تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817375837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مجید جلالی به بیانیه پرسپولیس؛ این چه فدراسیونی است؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تیم ما هوادار ندارد و مظلوم واقع می‌شود واکنش مجید جلالی به بیانیه پرسپولیس؛ این چه فدراسیونی است؟
واکنش مجید جلالی به بیانیه پرسپولیس؛ این چه فدراسیونی است؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از شکست برابر پرسپولیس مصاحبه جالبی انجام داد که در آن به فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: من برای پرسپولیس احترام قائلم، اما نمی‌دانم فدراسیون چگونه می‌گذارد یک تیم بیانیه بدهد و همه چیز به نفعش شود. اگر اینطور است، ما هم بعد از هر شکست بیانیه بدهیم. یک روز ما به آبادان می‌رویم و 20 دقیقه خودشان را روی زمین می‌اندازند، اما هیچی به هیچی؛ آب از آب تکان نمی‌خورد. این چه فدراسیونی است؟ تیم ما هوادار ندارد و مظلوم واقع می‌شود. پرسپولیس قدرت لازم را دارد، چه کاری است با یک بیانیه این اتفاقات رقم بخورد؟ نمی‌شود که بعد از یک شکست و بیانیه این همه اتفاق به سود تیم حریف شود. سرمربی پیکان گفت: در مورد بازی فقط می‌توانم این را بگویم که امروز ما پا به پای پرسپولیس بازی کردیم. اشتباهات تأثیرگذاری در بازی رخ داد و دو صحنه در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد، اما باید فیلم بازبینی شود و بعد قضاوت کنیم. من به طور کلی درباره داوری صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم راجع‌به جزئیات قضاوت کنم. جلالی تصریح کرد: از زمانی که وارد ورزشگاه شدیم و برخورد نیروی انتظامی را دیدیم، فهمیدم که روز عادی برای ما نیست. زمانی که تیم بزرگی مانند پرسپولیس با این همه هوادار می‌بازد و با انتشار بیانیه‌ای به فدراسیون فوتبال حمله می‌کند، من فکر می‌کنم شرایط بازی بعد برای تیم حریف سخت می‌شود. همین باعث می‌شود که فضای هرج و مرجی ایجاد شود، اگر پس از باخت بیانیه دهیم و به فدراسیون فوتبال حمله کنیم تا شرایط به نفع ما شود کار خوبی نیست و فدراسیون فوتبال با این رفتار باید به شدت مقابله کند.  وی اظهار داشت: کنار زمین هرکسی سروصدایش بلندتر باشد به نفع او می‌گیرند، باشگاه هم شاید بگوید شما که سروصدا ندارید ممکن است شرایط را به ضرر ما کند، من نه رسانه دارم و نه در تیم پرطرفداری هستم، ممکن است اگر شما نیز در این فضا باشید این‌طور فکر کنید، یک تیم می‌آید و 20 نفر همراه با این تیم وارد رختکن می‌شود اما زمانی که یک نفر با من می‌آید او را راه نمی‌دهند. سرمربی پیکان در این خصوص که بیانیه باشگاه پرسپولیس ربطی به داوری نداشت و به بخشیده شدن هواداران صنعت نفت آبادان مربوط بود، عنوان کرد: ما در این بازی خوب بازی کردیم، وقتی تیمی پشتوانه رسانه‌ها و هواداران را نداشته باشد از عدالت خارج است که برای او فضاسازی شود. من نمی‌گویم که تیم من اشتباه نکرد چون ما بایرن‌مونیخ نیستیم. تمام زور ما همین است اما توقع دارم رفتارهایی نشود که بازی از حالت منصفانه خارج شود.  جلالی گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بیانیه نمی‌داد ذهن من نیز خراب نمی‌شد اما پس از اتفاقات بازی قبل پرسپولیس حداقل 10 نفر از اصحاب رسانه به افراد داخل فوتبال گفتند کار شما سخت شده است. نمی‌توانیم این چیزها را انکار کنیم، وقتی تیمی پس از بازی بیانیه‌ای علیه داوری می‌دهد می‌داند نتیجه بازی تغییر نمی‌کند بلکه این کار را برای بازی بعد انجام می‌دهد، متاسفانه اینگونه رفتارها تبدیل به روش شده است. زمانی که چنین رفتارهایی می‌شود اگر شما نیز جای من بودید همین‌طور فکر می‌کردید. 


۱۳۹۶/۰۱/۱۶ ۲۱:۲۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن