تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817492238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور:سپاه پاسداران، همواره رسالتی ملی و جایگاهی فراتر از وابستگی‏‌های جناحی داشته و متعلق به همه ملت است/ عاملی که باید مردم را در صحنه‌های ضروری زیر پرچم اسلام به میدان بیاورد، سپاه است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



رییس جمهور:سپاه پاسداران، همواره رسالتی ملی و جایگاهی فراتر از وابستگی‏‌های جناحی داشته و متعلق به همه ملت است/ عاملی که باید مردم را در صحنه‌های ضروری زیر پرچم اسلام به میدان بیاورد، سپاه است
رییس جمهور، فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار را خجسته فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم انسان‌های فداکاری دانست که در انجام مأموریت‌های خطیر خود کارنامه‌ای درخشان و پرافتخار آفریده‌اند.
روز نو : رییس جمهور، فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار را خجسته فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم انسان‌های فداکاری دانست که در انجام مأموریت‌های خطیر خود کارنامه‌ای درخشان و پرافتخار آفریده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام تأکید کرد :"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنان که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون بوده است، امروز هم باید با همان معنویت، خلوص، صلابت و اقتدار به راه روشن خود که راه معنویت و آزادگی است، ادامه دهد و مایه عزت و افتخار نظام و منشأ امنیت و آرامش در منطقه باشد."
، متن پیام رییس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یوْمَ نَدْعُو کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ» (سوره الإسراء: ۷۱)
 سومین روز مبارک شعبان المعظم، جلوه‏‌ای با شکوه از تاریخ هستی است که چشم تاریخ و بشریت به انوار اختر درخشان وجود سالار آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) روشن شد. به یُمن این مناسبت خجسته، حضرت امام خمینی(ره) در تکریم و نکوداشت سلحشورترین نیروهای پاسدار اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب و ایران، این روز را «روز پاسدار» نامگذاری کردند.
این روز خجسته فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم انسان‌های فداکاری است که تحقق ارزشمندترین مفاهیم الهی را در باور و گفتار و رفتار، سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند و در پرتو فرهنگ متعالی مکتب عاشورا و با منش حسینی(ع)، روحیه انقلابی و همراهی پیوسته و بی‌دریغ با ملت و دولت، در انجام مأموریت‏‌های خطیر خود، کارنامه‌ای درخشان و پرافتخار آفریده‌اند. معنویت جاری بر دل و جان پاسداران مؤمن و غیور که ریشه آسمانی دارد و همچنین خاستگاه اجتماعی و مردمی آنها، ویژگی‏‌های منحصر به فردی است که به این نیروهای بالنده و پرتوان، امتیاز و اعتباری مضاعف ‏بخشیده است.
به همین سبب و در پرتو اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره رسالتی ملی و جایگاهی فراتر از وابستگی‏‌های حزبی و جناحی داشته و دارد و متعلق به همه ملت است. و هرگاه که حضور آحاد ملت در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی ضرورت پیدا کند، عاملی که باید مردم را زیر پرچم اسلام به میدان بیاورد، سپاه است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنان که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون بوده است، امروز هم باید با همان معنویت، خلوص، صلابت و اقتدار به راه روشن خود که راه معنویت و آزادگی است، ادامه دهد و مایه عزت و افتخار نظام و منشأ امنیت و آرامش در منطقه باشد.
اینجانب با آرزوی بهره‌مندی از فیوضات این روز و همچنین ماه فرخنده شعبان، برای همه مسلمانان جهان به‌ویژه ملت با ایمان و انقلابی ایران و نیز پاسداشت تلاش‏‌های جانانه سپاهیان ایثارگر در حفظ و استحکام دستاوردهای معنوی نظام، از خداوند بزرگ توفیق روزافزون همه خادمان ایران اسلامی را در تأمین و مراقبت از منافع و سربلندی کشور مسألت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران




تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن