپیمای مسافربری خطوط هوایی پاکستان به هوا برخاستند به نوشته پایگاه میرور این اقدام پس از آن انجام شد که نیروهای امنیتی گزارش هایی دریافت کردند مبنی بر اینکه یکی از مسافران در وضعیتمشکل صدا باعث تاخیر در اکران بیست و یک روز بعد شد
امشب و در شب آخر اکران فیلم ها در کاخ جشنواره فیلم بیست و یک روز بعد که قرار بود ساعت ۱۸ اکران شود به دلیل مشکل صدا با تاخیر اکران می شود به گزارش خبرنگار فرهنگی نسیم آنلاین امشب و در شب آخر اکران فیلم ها در کاخ جشنواره فیلم بیست و یک روز بعد که قرار بود ساعت 18 اکران شود«بیست و یک روز بعد» مهرماه اکران میشود
محمدرضا خردمندان بیست و یک روز بعد مهرماه اکران میشود محمدرضا خردمندان از اکران فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد در مهرماه و ارایه نسخه ای از آن به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان گفت به گزارش فرهنگ نیوز محمدرضا خردمندان کارگردان «بیست و یک رو بعد» که درفارس از وضعیت ترافیکی راهها گزارش میدهد یکطرفه شدن جاده کندوان از بعدازظهر فردا/ محور فرعی تنگه واشی امروز
فارس از وضعیت ترافیکی راهها گزارش میدهدیکطرفه شدن جاده کندوان از بعدازظهر فردا محور فرعی تنگه واشی امروز و فردا مسدود است محور فرعی تنگه واشی به علت پیشبینی رگبار و رعد و برق احتمال ریزش کوه و طغیان رودخانه از ساعت ۸ امروز ۱۴ مرداد تا ساعت ۲۱ روز ۱۵ مرداد مسدود است &zwnرکوردها؛ قبل و بعد از لیونل مسی (عکس) - هشدار نیوز
به گزارش "ورزش سه" گل زیبایی که مسی در دیدار ابتدای هفته برابر بیلبائو از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند وی را تبدیل به بازیکنی کرد که در تاریخ این باشگاه موفق به زدن بیشترین گل از روی ضربه ایستگاهی شده است حالا ستاره شماره 10 بارسا با 27 گل از روی ضربه آزاد بالاتر-
گوناگون
پربازدیدترینها