تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817471328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید جهانگیری بر استفاده از تجهیزات ساخت داخل/ کمیسیون سختگیری کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاکید جهانگیری بر استفاده از تجهیزات ساخت داخل/ کمیسیون سختگیری کند
معاول اول رئیس جمهوری با اشاره به طرح درخواست برخی از وزارتخانه ها برای استفاده از تسهیلات مالی خارجی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه های مختلف گفت: کمیسیون شورای اقتصاد باید این موضوع را به صورت سختگیرانه مورد بررسی قرار دهد تا تجهیزاتی که توان ساخت داخل برای آن وجود دارد، حتما از داخل کشور تامین شود.
آفتاب‌‌نیوز : در جلسه شورای اقتصاد عصر امروز-چهارشنبه- به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار شد، درخواست برخی از وزارتخانه ها مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.


در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، نفت، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی،‌ امور اقتصادی و دارایی،‌ جهاد کشاورزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، با درخواست وزارت نفت مبنی بر اصلاح مصوبه شورای اقتصاد برای واگذاری اوراق مشارکت ریالی شرکت های توسعه نفت و گاز موافقت شد. 



تاکید جهانگیری بر استفاده از تجهیزات ساخت داخل/ کمیسیون سختگیری کند



استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای احداث پالایشگاه نفت خام به ظرفیت 300 هزار بشکه در روز در منطقه جاسک از دیگر درخواست های وزارت نفت بود که پس از ارائه گزارش درخصوص اهداف و مشخصات فنی و اقتصادی این طرح، شورای اقتصاد با آن موافقت کرد.


در این نشست همچنین برخی درخواست های وزارت نیرو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از ارائه دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا، این درخواست ها به تصویب رسید. 


احداث نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان با استفاده از تسهیلات مالی خارجی، طرح انتقال نیروی برق زنجان با استفاده از تسهیلات مالی خارجی، انتشار اوراق مشارکت ریالی برای اجرای طرح آبرسانی به شهرستان های اهواز،‌ آبادان، خرمشهر و شادگان، خرید 312 دستگاه پست های فوق توزیع شرکت های برق منطقه ای، سرمایه گذاری از محل منابع داخلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران به منظور اجرای طرح احداث مرکز دیسپاچینگ ملی و پشتیبان و اصلاح مصوبه شورای اقتصاد در خصوص اجرای طرح سد مخزنی شفارود از جمله درخواست های وزارت نیرو بود که پس از ارائه توضیحات وزیر، به تصویب رسید.


وزیر صنعت، معدن و تجارت هم درخواست این وزارتخانه را مبنی بر احداث کارخانه کاغذ سبز خوزستان با استفاده از تسهیلات مالی خارجی مطرح کرد که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.


اصلاح و تمدید مصوبه احداث پروژه قطار حومه ای شهر جدید گلبهار به مشهد و اصلاح و تمدید مصوبه شورای اقتصاد درخصوص برقی کردن راه آهن تهران ـ مشهد نیز از جمله درخواست های وزارت راه و شهرسازی بود که پس از ارائه توضیحات و توجیهات فنی از سوی وزیر راه و شهرسازی، با این دو درخواست موافقت شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، انتقال سهام شرکت آجر ثبات به شرکت تعاونی، تولیدی و توزیع کارکنان آجر ثبات از طریق ترک تشریفات مزایده به عنوان درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی و خرید تضمینی برگ سبز چای و پیله ابریشم برای سال 96 به عنوان درخواست وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با این درخواست ها موافقت شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز درخواست این وزارتخانه را مبنی بر احداث سه بیمارستان 740 تختخوابی برکت در شهرهای تهران و اهواز با استفاده از تسهیلات مالی خارجی مطرح و شورای اقتصاد با این درخواست موافقت کرد.








۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن