تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798540004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از برجام میزبانی های جهانی را با آغوش باز به ایران می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مسعود سلطانی فر گفت: برگزاری دوی بین المللی پارس اتفاق خوبی است که فدراسیون جهانی به ایران واگذار کرده و حدود ۲۰۰ ورزشکار از ۴۰ کشور دنیا در آن حضور دارند.



به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در افتتاحیه مسابقات بین المللی دوی پارس که صبح امروز جمعه ۱۸ فروردین ۹۶ با حضور دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و حدود ۷۰۰ دونده داخلی و خارجی از ۴۰ کشور دنیا برگزار شد، گفت: بعد از اجرای برجام و برطرف شدن تحریم ها میزبانی مسابقات بین المللی را با روی باز به ایران می سپارند و ما شاهد هستیم در چند ماه اخیر میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و مسابقات شطرنج بانوان جهان که با حضور ۶۳ شطرنج باز بزرگ دنیا در ایران برگزار شد. وی افزود: بعد از اجرای برجام شرایط خوبی به وجود آمده که ما بتوانیم از ظرفیت های بین المللی ورزش و فدراسیون های جهانی و همچنین ظرفیت کشورهای دیگر استفاده کنیم. ما می توانیم از این به بعد دوره های آموزشی مختلف برگزار کنیم و از این جهت ورزش کشورمان را رشد و توسعه دهیم. سلطانی فر تصریح کرد: هدف وزارت ورزش و جوانان گسترش مطلوب ارتباطات بین الملی با کشورهای جهان در زمینه رویدادهای ورزشی، اعزام ورزشکاران و مربیان، تبادل دانش فنی برگزاری دوره های داوری و آموزشی و در نهایت مراودات موثر ورزشی در سطح جهان است. وی به ۲ پیروزی خوب تیم ملی فوتبال برابر قطر و چین در راه جام جهانی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوی بین المللی پارس نیز اتفاق خوبی است که فدراسیون جهانی به ایران واگذار کرده و حدود ۲۰۰ ورزشکار از ۴۰ کشور دنیا در آن حضور دارند. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما بر خلاف برخی کشورها که سیاست خاصی در خصوص اتباع برخی کشورها اعمال می کنند با توجه به امنیت پایدار و با ثباتی که کشورمان دارد میزبان همه مردم دنیا از جمله ورزشکاران و گردشگران و هر کسی که در هر عرصه ای با ما تعامل دارد هستیم. سلطانی فر اظهار داشت: آماده ایم تا دستاوردها و پیشرفت های کشورمان را در عرصه های مختلف به دنیا نشان دهیم و از طریق گسترش تعاملات هم دنیا را از ظرفیت های خودمان منتفع کنیم و هم بتوانیم از ظرفیت های دیگران استفاده کنیم. وی با بیان این مطلب که روند حوادث و وقایع کشور در عرصه های مختلف بسیار امیدوار کننده است پیش بینی کرد سال ۹۶ هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ سیاسی سالی خوب برای ایران باشد و افزود: امیدوارم همراه با هموطنانمان در سراسر دنیا که هر تپش قلبشان و هر جوشش خونشان برای عزت و آبادانی و بزرگی و کرامت ایران است در این دستاوردها سهیم باشیم.


جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 12:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن