تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817583581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه راه رقبای دولت برای شکست روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


صادق زیباکلام :
نقشه راه رقبای دولت برای شکست روحانی
رقبا و مخالفان دولت تلاش می کنند که دولت را بی اعتبار کرده و به عنوان یک دولت شکست خورده در موضوعات اقتصادی و سیاست خارجی و... نشان دهند.
روز نو :

رقبا و مخالفان دولت تلاش می کنند که دولت را بی اعتبار کرده و به عنوان یک دولت شکست خورده در موضوعات اقتصادی و سیاست خارجی و... نشان دهند.




به گزارش روز نو؛ صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این نکته که اصولگرایان دو راهکار برای تک دوره ای کردن دولت روحانی در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: آنچه مسلم است، اصولگرایان برای شکست روحانی دو هدف برای خود تعریف کرده اند. نخست اینکه او ردصلاحیت شود.

وی ادامه داد: مسئله رد صلاحیت روحانی از ماه‌ها پیش مطرح شده است و با وجود اینکه بخش میانه‌روی جریان اصولگرایی با آن مخالف است اما همچنان در دستور کار بخشی از بدنه این جریان قرار دارد. اما همانطور که مشاهده می کنیم نسبت به قبل کمتر مطرح می شود.

این استاد دانشگاه افزود: هدف دیگر اصولگرایان که درباره آن اتفاق نظر میان تندروها و میانه‌روها وجود دارد این است که به صورت قانونی یعنی در صندوق ها رای، روحانی را شکست بدهند. اما این مسئله نیازمند این است که دولت را به شدت تضعیف و تخریب کنند تا از این طریق آرای کاندیدای خود را که حالا جلیلی یا رئیسی و... هستند را افزایش دهند.

زیبا کلام تصریح کرد: بنابراین
او خاطرنشان کرد: مخالفان و منتقدان دولت  ابزار مناسب برای این برنامه را در اختیار دارند و با نگاهی به صدا و سیما، روزنامه‌ها و تربیون های رسمی و غیررسمی به خوبی متوجه می شوید که همه در یک اقدام مشترک نه تنها در اختیار مخالفان دولت است بلکه برای دست یابی به هدف از آنها استفاده می شود.

وی تاکید کرد: البته آنها احتمالات دیگری را هم در نظر می یرند و آن این است که باید دولت را با تمام توان تخریب کنند تا اگر هم موفق به پیروزی در انتخابات شد، با ریزش آرا مواجه شود که روحانی نتواند یک دولت قوی در پاستور مستقر کند و مخالفان در بوق و کرنا کنند که روحانی دیگر مانند سال 92 محبوبیت ندارد.

زیبا کلام درپاسخ به این سوال که تاکتیک اصولگرایان تا چه حد می تواند بر افکار عمومی تاثیر بگذارد گفت: متاسفانه لازم است من موضوعی را اعتراف کنم که به هیچ عنوان برای من ساده نیست و آن این است که آقای روحانی طی چندسال اخیر به هیچ وجه در ارائه تصویر مشخص و واضح از وضعیت سابق و فعلی کشور موفق نبوده است. ضمن اینکه همیشه هم تنها بود و هیچ یک از نزدیکان  دولتی‌ها او را حمایت نکردند و رئیس جمهور در دفاع از دولت تنها بود. بنابراین به نظر من نمره دولت در تبلیغات صفر است و حتی مصاحبه های تلویزیونی که طی این سال‌ها انجام داده است نه تنها مفید نبود بلکه به نوعی آب در آسیاب مخالفان و منتقدان ریخته است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان افزود: با اینحال احتمال موفقیت اصولگرایان بسیار کم است. زیرا در انتخابات پیش‌رو رهبر اصلاحات تمام قد از وی حمایت خواهد کرد و تمام اعتبار جریان اصلاحات پشت سر آقای روحانی است. ضمن اینکه در کنار این مسئله  نباید مروحوم آیت الله هاشمی را هم فراموش کرد. شاید ایشان در قید حیات نباشند اما قطعا حمایت پیش از رحلتشان، به نفع آقای روحانی خواهد بود.

منبع: فرارو


تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن