تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817353150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان خبر داد: اعلام آمادگی رئیس‌جمهور برای سفر به همدان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: استاندار همدان خبر داد: اعلام آمادگی رئیس‌جمهور برای سفر به همدان
استاندار همدان گفت: رئیس جمهور در نامه خود به وزارت کشور ضمن درخواست تقدیر از مسئولان استان برای پیشبرد راه‌آهن همدان - تهران، اعلام کرده به محض آماده شدن طرح برای افتتاح، برنامه‌ریزی برای سفر او به همدان انجام شود.
آفتاب‌‌نیوز :  منطقه همدان، محمدناصر نیک‌بخت شامگاه سه‌شنبه (24 اسفند) در جلسه شورای اداری استان همدان در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به حضور وزیر ارشاد در همایش سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی، نشست با اصحاب فرهنگ هنر و هنر استان همدان و افتتاح تالار قرآن، عنوان کرد: توفیقات حاصل شده در استان نتیجه انسجام و وحدت موجود بین دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان و همراهی مردم علاقه‌مند به توسعه انجام شده است.
به گزارش ایسنا،وی با اشاره به اقدامات استان در حوزه کشاورزی و اجرایی شدن 135 درصد از 100 درصد شاخص‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، اعلام کرد: در حوزه خدمات 100 درصد شاخص‌ها انجام شده و در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز 85 درصد به بالا، محقق شده است.


نیک‌بخت به قرار گرفتن 81 درصد اراضی آبی استان تحت آبیاری مدرن اشاره کرد و افزود: در استفاده مناسب از آب‌های زیرمینی دو هزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده و 220 میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی شده است.


وی با بیان این‌که استان همدان دارای 25 هزار هکتار گلخانه است، افزود: با مشارکت کشور هلند گلخانه‌های گل رز ایجاد شده و برای نخستین‌بار در کشور پساب فاضلاب شهری تصفیه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.


نیک‌بخت به 25 حلقه چاه بسته شده در نیروگاه مفتح که در ساخت بدجا بوده، اشاره کرد و گفت: با آزادسازی چاه‌ها مابقی پساب‌ها به منطقه اقتصادی جهان‌آباد منتقل خواهد شد.


وی در حوزه صنعت و معدن به بازگشت 400 واحد تعطیل شده به چرخه تولید اشاره و عنوان کرد: از سال 93 تاکنون 700 تا یک‌هزار نفر شغل جدید در همدان ایجاد شده است.


نیک‌بخت به پرداخت 574 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بانکی به واحدهای صنعتی و کشاورزی با هدف احیاء و افزایش ظرفیت اشاره کرد و افزود: بیمه بیکاری در سال 95 به 100 تا 500 کاهش یافته و دولت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و زمینه‌سازی به این امر کمک کرده است.


وی ادامه داد: هشت هزار و 600 میلیارد تومان در 3 سال در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان داریم که طرح‎‌ها به بهره‌برداری رسیده یا نزدیک به بهره‌برداری هستند.


نیک‌بخت با تأکید بر برکات برجام، تصریح کرد: همدان با سرمایه‌گذاری انگلیس و آلمان به قطب تولید و احداث نیروگاه‌های خورشیدی تبدیل شده و زیرسازی راه‌آهن با تأمین ریل‌ها صورت گرفته و در حال حاضر راه‌آهن 51 کیلومتر تا همدان فاصله دارد و امیدواریم تا یک‌ماه دیگر قطار در همدان باشد و قرارداد پتروشیمی ابن‌سینا نیز با شرکت شل بسته شده است.


استاندار همدان گفت: رئیس جمهور در نامه خود به وزارت کشور ضمن درخواست تقدیر از مسئولان استان برای پیشبرد راه‌آهن همدان - تهران، اعلام کرده به محض آماده شدن طرح برای افتتاح، برنامه‌ریزی برای سفر او به همدان انجام شود.


وی با بیان این‌که بنا بر نامه ارسالی رئیس جمهور به وزارت کشور، به محض آماده شدن راه‌آهن همدان - تهران به استان سفر خواهد کرد، ادامه داد: اگر راه‌آهن یک‌طرفه باشد 50 روز دیگر و اگر دوطرفه باشد تا 25 روز دیگر قطار به همدان می‌رسد.


استاندار همدان با تأکید بر این‌که اقدامات انجام شده از برکات برجام، هدایتگری‌های مقام معظم رهبری، خون شهیدان و عقلانیت دولت تدبیر و امید است، عنوان کرد: با اقدامات انجام‌شده، ایران در برابر همه کشورها ایستاده و نشان داده که در پی جهانی به دور از خشونت است و با این اقدامات و جایگاه، صحیح نیست خودزنی کنیم.


وی به آمار بانک توسعه صادرات در زمینه مراودات بانکی با هشت کشور اشاره و با اعلام مراودات کنونی با 80 کشور غیر از آمریکا، تصریح کرد: اگر نبود هنر دیپلماسی نمایندگان ایران؛ شرایط فرق می‎‌کرد و توفیق استان نتیجه تعامل و برازندگی دولت است.


وی به افزایش 300 درصدی پرداخت وام ازدواج در سال 95 و  154 میلیارد تومان وام پرداخت شده اشاره و تأکید کرد: در بحث طلاق در استان 2 درصد کاهش ایجاد شده است و از هر دو دانشجو که ازدواج کرده‌اند، یکی مشغول به کار می‌شود.


نیک‌بخت با تأکید بر گردشگری به عنوان ریل و معبر توسعه استان، افزود: در ایام عید در بحث پذیرایی، اسکان، رسیدگی به بازار، تأمین ارزاق عمومی و ... نظارت‌های لازم انجام شود.


وی با بیان این‌که همدان دارای تاریخی کهن‌تر از شهرهای تاریخی دیگر در کشور است، گفت: استان همدان در حوزه گردشگری شایسته است و باید استان اول گردشگری باشد اما نتوانسته‌ایم آن را به عنوان مقصد تعریف کنیم.


وی به آمادگی استان در فراهم آوردن هزینه‌ها از طریق گردشگری اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 25 اسفند پرواز تهران - همدان انجام می‌شود به‌طوری‌که استقبال مردم به استمرار پروازها کمک خواهد کرد.


نیک‌بخت به فراهم کردن شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی اشاره و عنوان کرد: هر زمان مردم در انتخابات با اقتدار حضور پیدا کرده‌اند، انتخاب‌ها به خوبی انجام شده است.




۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن