تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799009387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درباره مخاطب اصلی هشدار نهاد ریاست جمهوری نسبت به اقدام سودجویانه انتخاباتی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



درباره مخاطب اصلی هشدار نهاد ریاست جمهوری نسبت به اقدام سودجویانه انتخاباتی
روز نو : به نظر می رسد مخاطب این بیانیه نهاد ریاست جمهوری "م - الف" فعال مدعی اعتدالگرایان است که از چندی پیش در تهران، ابتدای خیابان اسدآبادی پلاک ... ستاد انتخاباتی تحت عنوان ستاد انتخابات مردمی دکتر روحانی را فعال کرده است.
به گزارش روز نو؛ سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم و با وجود آنکه هنوز ستاد انتخاباتی حسن روحانی تکمیل نشده است، ستاد مردمی او که هیچ ارتباطی با روحانی و ستاد او ندارد در حال بهره‎برداری کاسب مآبانه ار این دکان است و نه تنها فعالیت خود را آغاز کرده، بلکه حکم برای دیگر استان‎ها نیز صادر می‎کند.
 
در همین حال نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای هشدارداده است که "اخیرا برخی افراد سودجو و بعضا دارای سوابق کیفری، با ادعای انتساب به برخی مقامات دولت، اقدام به صدور احکام صوری برای افراد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان ها کرده اند.این اقدام که با هدف سوء استفاده و کلاهبرداری صورت می گیرد با درخواست این دفتر از سوی نهادهای قانونی کشور در حال پیگیری است."
 
به نظر می رسد مخاطب این بیانیه نهاد ریاست جمهوری "م - الف" فعال مدعی اعتدالگرایان است که از چندی پیش در تهران، ابتدای خیابان اسدآبادی پلاک ... ستاد انتخاباتی تحت عنوان ستاد انتخابات مردمی دکتر روحانی را فعال کرده است.
 
فصل انتخابات که فرا می‎رسد حال و هوای کشور هم به لحاظ افزایش هیجانات و مسائل مربوط به آن تغییر می‎کند. به عبارتی دیگر در این روزها تمام گروه‎های سیاسی وارد صحنه می‎شوند؛ فرقی نمی‎کند در چه موقعیت باشند همه می‎آیند تا از سفره‎ای که پهن می‎شود بی نصیب نمانند.
 
ورود گروه‎های سیاسی به انتخابات همراه با فعالیت‎هایی در راستای افزایش مشارکت مردمی همراه می‎شود و چنین نیست که صرف اعلام  بیانیه و طرح حمایت از کاندیدای مورد نظر خود کسب آرا مورد نیاز محقق شود. در این خصوص به طور معمول ستادهای انتخاباتی نقش بسیار حائز اهمیتی بازی می‎کنند و در ایجاد شور انتخاباتی تاثیرگذار هستند و البته در کنار آن همین ستادها می تواند به ایجاد رانت پس از انتخابات در صورت پیروزی نامزد مورد حمایت منجر شود.
 
اعضای ستاد انتخاباتی به طور معمول از سوی کاندیداها تعیین می‎شوند و چهره‎ها برای این فعالیت‎ها کاملا مشخص هستند، اما ستادهای مردمی به هماهنگی با نامزد انتخاباتی نیازی ندارند و می‎توانند با تکیه بر کمک‎های مالی خود و مردم و تنها مشورت با ستاد کل کار تبلیغاتی را انجام دهند.
 
ستادهای مردمی به طور معمول پس از پایان کار انتخاباتی فعالیت خود را به اتمام می‎رسانند زیرا هدفشان تنها به دلایلی که خود از آن آگاه هستند، پیروزی نامزد مورد نظر در انتخابات است، اما در ظاهر این کار برای برخی از گردانندگان ستاد مردمی در تهران معنای دیگری پیدا کرده است.
 
"م – الف"  به عنوان  رئیس ستاد مردمی حسن روحانی در انتخابات سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد. او پس ازاتمام انتخابات ریاست جمهوری در ظاهر تصور دیگری از انتخابات ریاست جمهوری داشته است و به عنوان یک سکوی پرش به جایگاهی بالاتر به آن می نگریسته است. در همین راستا هم  هفته نامه‎ای تحت نام اعتدال گرایان را به انتشار درآورد که گرچه بر روی کیوسک قرار نمی‎گیرد و مردم از مطالب آن آگاه نمی‎شوند اما در ظاهر برای مصارف دیگر می‎تواند کارآمد باشد.
 
او در همین هفته نامه تصویری از خود در کنار اعضا منتخب ستاد انتخاباتی حسن روحانی مانند محمد شریعتمداری، اکبر ترکان، مرتضی بانک، علی جنتی و محمد علی نجفی منتشر کرده است و تلاش کرده است تا این ذهنیت را القا کند که "م-الف" با روحانی ارتباط نزدیکی دارد و در ستادهای انتخاباتی او دارای نقش موثری است.
 
این در حالی است که یک منبع آگاه در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گفت‎وگو با رویداد۲۴ بیان کرده است که هیچ رابطه‎ای بین "م – الف" و ستاد انتخاباتی روحانی وجود ندارد.
 
با این حال انتشار تصویر ارشدی در کنار اعضای ستاد مرکزی روحانی می تواند منجر به گمراهی و سو استفاده از ناآگاهی مردم از عدم ارتباط " م- الف" با ستاد روحانی شود.
 
  این در حالی است که "م- الف" در حال گسترش فعالیت‎های خود از تهران به سایر شهرستان‎ها است و در همین راستا او برای رئیس ستاد انتخاباتی مردمی روحانی در برخی از استان‎ها نیز حکم صادر کرده است.  
 
"م- الف" در انتخابات سال 92 نیز به همین شیوه یعنی بدون اخذ مجوز و اطلاع روحانی و ستاد مرکزی او فعالیت انتخاباتی داشت و پس از پیروزی روحانی حتی تلاش کرد تا در انتخابات وزرا نقش آفرینی کند. اما در ظاهر بنا به گفته همان منبع آگاه، حتی از حضور او در نهاد ریاست جمهوری هم ممانعت به عمل آمد و دستور منبع رفت و آمد به آن نهاد صادر شد.
 
او برای انتخابات مجلس در سال گذشته نیز وارد صحنه شد و با نزدیک شدن به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به دنبال سکوی پرشی برای کسب ارتباطات بیشتر بوده است.  
 
قائم مقام "م- الف" در ستاد خودخوانده مردمی روحانی مدعی است که او با خاندان هاشمی رابطه نزدیکی دارد و بسیاری از نمایندگان مجلس از مدام به آنجا رفت و آمد می‎کنند و در وجود رابطه نزدیکش  با حسن روحانی، رئیس جمهور هیچ تردیدی وجود ندارد.
 
خبرنگار رویداد۲۴ که به بهانه همکاری به دفتر کار او در خیابان اسدآبادی مراجعه کرد با این پیشنهاد کاری از سوی قائم مقام "م-الف" روبرو شد که تا پایان انتخابات ریاست جمهوری به صورت افتخاری در ستاد مردمی روحانی به ریاست آقای "م-الف" کار کند که این همکاری می‎تواند سکوی پرتابی برای استخدام در سازمان‎ها و ارگان‎های دولتی باشد.
 
بر این اساس "م- الف" در ستاد مردمی که به راه انداخته است علاوه بر اینکه به دنبال جذب کمک‎های مالی مردم است به مراجعه کنندگانش وعده شغل و استخدام در دولت بعدی روحانی می دهد.
 
"م- الف" که سابقه چندانی در فعالیت‎های سیاسی دارد. بلافاصله پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری، موجودیت جبهه متحد اعتدالگرایان را اعلام کرد که نه تنها در اخذ مجوز آن تردید وجود دارد بلکه نشان از این دارد که عده‎ای از راه نزدیک کردن خود به خط مشی سیاسی حاکم بر کشور به دنبال سودجویی‎های شخصی هستند و این افراد با راه انداختن دکانی تحت نام ستاد انتخاباتی از دسته همان کسانی هستند که روزی به چپ د و روز دیگر به سمت راست گرایش پیدا می کنند و در بزنگاه ها از پشت خنجر خواهند زد.



تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن