تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817403256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه‌های وزیر دولت نهم: کاندیداتوری بقایی یک هیجان است، جدی نگیرید /جریان احمدی‌نژاد علاقمند به قدرت است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کنایه‌های وزیر دولت نهم: کاندیداتوری بقایی یک هیجان است، جدی نگیرید /جریان احمدی‌نژاد علاقمند به قدرت است
وزیر دولت نهم می گوید: احمدی نژاد علاقه مند است به طور مستقیم و غیرمستقیم در رسانه ها،جراید و اخبار سیاسی مطرح باشد.
روز نو :  
وزیر دولت نهم می گوید: احمدی نژاد علاقه مند است به طور مستقیم و غیرمستقیم در رسانه ها،جراید و اخبار سیاسی مطرح باشد.

به گزارش روز نو؛ پرویز کاظمی، وزیر دولت نهم در خصوص تحرکات اخیر محمود احمدی نژاد گفت:  احمدی نژاد از چند ماه گذشته حرکاتی را انجام می داد که در واقع همه به این جمع بندی رسیده بودند که ایشان قصد دارد زمینه ورود به انتخابات را فراهم کند و پس از آن به طور اشاره ای از سمت مقام معظم رهبری از حضور در انتخابات برحذر شد و او هم اعلام کرد که اطاعت می کنیم و بیانیه ای را هم منتشر کردند که در این ارتباط از فرد و گروهی هم حمایت نخواهند کرد.
 
وی ادامه داد: احمدی نژاد ویژگی هایی دارد که این ویژگی ها مبین این است که علاقه مند است به طور مستقیم و غیرمستقیم در رسانه ها،جراید و اخبار سیاسی مطرح باشد.حتی بعد از اینکه دوران ریاست جمهوری اش هم تمام شد حرکاتی را داشت که مبین این بود که علاقه دارد همواره از او نام برده شود، تحرکات و آن مکاتباتی که با ترامپ رئیس جمهور آمریکا کرد هم نشان دهنده همین موضوع است . در واقع زمانی که فرد جایگاه رسمی ندارد مکاتبه محلی از اعراب ندارد و در دنیای سیاست به این گونه موارد با دید مثبتی نگاه نمی کنند.
 
وزیر دولت نهم، تصریح کرد: اکنون که نزدیک انتخابات است و می بینیم که یکی از نزدیکان وی یعنی اقای بقایی اعلام کاندیداتوری کرده است و در همه جا اعلام میکند که همانند احمدی نژاد است و هر تدبیری که اندیشیده می شود احمدی نژاد هم درکنار این موضوع است. در واقعآن چیزی که در دل اوست این است که این حضور را داشته باشد.
 
کاظمی با بیان اینکه احمدی نژاد بر این عقیده است که اقبالی از سمت مردم دارد ، خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ممکن است برخی از اقشار بنا بر دلایلی اقبالی  به وی داشته باشند اما اقبالی برای حضور در انتخابات نیست. خصوصا اکنون وی فردی را معرفی کرده است سبقه جالب و مناسبی ندارد و معمولا افرادی که در این جایگاه قرار گرفتند سوابق کاری شان به زمانی که آقای احمدی نژاد از شهرداری امدند و شروع به کار کردند بر می گردد، یعنی در زمان احمدی نژاد فعالیت هایشان را شروع کردند و تحت لوای ایشان عناوینی را کسب کردند.
 
وی ادامه داد: برداشت من این است که در دوره سیاسی که اکنون ما به سر می بریم و چند ماه مانده تا انتخابات، این علاقه مندی در ایشان و نزدیکان وی وجود دارد و با صحبت ها و مشورت های که با یکدیگر انجام می دهند به این نتیجه رسیده اند که یکی از نزدیکان وی را وارد انتخابات کنند که عملا از عناوین و محتوای اسمی احمدی نژاد استفاده کنند. این تحرکات بیشتر علاقه مندی وی است و فکر نمیکنم اقبال عمومی اقبال تاثیر گذاری باشد.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه عملکرد احمدی نژاد در دولت نهم و دهم عملکرد مطلوبی نبوده است، خاطرنشان کرد: ارزیابی های به دست آمده از عملکرد وی مناسب نبوده است و هزینه های هنگفت مادی و معنوی بسیاری به کشور متحمل شده است، هزینه های مادی از این جهت که درآمدهای بالای نفت را نتوانستیم در جهت رشد و سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی هدایت کنیم و هزینه های جبران ناپذیری به کشور وارد شد. هزینه های معنوی هم از این جهت که هم فرصت ها را از دست دادیم و هم قرار بود در برنامه 20 ساله ما کشور اول منطقه باشیم اما اکنون که حدود 12 الی 13 سال از این زمان میگذرد میبینیم که از لحاظ اقتصادی با مشکلات متعددی مواجه هستیم .بحث رکود ، تعاملات بین المللی، وجهه بدی که از ایران در آن زمان به جا گذاشته شد، بیکاری، مهاجرت جوانان تحصیلکرده به خارج از کشور، همه  و همه یک پکیجی است از عدم توفیقات دولت نهم و دهم است.   
 
وی ادامه داد: یکی از صدماتی که کشور در این دوره متحمل شد این بود که مدیریت در کشور لوث شد! در همه جای دنیا مدیریت از ارج و قرب خاصی برخوردار است و افرادی که دارای توانمندی هستند وارد عرصه مدیریتی کشور می شوند، اما ما در دولت نهم و دهم دیدیم که کشور دچار تشتت بسیار زیادی شد و افرادی وارد این جرگه شدند که اصلا ویژگی و شرایط آن را نداشتند و باعث شدند صدمات بسیار زیادی به کشور وارد شود.همه این مشکلات تحت نظر و سیاست ایشان انجام شد و اکنون بقایی میگوید الگوی من احمدی نژاد است! این الگو در گذشته خود را نشان داده است و محلی از اعراب برای آن وجود ندارد.
 
پرویز کاظمی با تاکید بر اینکه معتقدم تحرکات احمدی نژاد جز مطرح شدن، موضوع دیگری نیست، تصریح کرد: این تحرکات علاقمندی آقایان است.انتخابات ازاد است و هرکسی میتواند کاندیدای انتخابات شود، بحث جدی پس از احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان شروع می شود. علاقمندی به قدرت باعث ورود این جریان به انتخابات شده است و برای ایجاد یک هیجان! هیجانی که آنقدر هم جدی نیست و بسیار موقتی است.



تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن