تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817471873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکان: همه باید بیایند و به انتخابات رونق دهند/ از اجلاس اصولگرایان توقع بالاتری بود/ روحانی بزرگترین دستاوردها را برای کشور داشته ولی بعضی ها به او احترام نمی گذارند/ او حتما برای انتخابات می آید


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ترکان: همه باید بیایند و به انتخابات رونق دهند/ از اجلاس اصولگرایان توقع بالاتری بود/ روحانی بزرگترین دستاوردها را برای کشور داشته ولی بعضی ها به او احترام نمی گذارند/ او حتما برای انتخابات می آید
مشاور رئیس جمهوری می گوید: روحانی حتما در انتخابات می آید.
روز نو : اکبر ترکان در گفت و گو با جماران درباره حضور آقای رییسی در انتخابات دوره دوازدهم گفت: به نظر من، چون هنوز آقای رئیسی ثبت نام نکرده اند اظهار نظر درباره این موضوع زود است. صبر کنیم ببینیم که آیا ثبت نام می کنند یا نه؟  اگر ثبت نام کردند راجع به آن وارد بشویم. ولی به نظر من، بعید می دانم که ایشان بخواهند ثبت نام کنند. به خاطر اینکه ایشان می داند آستان قدس بودن یک عمر عزت و احترام دارد ولی ریاست جمهوری به زور چهار سال احترام دارد. آیا رئیس جمهوری را سراغ دارید که بعد از چهار سال همه جامعه کماکان به ایشان احترام بگذارند؟
 
به گزارش روز نو؛ وی ادامه داد: همین الان آقای روحانی بزرگترین دستاوردها را برای کشور داشته ولی بعضی ها به او احترام نمی گذارند، می گذارند؟ ولی حضور در آستان قدس اینگونه نیست. مرحوم آیت الله طبسی چندین سال تولیت آستان را به عهده داشت و تا به امروز هم با احترام از ایشان یاد می شود. من شک دارم آقای رئیسی ثبت نام کند. حدس میزنم ایشان همان آستان قدس می ماند.
 
ترکان در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی که اصولگرایان در حمایت از رئیسی با توجه به سوابق بیشتر قضایی و کمتر اجرایی  و سیاسی اش گفت: باید از خود اصولگرایان بپرسید. ولی بخواهم یک کلمه بگویم؛ اصولگرایان که در این اجلاس بسیار مهم جمع شدند خیلی توقع ما بالاتر از اینها بود. اینها افراد معمم با سابقه و اسم و رسم داری هستند ولی این همه آدم درشت با سابقه دور هم جمع شدند 5 تا آدم محترم معمولی را معرفی کردند. این آدم ها خیلی معمولی هستند و از اینها انتظار خیلی بالاتری بود. ما انتظارمان این بود که اینها وارد شوند، شوری به انتخابات بدهند آن را پر فروغ کنند تا فضا به شکلی شودکه 40 میلیون بیاید پای صندوق رای؛ ولی کم رونق ظاهر شدند .
 
ترکان در ادامه افزود: دلیل این کم رونق بودن را نمی دانم چیست. چون اینها آدم های با سابقه و با اعتباری هستند در جمع به این بزرگی که جمع شد ما انتظار داشتیم یک اتفاق مهم بیفتد اینها راجع به مشکلات کشور دسته بندی داشته باشند برای مشکلات طرح های مدونی داشته باشند حرفهای مهمی بزنند و بحث های بسیار عالی در سطح بالا در جامعه مطرح کنند که توجه همه را به خودش جلب کند ولی این چیزی که من در فرمایش مشترک اینها مشاهده کردم این بود که اینها 4-5 تا را معرفی کردند و گفتند که هر کسی باشد، اما آقای روحانی نباشد این خیلی حیف بود از اینها انتظار خیلی بالایی بود هر کسی می خواهد باشد روحانی نباشد معنی ندارد.
 
مشاور رییس جمهور اظهار کرد: اصولگرایان کم کاری کردند در بین اصولگرایان آدم خوب وجود دارد؛ از جمله آقای فتاح که آدم خیلی خوبی است و یا مثل آقای ضرغامی، آقای میرسلیم و.... اینها آدم های معتبر با سابقه ای هستند؛ ما از اینها انتظارات بالاتری داشتیم.
 
وی درباره وضعیت جمنا گفت: این افرادی که در جمنا حضور دارند، آدم های محترمی میدانم که اینها باید به پای انتخابات بیایند شورآفرینی کنند و انتخابات را پرشور کنند به طوری که رقابت خیلی خیلی عالی انجام شود. آنها به نظرم باید متوجه شوند که زمان به سرعت عوض می شود و ما به هم سن های خود نگاه کنیم می بینیم برخی از زمان فاصله گرفته اند. در تحولات جهانی و تحولات روز همه باید خود را به روز نگه داریم.
 
وی درباره ورود آقای روحانی به انتخابات دوازدهم گفت: بله ایشان حتما می آیند. انتظار من این بوده که گروه های رقیب با رونق بیشتری در عرصه پا بگذارند اینطور نباشد که الان کمتر از یک ماه به انتخابات مانده است ولی هیچ خبری نیست.
 
وی درباره نشست خبری احمدی نژاد گفت: ایشان هم به عنوان اعلام حضور انتخاباتی آمدند از ایشان هم انتظار بیشتر بود. ایشان هشت سال رئیس جمهور بودند چهار سال در دفتر ولنجک نشسته بودند فکر کرده افرادش دورش بودند و به نظر میرسد ایشان باید خیلی پر رونق تر ظاهر میشد ایشان هم کم رونق ظاهر شد؛ پیداست ایشان هم کار فکر زیادی نکرده است.
 
ترکان در پاسخ به این سوال، در نشست مطبوعاتی احمدی نژاد، ایشان اشاره کردند من تمام تلاشم را می کنم و از هر طریقی شده تایید صلاحیت بقائی را می گیرم گفت: این حرفها خوب است و هیجان انتخابات را بالا می برد. من انتظار از آقای احمدی نژاد داشتم خیلی پر شور و مطلع تر ظاهر بشود حرفهای پخته تر بزند ولی متاسفانه خیلی کم فروغ ظاهر شدند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا ایشان می خواهد از مسائلی که از مدتی که در وزارت اطلاعات بوده می خواهد استفاده کند؟ گفت: من نمی دانم ولی فکر می کنم که همه باید بیایند و به انتخابات رونق دهند.
 
ترکان درباره انتقادات احمدی نژاد از دولت هم گفت: من نمی خواهم جواب احمدی نژاد را بدهم. فقط قضاوت خود را گفتم.
 
ترکان با اشاره به ورود بقایی در عرصه انتخاباتی گفت: احمدی نژاد فقط میخواهد از بقایی دفاع کند. من راجع به بقایی نمی خواهم حرف بزنم. بالاخره اینها مقداری رأی دارند، یک عده ای با گونی سیب زمینی و سهام عدالت رای دادند. همان ها هنوز هم هستند. اینها عده ای طرفدار دارند و این خوب است که بیایند و طرفدارانشان هم به آنها رای دهند و وزنشان معلوم شود؛ دفعه پیش با شعار سهام عدالت رای دادند. این افراد همچنان هستند باز هم اینها یک عده طرفدار دارند خوب هم هست حاضر بشوند طرفدارهایشان هم بیایند به آنها رای بدهند برای خودشان هم معلوم بشود وزنشان در جامعه چقدر است .

منبع: جماران


تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن