تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817656214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله قطری‌ها به سرمربی تیم ملی ایران +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: یک رسانه قطری با انتقاد شدید از سرمربی تیم فوتبال ایران قبل از بازی با قطر، رفتار او را تلاش برای ایجاد تنش قبل از این مسابقه دانست و اعلام کرد تیم ایران بدون هیچ توجیهی دنبال حاشیه است.



به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنجشنبه و در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در دوحه به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در تهران با دو گل به سود ایران خاتمه یافت و حالا قطری ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا آن نتیجه را جبران کنند. رسانه های قطری هم دست به کار شده اند تا به هر طریقی که شده، تمرکز کادر فنی تیم ملی ایران را به هم بزنند. در همین ارتباط، یک روزنامه قطری در شماره امروز خود یک روز مانده به شروع مسابقه، حمله شدیدی به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران داشته و رفتارهای او را تلاش برای ایجاد تنش و بر هم زدن تمرکز تیم قطر عنوان کرده است. روزنامه «الرایه» با عنوان «ایرانی ها بدون هیچ توجیهی دنبال ایجاد مشکل هستند»، نوشت: «به نظر می رسد تیم ایران قبل از رویارویی با تیم ملی قطر به منظور ایجاد فشار روی بازیکنان عنابی، روی ایجاد مشکل بدون هیچ توجیهی اصرار و پافشاری دارد. مسئولان تیم ایران به دنبال به هم زدن تمرکز بازیکنان و اعضای تیم قطر به دلایل واهی و غیرمنطقی هستند که این امر پسندیده نیست. چنین حرکتهایی در بازی رفت در تهران و توسط جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش تکرار شده است.»

در ادامه این گزارش آمده است: «مسئولان تیم ایران از زمانی که به دوحه رسیده اند به دنبال ایجاد مشکل هستند. یکبار خواهان برگزاری تمرینات بدون حضور خبرنگاران و رسانه ها هستند و یکبار هم تمریناتشان را پشت درهای بسته برگزار می کنند؛ در حالی که می دانند تمرینات تیم قطر روی همه باز است.» روزنامه الرایه همچنین مدعی شده فدراسیون فوتبال قطر هرآنچه که تیم ایران خواسته، فراهم کرده است: «فدراسیون فوتبال هم از روز یکشنبه که ایرانی ها به دوحه آمده اند، تمام امکانات لازم را برای این تیم فراهم کرده اند؛ از جمله در اختیار قرار دادن چند زمین تمرین تا بهانه ای به دست تیم ایران ندهند. فدراسیون همچنین شرایط عدم حضور رسانه ها در تمرین ایران را فراهم کرده است و بهترین و جدیدترین استادیوم ها را به این تیم داده.» در بخش پایانی گزارش روزنامه قطری آمده است که مشکلات بدون توجیه و تنش هایی که کارلوس کی روش قبل از این مسابقه صورت می دهد، چیز جدیدی نیست مثل اظهارات غیر ورزشی او پیش از بازی رفت در تهران.




چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن