تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799164160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلالی شدن مانع از قهرمانی امید ابراهیمی شده است (گزارش ویژه)


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: قهرمانی یا ملی پوش شدن؛ استقلالی شدن مانع از قهرمانی امید ابراهیمی شده است (گزارش ویژه)
استقلالی شدن مانع از قهرمانی امید ابراهیمی شده است (گزارش ویژه)

امید ابراهیمی پس از جدایی و کسب سه عنوان قهرمانی با سپاهان اصفهان راهی استقلال تهران شد و اکنون در این تیم جزو مهره‌های کلیدی به شمار می‌آید. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ استقلال تهران این روزها در خط میانی هافبک جنگنده‌ای را در اختیار دارد که به عنوان فرمانده در فصل جاری در ترکیب آبی‌ها حضور همواره ثابتی داشته است. امید ابراهیمی پس از یک فصل حضور در شهرداری بندرعباس در سال 89 با قراردادی 3ساله به جمع شاگردان قلعه نویی در سپاهان پیوست. ابراهیمی سه فصل با قلعه نویی در سپاهان حضور داشت و پس از جدایی قلعه نویی، زلاتکو کرانچار به اصفهان آمد. ابراهیمی با درخشش در سپاهان نظر کارلوس کی روش را جلب کرد و به تیم ملی دعوت شد. مشکلات باشگاه سپاهان با فدراسیون فوتبال و اختلاف نظر بر سر اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی باعث شد 6 ملی‌پوش این تیم در زمان مقرر وارد اردو نشوند و حضور در جام جهانی را از دست بدهند. امید ابراهیمی یکی از این شش بازیکن بود و در اردوی آفریقای جنوبی همراه تیم ملی نبود. ابراهیمی با حضور در ترکیب سپاهان به مدت 4فصل،‌ سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد و پس از 4فصل حضور در اصفهان مجددا به تیمی پیوست که هدایت آن برعهده امیر قلعه نویی بود.
hldn
ابراهیمی با قراردادی یک ساله به جمع آبی‌پوشان تهرانی پیوست و پس از پایان قراردادش مهلت آن را تمدید کرد. امید ابراهیمی در اولین فصل حضور با استقلال موفق به کسب قهرمانی نشد و با آبی پوشان در پایان لیگ چهاردهم در رده ششم جدول قرار گرفت. هافبک استقلال در آن فصل 9 گل به ثمر رساند.
hldn4
امید ابراهیمی در استقلال ماند و با جدایی قلعه نویی، پرویز مظلومی سکان هدایت استقلال در لیگ پانزدهم را در اختیار گرفت. مظلومی هم به ابراهیمی اعتماد کرد و او از نفرات کلیدی در موفقیت‌های استقلال در فصل قبل به شمار می‌رفت. امید ابراهیمی به تیم ملی دعوت شد و در مقدماتی جام جهانی 2016 برای تیم ملی چند بازی انجام داد. ابراهیمی با به ثمر رساندن 10 گل عنوان بهترین هافبک دفاعی لیگ پانزدهم را از آن خود کرد. استقلال در فصل پیش درلیگ برتر سوم شد و در فینال جام حذفی با شکست برابر ذوب آهن نایب قهرمان شد.
hldn3
مظلومی در نقل و انتقالات از استقلال جدا شد و در لیگ شانزدهم منصوریان هدایت آبی‌های تهرانی را بر عهده گرفت. امید جنگنده و با غیرت حالا بیشتر از پیش روی سکوهای آزادی طرفدار دارد. استقلال نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد اما بدون شک امید ابراهیمی یکی از بهترین‌های استقلال بوده و با دوندگی بالا و جنگندگی لازم نقشی کلیدی در ترکیب شاگردان منصوریان دارد. امید ابراهیمی این فصل با آبی‌پوشان در جام حذفی با شکست برابر نفت تهران کنار رفت و با قهرمانی زود هنگام پرسپولیس احتمال نایب قهرمانی آنها در لیگ برتر وجود دارد. ابراهیمی تا این لحظه 7 گل برای استقلال به ثمر رسانده که نسبت به 2 فصل گذشته عملکرد ضعیف‌تری محسوب می‌شود. این بازیکن تا اینجای کار در فصل جاری 14 امتیاز برای تیمش گرفته است و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود.
hldn5
ابراهیمی با سپاهان سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد اما با سه فصل حضور او در استقلال ابراهیمی به عنوان تیمی دست نیافته و فعلا در این امر ناکام است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل شانزدهم به پایان می‌رسد و یکی از بازیکنانی محسوب می‌شود که منصوریان روی او برای لیگ بعدی حساب ویژه باز کرده است و باید دید قراردادش را تمدید خواهد کرد یا خیر. 

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن