تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817637576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل مقایسه آلمان با نازیسم از طرف ترکیه را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 مرکل مقایسه آلمان با نازیسم از طرف ترکیه را محکوم کرد
مرکل مقایسه آلمان با نازیسم از طرف ترکیه را محکوم کرد صدر اعظم آلمان در عین حال که مقایسه آلمان با نازیسم از طرف ترکیه را محکوم و آن را غیر قابل قبول دانست بر اهمیت حفظ دوستی با آنکارا و توافق پناهندگان با این کشور تاکید کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان بر لزوم حفظ دوستی با ترکیه تاکید کرد.

وی در یک بیانیه دولتی در پارلمان آلمان بر اهمیت توافق پناهندگان با ترکیه تاکید کرده و گفت: حدود یک سال است که شمار مرگ و میرها به شدت کاهش یافته و شرایط زندگی پناهندگان در اقامتگاه های ترکیه بهتر شده است.  تنها با توافق بین اتحادیه اروپا و کشورهای مبدا و ترانزیتی می توان به صورت پایدار با دلایل پناهندگی در محل آن مقابله کرد. ما هرگز نباید فراموش کنیم که هیچ کس وطن خود را به سادگی ترک نمی کند. توافق پناهندگان با ترکیه به نفع همه هم اروپا، ترکیه و همه پناهندگان است.

مرکل در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که سیاست پناهندگان اتحادیه اروپا بدون شک بهبود پیدا خواهد کرد. خیلی چیزها هنوز با بی نظمی پیش می رود. همچنان قربانیانی در دریای مدیترانه وجود دارد و شرایط پناهندگان در یونان غیر قابل قبول است. مبارزه با قاچاقچیان همچنان اولویت ماست.

صدر اعظم آلمان همچنین تاکید کرد که آلمان با برخی کشورها روابط متنوع اما بسیار دشواری دارد که از جمله این کشورها ترکیه است. وی اظهارات سیاستمداران ترک که آلمان را در کنار نازیسم قرار می دهد بسیار غم انگیز و مایوس کننده دانسته و این گونه اظهارات را ادعاهایی بی جا که نمی توان آن را تفسیر و توجیه کرد دانست.

وی افزود: این گونه اظهارات جنایات نازی ها را بی اهمیت جلوه می دهد. این گونه قیاس ها باید پایان یابد و این ها برای رفاقت با ترکیه مناسب نیست.

هم زمان مرکل تاکید کرد که ما باید به صورت دیپلماتیک عمل کنیم. هیچ کس به این مسئله علاقمند نیست که یکی از شرکای ناتو همچنان از این ائتلاف دور شود.

وی همچنین درباره خبرنگار دستگیر شده آلمانی در ترکیه نیز گفت: دولت آلمان با همه قدرت برای آزادی این خبرنگار آلمانی کار می کند.

مرکل درباره مبارزات انتخاباتی سیاستمداران ترک در آلمان خود را مردد نشان داده و گفت: آزادی سخنرانی همچنین برای سیاستمداران ترک در آلمان اعتبار دارد. این نشست ها باید برگزار شود اما باید از قبل اعلام شود.

مرکل همچنین خطاب به ترک هایی که در آلمان زندگی می کنند گفت که آن ها در رفاه کشور ما سهیم هستند. آن ها بخشی از کشور ما هستند و اختلافات و درگیری های داخلی ترکیه نباید به کشور ما وارد شود. بگذارید این زندگی کنار هم همچنان بهبود یابد و این آرزوی قلبی ما است.

صدر اعظم آلمان در بخش دیگری از سخنانش بخصوص از مسئله تجارت آزاد قدرتمندانه تر حمایت کرده و گفت: دراروپا یک سیاست تجاری که بر تجارت آزاد تاکید کند ضرورت دارد. اروپا باید از باز بودن خود بر روی جهانیان دفاع کند.

وی ضمن استقبال از قرارداد تجارت آزاد با کانادا موسوم به ستا بر لزوم بسته شدن قراردادهای تجارت آزاد مشابه با دیگر کشورها تاکید کرد. آلمان در شرایطی خاصی بر این مسئله تاکید دارد که نه تنها به بازارهای واحد اروپایی بلکه همچنین به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشد.

قبل از سخنرانی مرکل نیز نوربرت لامرت، رئیس پارلمان آلمان در سخنانی به ترکیه درباره حرکت به سوی یک دولت به طور فزاینده مستبد هشدار داده و گفت: یک چنین دولتی همواره خو را از اروپا، اعتقاداتش و استانداردهای دموکراتیکش دور می کند.

وی همچنین درباره توهین های ترکیه به آلمان و مقایسه آن با نازیسم نیز گفت: وقتی کشوری را متهم کنیم که روش های نازیسم را در پیش گرفته در حالی که سازمان ها و نمایندگان منتخب آن در چارچوب نظم قانون اساسی کار می کنند تنها خود را رد صلاحیت کرده ایم. 

منبع: تسنیم


95/12/20 - 10:06 - 2017-3-10 10:06:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن